Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    No a mai napon telenor forródrót volt nálam. Délelőtt 2x keresrek sikertelenül. De nem adták fel! A harmadik sikeres volt. Mikortól nem korlátlan a korlátlan adat. Elmondtam. Ok, továbbítja a xy csoportnak.??? Az első ember továbbította már. Mintha csak az asztalon a másik ügyintézőhöz át tolta volna a hibámat. Most 6után újra hívnak. A megadott napon volt valóban korlátlan és nem korlátlan adat is. Pontosítani kellene. Ok. Indítsam el a zenét és váltogassam a zenéket, hogy a lehető legtöbb forgalmat generálja. Ok. 10perc alatt majdnem 900MB elment.
    Nemrég visszahívott az illető, hogy akkor pontosan mikor ment a Tidal. Ok.
    A mai napon többször mondták a "Köszönjük az együtt működést!" kijelentést mint az elmúlt 3évben összesen.
    A 3hónapos hibámnál 1x sem hívtak fel délután 3-nál később. Soha. Most addig hívogattak amig nem értek el. Ma 6x hívtak. Ebből csak 3x értek el.
    Csak nem Alexandra Reich van ilyen jó hatással az ügyfélélményre? Ha igen akkor nyugodtan kihagyhatták volna a C.L. időszakot. Előtte nem volt gondom. Az idejében NMHH ügy, 3hónapos hibát tagadjuk eset emiatt 130+ezres kötbér. Októberben már kettős dolog volt. MyMusic első hibáját pár nap alatt javították majd a 2. hibát igaz tagadták de javították fű alatt pár nap alatt. Itt már volt valami változás.
    Most pedig teljes fordulat. Remélem így marad!

Új hozzászólás Aktív témák