- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Diablo IV
- Witcher topik
- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
- Dark Souls sorozat
- Dragon Age: Origins
- Alone in the Dark teszt
-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
nullpoint
senior tag
Egy vodafone-os havernak telenorról nem tudunk smst küldeni. MIndenhova kimegy az sms, egyéb voda számokra is, csak oda nem. Telenor hibája lehet vagy vodafone-é ?
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
Yettel app az direkt nem működik mobilnettel?
Bekapcsoltam neki a helymeghatározás engedélyt, úgy műküdik. Miatök....
Most megint elvettem tőle és jó maradt. Akkor ezt megoldottam nektek.
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
válasz jbnd-007 #88285 üzenetére
Lehet néznék másik szolgáltatót a mobilnethez, főleg ha a megélhetésről van szó. . Telenyomor évek óta egyre szarabb. Közel 20 éve vagyok náluk, ahhoz képest hogy a legjobb volt lefedettségben, szégyen amit az elmúlt években művelnek, és nem várható hogy nagyon erőltetnék a fejlesztést.
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
válasz 4Grider #88291 üzenetére
Csak azt írok amit tapasztaltam, igen régóta vagyok náluk, ahogy a sok ezer fős flotta is amiben vagyok. Kivétel nélkül mindenki, mindenhol jelezte hogy egyre több a gond velük..... Miközben akármerre járok az országban, a többi szolgáltatónál lévő ismerősök vígan használják a hálózatukat, ott is ahol én hívást sem tudok indítani.
Mégegyszer hangsúlyozom, a legjobbak voltak, és mára a legrosszabbak lettek. HA valóban elkezdenek fejleszteni, akkor is évekbe telik mire újra ajánlható cég lesznek.
Érdemes visszaolvasni, több hozzáértő megírta mitől nem jó a hálózat, milyen fejlesztések maradtak el amitől egyre rosszabbak lettek.
Persze ha valamilyen csoda folytán 1-2 hónap alatt felzárkóznak, az nekem mindenképpen csak jó és nagyon-nagyon örülnék neki.
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
válasz 4Grider #88305 üzenetére
Év végén nálunk a Vodka ajánlott vagy 15%-al olcsóbbat mint a telenor, de ott most akkora a fejetlenség, hogy óriási kockázat lett volna átvinni az egészet, sajnos.
Mindegy, azért bízom a csodában, hiszen a pozitív hozzáállás nem mindig oldja meg a problémákat, de elég embert bosszant ahhoz, hogy érdemes legyen csinálni.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
Szánalmas ez a cég..... Nem gondoltam hogy lesz még lejjeb, de amit ma művelnek, hol van hálózat, hol nincs... Érdekes, ha hol fizetnék hol nem, akkor ugye.....
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
válasz INGJOKE #88632 üzenetére
Tudom, az egész flottában országszerte hosszabb elérhetetlen időszakok voltak-vannak, és elég nagy problémát okoz még magánembereknél is, hát még ott ahol munkához kell.
Mindegy, ha a vodka rendbe rakja az ügyfélszolgálatát akkor megy át a több ezer kártya, csak hát addig szenvedni kell sajnos.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
válasz 4Grider #88761 üzenetére
A net nem annyira érdekel, inkább a stabil elérhetőség lenne fontos. Mondjuk amikor nagyritkán ritkán kell a net akkor jellemzően nincs van alig döcög.
Hogy igazságos legyek és jót is mondjak, tudok mutatni egy olyan 30négyzetméternyi területet az országban ahol a vodás nem tud netezni, nekem meg hasít vagy 5megabittel.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
válasz Szupercsirke #88983 üzenetére
Ez Dunakeszin merre? Gyakran járok arra, nem találkoztam még ilyennel.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
-
nullpoint
senior tag
-
nullpoint
senior tag
válasz Viktor0610 #89086 üzenetére
Egy korrekt és egyenes válasz a hiba okáról, és a várható legkésőbbi helyreállási időpontról járna az ügyfélnek., úgy általában.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
-
nullpoint
senior tag
válasz mefistofeles #89263 üzenetére
Igen ezt néha csinálja, legtöbbször mobilneten van hogy nem akar belépni. Az külön öröm hogy hiába van bepipálva a maradjak belépve, akkor is random időközönként meg kell ismételni.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
15.kerület, használhatatlan megint... Jó esetben van térerő de javarészt az sincs..... Esetleg kegyeskedhetnének jelezni az oldalukon hogy mi van......
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
-
nullpoint
senior tag
válasz Viktor0610 #89953 üzenetére
Persze bejelentettem, aról híresek hogy nem szarják le az ügyfeleket.
Rettenetesen sajnálom hogy egyeseknek hőbörgés az ha jelzem a topikban hogy valahol nem jó a hálózat.
Elnézést a létezésemért is.
Moderátor vagy, töröld nyugodtan a hozzászólásaimat, ha ez esik jól, hajrá.
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
válasz #08176384 #89955 üzenetére
Tudom jól mivan. Flottaként ez hatványozottan érvényes. Az a szomorú hogy nincs hatóság amihez fordulhatnánk, mert csak dísznek vannak. Nincsenek nagy elvárásaim, csak egy stabil hálózat, mobilnet is ritkán kell, de olyankor jó lenne ha lenne, mert nem szocmédiára van használva.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
"Annak érdekében, hogy a lekapcsolás után is igénybe tudj venni mobilszolgáltatást, a hálózatunkon legalább 4G-s VoLTE képes készülékkel kell rendelkezned."
Ami amúgy tökmindegy mert a szükséges fejlesztéseket nem/vagy nem megfelelően végeztük el, úgyhogy lehet bármilyen csúcsképességű telefonod, nagy esélyed van arra hogy segélyhívást sem fogsz tudni indítani.
Üdvözlettel:
A Yettel csapata.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
válasz Viktor0610 #90069 üzenetére
Nincs harag, csak szeretet árad, amúgy is kiváló trollkodási alap lett a mondat.
Hibabejelentést flottánál egyénileg nem fogadnak, csak a flottakezelőtől.
Pontos időpontot, helyszínt (lehetőség szerint koordinátákkal) csatolva utólag beküldöm hogy *********** szám ekkor-itt, ####### szám akkor-ott találkozott problémával ,azán majd vagy történik valami vagy nem, de a vagy az biztos.
Szóval marad az hogy
hőbörgök, elsírom a bánatomat a yettel topik vállán.kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
Új szórakozása a yettelnek hogy ha hívnak engem akkor random benyögi a hívó félnek hogy előfizető vagy szolgáltatás nem kapcsolható.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
válasz Viktor0610 #90396 üzenetére
Mi változott az elmúlt egy évben? Azóta aktív a volte és működik. Vagy most random szórakoznak azokkal akik nem náluk vették a telefont?
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
válasz Viktor0610 #90409 üzenetére
A telefon szoftvere nem frissülhet amíg külön nem intézkedem. Legalábbis remélem hogy legalább ez így van. .
Az egyértelmű hogy a szolgáltatónál van változás, csak nem értem hogy miért, és miért okoznak ezzel nekem károkat?
Azt meg végképp nem értem hogy miért nincs egy valódi hatóság ahova az ember jogorvoslatért fordulhat.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
Xiaomi. Korábban szerepelt a szolgáltató kinálatában, de nem tőlük lett vásárolva.
Ezzel sincs gond ha így van, csak akkor nyilatkozzék a szolgáltató, miszerint csak és kizárólag a tőlük vásárolt telefonokkal működik a szolgáltatásnak csúfolt termékük.
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
válasz Viktor0610 #90415 üzenetére
A telefonomon kizárólag akkor frissül valami ha én manuálisan elvégzem. Ilyen most nem történt. Jogorvoslatot arra értem hogy folyamatos problémák vannak velük és mindezért fizetek is, rengeteg pénzt, és ezt szabadon tehetik.
A probléma az hogy amit most csinálnak azt tesztüzemnek nevezik, és még ingyen is kérdéses lenne hogy érdemes-e használni.
Nagyon unom már, főleg hogy nagy elvárásaim nincsenek, telefonálni akarok, meg tényleg nagyon ritkán bekapcsolni a netet, és mégsem kapom meg a minimálisat sem.
Értem azt is ha a telefonom szar, oké, mondja meg a szolgáltató, hogy pontosan melyik telefont vegyem, és milyen szoftvernek kell rajta futni a ahhoz, hogy garantáljanak nekem egy megbízható szolgáltatást.
Tudom, az én hibám, hogy én garanciákat vállalok a munkámra, nem csak a törvényi kötelezettség miatt, hanem azért mert hánynék magamtól ha szart kapnának az ügyfelek tőlem, és az megint az én hibám hogy ezt másoktól is elvárom, ugyanakkor nem az én hibám hogy másoknak természetes hogy szarul csinálják azt amit, és ezzel károkat okoznak, és semmit nem lehet tenni ellenük. (Persze ez már nem csak a yettelre vonatkozik, ez globális probléma.)
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
Ma meglepő módon olyan helyen tudtam telefonálni ahol már vagy 3 éve elrontottak valamit, és azóta ez lehetetlen volt. Remélem nem csak délibáb volt.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
-
nullpoint
senior tag
válasz Viktor0610 #91111 üzenetére
Az ezredfordulón is még így volt, én is imádtam hogy ügyfélszolgával beszélni ugyanúgy időalapú mint bárkivel beszélni. Ez azoknak volt különösen kedves akiknek feltöltősük volt. Akkor még percalapú volt a számlázás.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
Kivételesen épp működik.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
-
nullpoint
senior tag
Hét elején másfél napig, ahol addig nem volt, lett 5g, Pest mellett, illetve egyik peremkerület bizonyos részein, amerre jártam, aztán eltűnt. Ilyenkor teszt üzem van?
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó i14 128GB, ALZA vásárlás, akku 99%, garancia 2026.11 hó-ig
- Asus ROG Strix makulátlan, igényes build garanciával.
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest