- Xbox Series X|S
- Alkoholista nevelde
- Starfield
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Diablo IV
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferke72
aktív tag
válasz csucsu21 #29850 üzenetére
Telenor rondán kibabrált veled..ne hagyd magad. már 3 eset után cserélniük kell!!!
modemmel vertem le én is nagy balhét de kicserélték. Ha nem hajlandóak cserére és jogos kérd vásárlók könyvét mindenképp.Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
313313
addikt
válasz ferke72 #29851 üzenetére
Nincs maximálva a javítások száma...
Annyiszor javíttatják, amennyiszer akarják, max a beírás hatására kicsit összekapják magukat...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
ferke72
aktív tag
válasz 313313 #29852 üzenetére
érdekes...
az ha így van elég durva és lehet így van. Nem tudom egy biztos én akasztanám nyakukba a fogyasztóvédőket csuklóból.[ Szerkesztve ]
Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
#79335424
törölt tag
Úgy tűnik, hogy Salgótarjánban a Telenor hálózat nyomokban sem tartalmaz 4g -t. A Főtéren sem. Grrrrr...
-
Landsmann
addikt
válasz ferke72 #29853 üzenetére
Azért eléggé elnagyolt ez a garancia dolog ott a honlapon. Az a 2 év szavatosság azért nem teljesen így van. Pontosabb megfogalmazás a 6+18 hónap. Hogy mi a különbség? Az, hogy az első 6 hónapban a kereskedőnek, hopp, bocsánat, Vállalkozásnak kell bizonyítania, hogy a készülék hibátlan volt. (nem állt fent a hibát kiváltó ok. Ugye milyen ügyes megfogalmazás? Nem a hiba, hanem az azt kiváltó ok. Nincs ember aki ezt bizonyítsa) Tehát ha gond van a készülékkel, akkor a VÁSÁRLÁS HELYÉN (mégha egyes szolgáltatók a törvénnyel ellentétes szerződést kötnek is) kötelesek intézni az ügyet. Első sorban cserét, vagy javítást jelent.
6 hónap után megfordul a bizonyítási eljárás. Ekkor a vevőnek kell bizonyítania, hogy már az első 6 hónapban is a készülékben volt a hibát kiváltó ok. Természetesen ő sem fogja tudni bizonyítani, feltéve, ha már az első hat hónapban nem csere, hanem javítás történt. Ekkor hivatkozhat, hogy lám-lám, már az első hat hónapban is bajok voltak a készülékkel.
Ami meg a fogyasztóvédőket illeti, sok mindent nem lehet tőlük várni. Egyedül azt áll jogukban ellenőrizni, hogy a problémával érdemben fogalkozik-e a szerviz vagy az eladó. Ha nem, akkor eljárnak,. Ha igen, akkor részükről az ügy lezárva, ugyanis az ügy végeredményére nincs hatásuk. Ha az ügyfél nem ért egyet az eredménnyel, a békéltető testülethez fordulhat. Majd ott születik döntés kinek van igaza.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
djculture
félisten
10 ezer előfizető telefonját cserélik ingyen: [link]
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Landsmann #29856 üzenetére
Kerdes, hogy az elso ev feles bontasaval van-e barmi teteje foglalkozni, amikor a, 10e Ft vasarlasi ertek felett ugyis 1 ev kotelezo jotallas van eloirva a termekre, tehat ugyan egyutt fut a ketto, de ki az a hulye, aki a 8. honapban nekiall szavatossagozni, amikor jotallasozhat, b, az 1990 Ft-ert kedvezmenyes aron elhozott 50 ezres telefon nem tudom jogilag minek minosul (de gyanitom, 10e Ft vasarlasi ertek alattinak, igy nem vonatkozik ra a tartos fogyasztasi cikkekre eloirt egy ev kotelezo jotallas), de mivel ugyanaz a sablon garjegy megy a cucchoz, ha 10e alatti, meg ha feletti is, es igy is ugy is vallalnak ra 1 ev jotallast, szinten lenyegtelenne minosul, hogy az elso ev masodik feleben mar a vevonek kene bizonyitania, mert villant egy jotallasi jegyet es elintezik neki minden bizonyitas nelkul a problemajat.
Nincs ember aki ezt bizonyítsa) Tehát ha gond van a készülékkel, akkor a VÁSÁRLÁS HELYÉN (mégha egyes szolgáltatók a törvénnyel ellentétes szerződést kötnek is) kötelesek intézni az ügyet.
Amennyiben szavatossagozol a masfeledik evben, akkor igen, kotelesek az ertekesites helyen atvenni es jegyzokonyvet csinalni rola. Viszont amennyiben a gyartoi korlatozott jotallast kivanod igenybevenni, mivel ez egy torveny altal nem eloirt, ONKENTES vallalas, ezert ennek hogyanjat, mikentjet, szabalyait az irja elo, aki azt vallalja, es semmiben sem jogszerutlen a korlatozott gyartoi gari felteteleul kotni, hogy csak es kizarolag a jotallasi jegyen felsorolt szakszervizekben veheto igenybe. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Landsmann
addikt
Azt én sem tudom, hogy a kedvezményesen 10 ezer alatti áru készülékre mi vonatkozik, minek tekintik. De! MIndegy mennyi az ára a készüléknek, ha garancia jegyet, vagy jótállási jegyet adnak hozzá, akkor arra a jótállási feltételek vonatkoznak. Olyan nincs, hogy ott a jótállási jegy és azt mondják, a termékre szavatosság vonatkozik. Durva példát láttam a múlt héten. Kezembe került egy termék. (nem telefon) Ára 10000 Ft alatt volt. Jótállási jegyet adtak hozzá, két helyen is feltüntetve, hogy a garancia időtartama 1 év. Ezzel szemben a vevőszolgálatnál azt mondták a fogyasztónak, hogy 6 hónap a szavatosság. Már ezért is fenéken billentenék a fogyasztóvédők a Tescót, azért meg külön, hogy olyan jótállási jegyet mellékletek az áruhoz, amiben hatályon kívül helyezett törvényre hivatkoznak. Nyár elején volt nálunk fogyasztóvédelmi ellenőrzés éppen a szavatosság, jótállás kapcsán, úgyhogy elég jól beleástam magam a dolgokba, hogy megússzuk a büntetést.
Válasszuk ketté a dolgot, mert egy kicsit összefolynak. Az az alap kiindulás, hogy a termék vételára 10000 Ft alatt van. Namármost, attól függően, hogy hol vásárol az ember készüléket, vagy kap jótállási jegyet (ekkor a jótállás szabályai élnek) vagy nem. (ekkor pedig a szavatosság szabályai élnek) Nyilvánvaló, a jótállás nagyobb kedvezményt biztosít a vásárló részére, így hülye lenne a garanciajegyet letagadva szavatossággal próbálkozni, de még ha akarná sem menne a dolog, hiszen szavatosság esetén a vásárlás helyén kell intézni a dolgot. Ott viszont ha jótállási jegyet adtak a termékhez, szavatossággal nem élhet. (trükközne, hogy a készüléket javítás nélkül cseréljék ki) Fordítva meg ugye értelemszerűen nem megy megint, mert ha nem kapott jótállási jegyet, akkor a jótállási jogait nem tudja gyakorolni. Visszatérve az első felére a dolognak, pontosabban ha elveszti a jótállási jegyet, de a számla, blokk megvan, (egyértelműen beazonosíthatónak kell lenni a terméknek rajta) a szabály úgy fogalmaz, hogy a fogyasztói szerződést megkötöttnek kell tekinteni. Na de arra már nem tér ki, hogy akkor pontosan mi is a helyzet. Jótállás, vagy szavatosság. Ez vitát keletkeztethet.
Egyébként a tavaly tavaszi PTK változása miatt vált szükségessé a jótállás, szavatosság szabályainak módosítása. Ettől függetlenül több, igen gázos dolog van a szabályozásban, kezdve onnantól, hogy az új alapfogalmak magyarázata is hibás. Aztán van még egy dolog, ami szintén igencsak sok vitát fog generálni a vásárló-eladó (vállalkozás) és a gyártó, importőr között. Ugyanis ha a termék ára 10000 Ft alatt van és emiatt nem tartozik a jótállásra kötelezett termékek közé, a gyártó, importőr nem fog kiadni jótállási jegyet. Viszont mire az üzletbe kerül az áru és az áfával, árréssel növelt ára átlépi a bűvös határt, az üzlet köteles jótállási jegyet adni a termékhez. Namármost, ha a termék meghibásodik, a jótállás szabályai élnek a vásárló (fogyasztó felé). Viszont az eladó (vállalkozás) és a gyártó, importőr felé csak szavatosság áll fenn. Magyarán az ilyen termék meghibásodása jó eséllyel az üzlet kára lesz.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
asdf_
veterán
válasz Landsmann #29860 üzenetére
A legerdekesebb resz a szabalyozasban -most nem keresem elo, es nem tudom idezni- hogy amennyiben egy termek meghibasodik es szervizbe kerul, akkor a szerviznek jogszabaly altalal eloirtan kotelezoen ertesitenie kell errol az elado szervet (gondolom, hogy ne akkor pillazzon, amikor az otodik szervizben torteno javitas utan felbukkan nala a vevo, hogy no akkor en most elallnek a szerzodestol, az meg az eladas ota eloszor latja mind a vevot, mind a cuccot, meg hall egyaltalan barmi problemarol). Szerintem ilyen meg az eletben nem tortent, hogy ennek valaki eleget tett volna.
A vegere reagalva pedig: ilyenkor tok egyszeru a megoldas, olyan cuccot, amihez nem ad a forgalmazo rendes, 1 eves, tartos fogyasztasi cikkes jotallasi jegyet, es beszerzesi ara 10e ft -afa, - arresnel nagyobb, arra azt mondja a kiskereskedo, hogy kend a hajadra, en ezt nem forgalmazom es nem vesz belole egy darabot sem, altalanos iskola masodik osztaly, ehhez azert nem kell szuperkereskedonek lenni
-
pinnacle
nagyúr
Vettem egy 3G-s modemet, ez az alapbeállítás jó az Internet Praktikumhoz (5Ft/perc)? Ezt tudja.
[ Szerkesztve ]
-
milenda
tag
Érdeklődöm, hogy 1. EU Duo hetijegy rendelhető-e feltöltőkártyás számra; és ha igen 2. rendelhető-e önállóan, vagy csak belföldi aktív mobilnet-előfizetés mellé.
-
tomp
félisten
Egyre jobban közeleg a hó közepe így egyre gyakrabban áll le 3G-n is az adatkapcsolat. Ma már elértem a 5 leállást! Ha a 3G ilyen nálam, nem is merem megnézi az LTE-t milyen lehet a nagy "hibaelhárítás"-ban.
-
djculture
félisten
válasz szabogabor10 #29874 üzenetére
Annyira fontos a négyG ilyen tadzsikisztáni árak mellett ?
-
szabogabor10
veterán
válasz djculture #29875 üzenetére
Hasznos..próbálj ki egy 4G hálót, nem akarsz többet visszatérni 3G-re.
Az árak meg más kérdés, de itt arról van szó, hogy sokkal jobb a 4G/LTE válaszideje, mint a 3G-nek, és nagyon nem arról, hogy milyen gyorsan lehet elhasználni az adatkeretedet. Ez faszság. Minden azonnal és gyorsan történik (legalábbis a Telekom 4G hálóján). A Telenornál ráadásul extra fontos lenne, hogy levegye a terhelés egy nagyobb részét az amúgyis ingadozó használhatóságú 3G cellákról. Bár ehhez mondjuk több csomagban kellene végre engedélyezniük az LTE-t.Ha már ár: a Telekom pl. nem kér plusz pénzt az LTE használatáért...
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
ferke72
aktív tag
válasz szabogabor10 #29876 üzenetére
Maximálisan igazatok van és csak osztani tudom azt a nézetet ha 4G elindulna ott ahol szenved mindenki 3G hálón lehet marketingük is hihető lenne. Nem akarom vázolni felénk mi van annak örülök egyenlőre normális sebességet produkál és talán nem szakad le a netről modem..ma pl. 1,4Gb adatot kevesebb mint 10 perc alatt lehúzott. Visszanézhetünk a múltra amikor tapsikáltunk 3G hálóra, viszont országokat elnézve van ahol elléptek rendesen tőlünk. Lassan de biztosan belopakodik a 4G náluk is és inkább lassan...
Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
-
djculture
félisten
válasz szabogabor10 #29876 üzenetére
Most néztem anemzeti hirközlési felügyelet 2014-es felmérését valami 18%-a a 4G képes eszköz azokból amit használnak az emberek. A béka alsó fele alatt van maga a 4G képes eszköz pentráció is.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Kíváncsi leszek, hogy ez hova fog vezetni. Reklámozzák a 4g -t -> építik a 4g -t -> beüzemelik a 4g -t -> ki lesz az a hülye, aki GSM -en fog telefonálni, 50Ft -os percdíjért? Tulképp saját maguk alatt fűrészelik a fát a 4g -vel. Ott, ahol működik, hibátlanul tudok rajta telefonálni.
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Nővéremnek rendeltem egy független Lumia 530-at az emag-tól. Eddig egy sima Sim-es samuja volt. Mennyiért menti át a cuccait a telenor egy microSim-re? Azt tudom, ha ott veszem a készüléket, akkor ingyenes, de függetlennél miként megy ez?
Szerk.: Megvan! Elnézést.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
djculture
félisten
válasz szabogabor10 #29882 üzenetére
Szerintem erre térjünk vissza év végén , akkora lemegy a nemzetri konzultáció is az internetröl és kiderül milyen törvényekkel szívatják meg azt aki internetet használ...
-
djculture
félisten
válasz szabogabor10 #29884 üzenetére
Nagyon rajtavannak hogyha nem is adóztatni hanem megkell regulázni az internetet. Az a baj már más eu-s országban is kezdik ezt pl a franciáknál. Ott most jött ki hasonló örült terv hogy sok a fel meg letöltés és ezen forgalom a szolgáltató hálózatát terheli miközben a google meg a többi nagy amcsi cég egy fillért se fizet ez után, akkor adóztassuk meg ezeket a cégeket forgalom után...
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz axioma #29887 üzenetére
Az a statisztika egy kalap sárt sem ér.
Az utca emberének többsége feltöltős vagy céges telefonnal jár. Előbbinél a havi fogyasztása max ezres, utóbbinál meg nem szólhat bele milyen extra fizetős szolgáltatása legyen.Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
axioma
veterán
válasz Williamgrant #29888 üzenetére
Nekem ceges elofizu, hozza - attetelesen altalam - vasarolt telenoros Z1C, a netet megrendelik nekem es a ceg fele szamlazzak, a ceg meg tovabb nekem, szoval elvben minden adott, de abszolute nincs az opciok kozott a 4G valaszthatosag. Mert csak. (Azaz mert ilyen a szerzodes.)
-
x1port
addikt
Telenornàl működik az a történet hogy mobillal fizetek ?
Pl mozijegy. ? -
x1port
addikt
válasz szabogabor10 #29891 üzenetére
Valami pay pass félesègre gondoltam.
Ami telenoron keresztül történik.
Nem ilyen harmadik fél által közvetített sms dologra.. ? -
MODERÁTOR
válasz szabogabor10 #29876 üzenetére
Plusz kevesebbet is fogyaszt a telefon 4G hálózaton, mint 3G-n. Legalábbis a Nexus 5-nél így van.
(#29879) djculture: és mit gondolsz, mennyi 3G-s készülék volt, amikor elkezdték fejleszteni azt a hálózatot? És mennyire segítené a 4G-s készülékek elterjedését, ha nem fejlesztenék a 4G hálózatot?
[ Szerkesztve ]
***
-
-
x1port
addikt
válasz szabogabor10 #29897 üzenetére
Egyébként telenorosnak lenni ezért sem jó.
Mozijegy vásárlásról ne is álmodozzunk sms-ben vagy virtuális számláról.
Telekomnál van meg a Vodafone nál van valami vodafone kedd nevű corvin mozis akció.Na mindegy , szóval emelt díjas sms-el sem lehet venni
[ Szerkesztve ]
-
FET-MEN
veterán
Sziasztok! ezmiez? tudtok róla valamit? ha le lehet mondani akkor fogok is menni. Nem az ár miatt, hanem térerővel nem vagyok elégedett. Nameg azért mégiscsak ha 800ft, az már majdnem 1gb bónusz netem ára..
Iphone 7
-
Prien
addikt
válasz szaniszlokar #29807 üzenetére
Huawei E5776 teljesít nálunk szolgálatot, szintén kb.90nm egyszintes házban. Semmi gond vele, tapasztalatom szerint kb.10 méterig szór minden irányban megfelelően!
A kevés is több a semminél.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen