- Bestbuy játékok
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- Diablo IV
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Steam topic
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
A Telenornál mostanság mennyire jellemző, hogy alacsonyabb tarifák esetén (pl okos 90, 180, 360) komolyabb készüléket (pl One X, S III. ) jelentősen leakcióznak? Gondolok itt olyasmire, mint amikor a Dézit 30 k -ért lehetett elhozni cirka másfél éve, előtte - utána is 80 - 100 között mozgott az ára. Jelenleg is el lehet hozni ezeket jó áron, de istentől elrugaszkodott tarifákkal. Szóval volt ilyesmi a közelmúltban (nemigen követtem mostanában), vagy effélére ne is számítsak?
Köszönet! -
Acheron
őstag
válasz #35104512 #12601 üzenetére
Az őrült péntekre gondolsz?
Az valóban nem volt rossz, de leginkább régebbi modellekről szólt (volt persze Nexus is, azért az nem volt rossz vétel, ha valaki épp arra vágyott), de pl One X nem volt benne, pedig már forgalmazták. Én inkább olyasmire gondoltam, hogy volt -e mostanság, mint jelenleg az S III 19900 -ért, de nem ilyen tizenhatezres tarifacsomagban, hanem olyanal, amit normális ember használ. Bizonyosan van olyan réteg, aki lakossági ügyfélként rendszeresen telefonál 16 órákat havonta, de nem kell ABC analízist csinálni ahhoz, hogy tudjam, nem ők teszik ki a Telenor bevételének jelentős részét :-)
Én, ha megveszek sem szoktam havi 3 - 4 óránál többet beszélni mobilon, de tízen sok éve vagyok előfizető (bizony, ifjabb koromban még ilyen 16000 -es számláim is voltak :-) ), és szolgáltató függő telóért akkor sem szeretnék százas körüli összeget adni, ha egyébként ezt meg is engedhetem magamnak. Sajnos bónusz programra már rég nem lehet számítani, legjobb esetben is ugyanazon az áron adják a készüléket, mint amennyiért az utcáról beesve kapnám. Ezért várnék valami normális akciót, mert alapvetően a szolgáltatással nincs gondom, csak a körítéssel. De ha jól látom az ilyen akciók nem jellemzők manapság. -
Acheron
őstag
válasz Vangelis #12627 üzenetére
Egy szolgáltató sem lehet olyan helyzetben, hogy ne becsülje a régi ügyfeleit. Vagy ha igen, akkor nem kell csodálkozni, hogy olyan helyzetben van...
Nem szeretnék számot hordozni, ha nem muszáj - lusta disznó vagyok ügyet intézniEgyébiránt kedden vagy szerdán frissítik az ajánlatokat? (hmm. A 19 -i lista alapján kedden.)
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Szokenesz #13072 üzenetére
Okostarifáknál - a minit kivéve - bármilyen böngészővel (nem csak opera minivel) korlátlan a netezés (szörfölés, böngészés, fórumozás, stb). Ami korlátozva van 180 MB -ban (okos 180 -nál) az a voice chat (skype?), adatletöltések (pl programfrissítés), you tube, filmek. Ha elérted a keretet 32/32 kbps -re lassítanak, de nincs túlforgalmazási díj.
Nem tudom, ez a lassítás hogyan nyilvánul meg, én vagy nem értem el a keretet sohasem, vagy nem vettem észre a lassítást... -
Acheron
őstag
Ilyen irányú tapasztalatom nincs, sosem használtam hotspotként a telómat, így biztosat nem tudok mondani.
Abból kiindulva, hogy ilyenkor a hálózat felől nézve ugyanúgy a mobil forgalmaz, illetve ugyanúgy a mobil számára biztosított netet használod, én úgy gondolom, hogy igen.
Hozzáértőbbek kijavíthatnak, ha nem így lenne. -
Acheron
őstag
Telenor honlapon milyen gyakran frissülnek a készülék árak? Nem két hetente, keddenként?
-
Acheron
őstag
Remélhetően ez csak az árlista változtatás körül szokásos balgálás a honlapon. Vicces lenne, ha három létező tarifacsomaghoz semmilyen készüléket nem lehetne választani
Ha változik az árlista, gyakran félreszöszölnek valamit, de néhány nap alatt ( ) észreveszik - helyrerakják. Most már időszerű lenne némi frissítés, egy hónapja ugyanaz. -
Acheron
őstag
válasz Viper26 #13484 üzenetére
Értékesítési ponton elvileg ki kell, hogy cseréljék, és mivel két éves elmúlt, ezért a csere ingyenes. Azt, hogy minden értékesítési ponton ki tudják -e cserélni, vagy csak központokban, azt nem tudom - hívd fel azt előtte, ahova menni szeretnél.
Ha sikerül, megírhatnád, valószínűleg hamarosan nekem is cserélnem kell. -
Acheron
őstag
A Telenor él még? Ötödik hete képtelenek módosítani az árlistáikon...
-
Acheron
őstag
Valamit mókoltak az online ügyfélszolgálat felületével, most ennek megfelően a két előfizetésem közül csak az egyiket látom (a másikra azt írja, hogy erre nem vonatkozik a regisztrációm), ugyanakkor a bónusz oldalon kiírja, hogy jelenleg nem vagyok jogosult (egy oldallal előtte biztosít affelől, hogy bizony, jogosult vagyok ).
Újra regisztráció (az oldal javaslata ilyen esetekre) után ugyanez.
Épp új készüléket akartam rendelni, lehet, hogy ez egy jel, hogy inkább ne...
Késő van már bohóckodni ezzel, holnap felhívom őket egy baráti csevejre... -
Acheron
őstag
válasz hallerlaller #14066 üzenetére
Ez jó hír... Mostanában akartam rendelni...
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
A Telenor Online -on megcsináltam a ki- be regisztrációt (merthog ismét nem látszottak a bal oldalon az elérhető menüpontok, pedig egyszer már ezt eljátszottam a napokban).
Most minden menüpont elérhető, kivéve a bónusz ajánlatok. Ha erre kattintok, kivisz a Telenor Online bejelentkező oldalára ("Jó helyen jársz" felirat) Innentől annyira úgy érzi, hogy jó helyen járok, hogy hiába írom be a felhasználó név / jelszó azonosítóimat, ugyanide hoz vissza. Ha visszalépek a korábbi oldalra (ahol még belépettként kezel), innetől bármelyik menüpontra kattintva ugyanerre a belépési oldalra visz. Csak a böngészőből való ki és belépés után tudok újra belépni az Online -ba, de ha megint a Bónusz pontra lépek, kezdődik elölről. Szép kis bug.
Valaki tapasztalt ilyet, vagy az én rendszeremben van a hiba? (IE9 és Chrome alatt is ugyanez a jelenség)
Roppant idegesítő, készüléket rendelnék tőlük, és nem adnak rá lehetőséget... -
Acheron
őstag
válasz darvinya #14193 üzenetére
Jahh. Értem. Ezzel nem kellene hogy gond legyen, nekem tizen sok éves a számom és az Online -on is be voltam regisztrálva már jópár éve. De most valamit mókoltak, ami miatt törölni kellett a régi rgisztrációt, majd ugyanazokkal az adatokkal visszaregisztrálni. Azóta fura dolgokat csinál a rendszer.
-
Acheron
őstag
válasz torrente777_ #14247 üzenetére
Az ÁSZF szerint ez csak a hűségidő végén lehetséges (ha van ilyen, praktikumhoz nem tudom, van -e):
ASZF, 7.1.1.2 b,
"Az Előfizető által vásárolt kedvezményes készülék a határozott idő alatt kizárólag a Szolgáltató SIM-kártyájával használható. A meghatározott időtartam leteltével a hálózati korlátozás feloldása az ÁSZF 1/A, illetve 1/B mellékletében meghatározott egyszeri feloldási díj megfizetése ellenében hajtható végre."Egyébként függelék(ek) szerint ez a díj:
"Készülék hálózati korlátozásának feloldása/Mobiltelefon/ alkalom: 7650 Ft/ alkalom"Ha hűségidő nélkül vetted, akkor ennyibe kerül.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz torrente777_ #14250 üzenetére
Akkor lesz egy megbízható forrásból származó készüléked függetlenül, némi plusz kiadásért (ez azért nem sok), használd egészséggel
Ha jól látom, ez még így is megéri (ha online rendelted)[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz torrente777_ #14259 üzenetére
Erre már én is
ÁSZF 9.1.1 nyilatkozik a kártyás szerződésekről, amit ott határozott idejűnek jelöl, de a legtöbb praktikum esetén ez 90 nap (és itt felsorol egy kalapnyit)
Az aktuális ÁSZF egyébként itt elérhető:
http://www.telenor.hu/upload/letoltes/usz/telenor_aszf_2012_0807.pdf
A felsorolásból ki tudod választani, neked melyik van.Elvileg, ha sima praktikum, akkor legrosszabb esetben 90 napnak kellene lenni. Legjobb esetben semennyi...
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Érdekes dologgal találkoztam készülék rendelés kapcsán. Elöljáróban annyit, hogy régi (Pannonos) ügyfél volnék, és semmi bajom a szolgáltatóval, de ez most kicsit berezgette a lecet.
Tehát: a szállítási és vásárlási feltételeknél feltüntetik, hogy a neten megrendelt és futárral kiszállított készülékekre nem vonatkozik a távollévők között létrejött szerződésekről rendelkező 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet, merthogy a szerződés a helyszínen íródik alá.
Magyarán (értelmezésem szerint) az így kiszálított termékekre nem vonatkozik a 8 napos elállási jog sem
(pedig de )
Kértem tőlük egy állásfoglalást az ügyben, hogy ezt csak a szerződésre értik -e, avagy a készülékre is (a szolgáltatás maga ugyanis valóban kivétel a rendelet szerint, de nem a helyszíni szerződéskötés miatt, hanem mert szolgáltatás), kíváncsi vagyok a válaszra.
Ha komolyan gondolják, nyilván visszamondom a megrendelésem.Sokféle próbálkozást láttam már ennek a rendeletnek a megkerülésére kisebb nagyobb webshopoktól, no de egy komoly szolgáltatótól ilyet, még ha roppant leleményes trükk is...
Még szerencse, hogy kormányrendeletet csak kormányrendelettel, vagy törvénnyel lehet felülírni, szolgáltatói kiegészítéssel, okossággal nem... -
Acheron
őstag
válasz Vangelis #14385 üzenetére
Én még nem bántom őket, megvárom mit válaszolnak.
Igaz, bántani utána sem szeretném őket, ha mégis azt jelenti amit leírtak, aminek látszik.
Csak akkor máshol veszek készüléket, nincs hűség, egyebek.
No meg kérek egy állásfoglalást a fogyasztóvédelemtől is Már csak kíváncsiságból. -
Acheron
őstag
válasz Varszegig #14389 üzenetére
A szolgáltatás maga valóban nem tartozik a rendelet hatálya alá, ha az aktiválása megtörténik a nyolc napon belül, ez megtalálható a rendeletben kivételeknél.
Ezzel nincs is semmi gond, nem azért rendelem, hogy visszamondjam. De a készülék vásárlást bevonni ez alá, az nem lenne túl korrekt. Ezt sem szívesen küldeném vissza, de ha gond lenne, hadd legyen már rá jogom -
Acheron
őstag
Érdekes, nekem csak érzésre volt egyre kevésbé ügyfélközeli a cég, de beleolvasva a topikba, nem igazán az elégedettség pezseg...
Mindenesetre tizenegynéhány év előfizetés után eljutottam én is oda, hogy - bár egyelőre megtartom az előfizut - hosszabítani nem fogok. Holnapután leketyeg a két év, aztán kész, többet nem hűségezünk.
Ami engem legjobban zavar, az a régi előfizetők semmibe vevése. Itt van a bónusz program. (igazából nincs itt, mert lassan másfél hónapja nem érem el a Telenor online -on...) Pont ugyanannyiért tudok megvenni több mint tíz éves előfizetői múlttal egy készüléket, mint bármelyik, az utcáról beeső emberke. Az értékesítő kolléga még meg is nyugtat, hogy az én kedvezményem az, hogy emellett megtarthatom a korábbi számomat (Ezen behaltam... Nooormális??? ) Ráadásul ugyanez a figura közli, hogy egyébként van hétezer egynéhányszáz bónuszpontom (ezt vajon hol tartják nyilván ),de ezt készülékvásárlásra nem használhatom, viszont remek kedvezményes SMS -ekre cserélhetem. SMS -ekre! Egy évben ha kettőt elküldök, ha nagyon muszáj.
Ezek miatt aztán szépen leépítettem az előfizut egy 90 es okosra, a lebeszélhetőt úgysem beszélem le soha, az internetet meg folyamatosan használom mobilon. Innen már csak a kártya + valamilyen net marad, ha lesz jobb, mint a mostani.
De hűség már nem lesz[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz darvinya #14796 üzenetére
Nagyon jó meglátás, ez a hűség nevű kényelmi funkció (a szolgáltatónak az) komoly gátja az igazi szolgáltatói versenynek.
Sajnos nyoma sem látszik, hogy bárki is igazán versenyhelyzetet szeretne létrehozni, vagy legalább komolyan érdeklődne a tényleges vevői igények felől -
Acheron
őstag
válasz darvinya #14799 üzenetére
Nálunk túl jó a környezet ehhez. Alacsony átlag jövedelmű, de elvárásokkal teli vásárlói réteg, akik közül sokan egyfajta hitelnek tekintik az előfizetést az olcsóbb készülékért cserébe. Nem mindenki engedheti meg magának, hogy egyben kifizesse egy készüléket. A szolgáltatók pedig maximálisan kihasználják ezt, sőt ezt erősítik. Nyilván, ez az érdekük.
-
Acheron
őstag
válasz novake #14825 üzenetére
Így igaz. A Google sem a Nexusból szeretne megélni...
Éppen ezért éri meg a szolgáltatónak "meghitelezni, szervizeltetni, bemutató darabokat fenntartani". Ő nem hardvert, hanem szolgáltatást ad el, jóval nagyobb haszonkulccsal.
És mivel tisztában van vele, hogy az ügyfél (a magyar ügyfél főleg) nem tudja / akarja egyben kifizetni a készüléket, mindenféle kedvezményeket ad rá árban és időben egyaránt. Persze csak akkor, ha hűséget fogad, és előfizet a szolgáltatásra. Erre írtam, hogy szándékosan erősítik a trendet. Nekik nagyon nem érdekük, hogy az ügyfél máshol - akár egyben, akár részletre - vegyen készüléket, mert azzal bárkihez, bármikor mehet, akár előfizetés nélkül is, kártyásan. Az emberek többsége pedig belenéz a pénztárcába, és az azonnal elérhető áru, illetve az alacsony ár győz. Hosszú távon persze a szolgáltató nyer - ez a játék (is) erről szól. -
Acheron
őstag
válasz Acheron #14384 üzenetére
És komolyan gondolják...
A válaszlevelükben (némi késéssel) közlik, hogy akár telefonnal, akár anélkül, a neten (vagy telefonon) megrendelt és kiszállított termékekre nem vonatkozik a rendelet, mert a futár viszi a szerződést is, ami a helyszínen kerül aláírásra, és emiatt ez olyan (szerintük), mint ha a boltban venném meg.
Ez bizony, akárhogy is nézem, a törvény betűjének kiforgatása és megcsúfolása, pont a lényegtől, a vásárolt áru megismerhetőségétől fosztja meg a vásárlót. A kiszállítást a postaszolgálat végzi, ne mondja senki, hogy a papírok aláíratásán kívül ők bármit is tesznek, szakértői tanácsokat adnak, vagy az aláírás előtt megvárják, hogy üzembe helyezem és letesztelem a készüléket.
Végtelenül elszomorít, hogy mi lett a Pannon -ból...[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
-
Acheron
őstag
Ez a bónusz menü nagy misztérium, valószínűlleg a Telenornak is. Hol megy, hol nem. Nálam már két hónapja nem, pedig közben a hűségem is lejárt (bár bónuszra már 18 hónap után is jogosult vagy, ha jól tudom, nem kell megvárni a 2 évet) Mindenesetre ahogy a korábban szólók is írták, ez a bónusz nem bónusz, így mindegy is, hogy elérhető -e, avagy nem.
-
Acheron
őstag
válasz DeadMeat #15207 üzenetére
Egy eladó mondta ezt az egyik boltjukban, amikor effelől érdeklődtem. Nem értette, miért nézek rá furán...
Persze vannak ezen kívül akciós SMS -ek is, amire beválthatod a bónuszod.
De a készülékeket nem adják olcsóbban csak azért, mert tizen éve bizonyítod, hogy megbízható előfizető vagy. -
Acheron
őstag
válasz Landsmann #15228 üzenetére
Komolyabb cégeknél vagy van erre rendszeresített ember, vagy - és ez a gyakoribb - erre szakosodott sajtófigyelő cégeknek adnak megbízást, akik folyamatosan riportolják az "érdekesebb" információkat a megrendelő felé.
Persze megfordulhat itt "magasabb beosztású emberke" is, de azért jellemzően nem azzal töltik az idejüket, hogy fórumokon figyelik az ügyfelek felhörrenéseit(#15231) lugosi: Ehhez csatlakozom...
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Rizel7 #15352 üzenetére
Ez attól is függ, van -e készleten az adott készülék. Az ügyfélszolgálatuk szerint a telefonon leadott rendelés gyorsabb. Ez egyébként kettőtől több napig terjedő időtartam is lehet (az első mondattól függően) Azzal azért számolj - ha fontos neked - hogy a Telenor nem engedi, hogy élj a 8 napos elállás jogával az átvétel után...
-
Acheron
őstag
válasz Rizel7 #15358 üzenetére
A telefonos dolgot meg kell kérdezni - nekem nem ment (nem megy) a bónusz oldalak cirka két és fél hónapja, és miután méltatlankodtam emiatt, azt mondták, telefonon is megrendelhetem 5% kedvezménnyel.
A 8 napos elállás csak akkor hátrány, ha el akarnál állni (pl garanciális hibának nem minősülő pixelhiba esetén) és nem tudsz. Egyébként nyilván nem hátrány. A garanciát nem befolyásolja.
Én végül is azért mondtam vissza a megrendelést, mert úgy vélem, törvény adta jogomban akar korlátozni a szolgáltató, és ilyen - bóvliboltokra jellemző - mentalitású partnerrel nem vagyok hajlandó üzletelni.
Nyilván van, aki nem ilyen érzékeny
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Max
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bestbuy játékok
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- Diablo IV
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Kés topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen