-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
válasz modd3r #12497 üzenetére
Általános panaszkezelés
Amennyiben az Előfizetőnek az Előfizetői Szerződés teljesítésével kapcsolatosan reklamációja van, a
Szolgáltató ügyfélszolgálatához kell fordulnia. Teheti ezt személyesen a Szolgáltató Ügyfélszolgálati Pontjain, a
Telefonos Ügyfélszolgálat felhívásával, az internetes ügyfélszolgálat (vagy regisztrációt követően a Telenor
Online/mydjuice) útján, valamint írásban a Szolgáltató ÁSZF 1.2. pontjában meghatározott központi címén.
Szóbeli (személyesen vagy Telefonos Ügyfélszolgálat útján tett) reklamáció esetén – az ÁSZF 4.1. pontjában
(ÁSZF 4. sz. mellékletében) meghatározott minőségi mutatókkal kapcsolatos bejelentések kivételével –
amennyiben a panasz nem orvosolható azonnal, illetőleg az orvoslással a bejelentő nem ért egyet a Szolgáltató
jegyzőkönyv felvételével rögzíti a reklamációt, melynek másolati példányát személyes bejelentés esetén a
Szolgáltató a bejelentőnek átadja. Postai úton a panaszlevelet a Szolgáltató ÁSZF 1.2. pontjában
meghatározott központi címére kell küldeni.
A Szolgáltató kivizsgálja az összes, a fenti címre írásban beérkező reklamációt, és mindent megtesz annak
érdekében, hogy a panasz a lehető legrövidebb időn belül érdemben orvosolható és megválaszolható legyen.
Az írásos reklamációkra adott válaszát a Szolgáltató a panasz kézhezvételétől számított legkésőbb 30 napon
belül megküldi az Előfizető részére.
A panasz elutasítását indoklással ellátva, írásban kell az Előfizetőnek átadni vagy megküldeni, melyben a
Szolgáltató tájékoztatást nyújt az ÁSZF 6.6. pontjában foglalt jogorvoslati lehetőségekről. A reklamációk
elbírálására csak a Szolgáltató és az Előfizető közötti jogviszony keretén belül, egyedileg kerülhet sor. A
Szolgáltató az írásban beérkező reklamációkról és azok elintézési módjáról nyilvántartást vezet.
Számlareklamáció
Amennyiben az Előfizető a fizetendő, vagy az egyenlegére terhelt összeget vitatja, erről írásban értesítenie kell
a Szolgáltatót lehetőleg haladéktalanul, de legkésőbb az igénye felmerülésétől számított 30 napon belül. Ezen
értesítési kötelezettség határidejének elmulasztása nem érinti az Előfizetői Szerződésből eredő igények
érvényesítésének jogát az egyéves elévülési időn belül.
A díjreklamációnak a vitatott számlaösszeg kifizetésére halasztó hatálya nincs. A bejelentett
díjreklamációt a Szolgáltató haladéktalanul nyilvántartásba veszi, kivizsgálja, és annak eredményéről az
Előfizetőt a panasz kézhezvételétől számított 30 napon belül írásban tájékoztatja.
Amennyiben a Szolgáltató a bejelentésnek helyt ad: havi díjfizetési kötelezettség esetén a következő
havi elszámolás alkalmával, egyébként a bejelentés elbírálásától számított 30 napon belül a
díjkülönbözetet és annak a díj befizetésének napjától járó kamatait – az Előfizető választása szerint –
az Előfizető számláján/kártyás egyenlegén egy összegben jóváírja vagy a részére egy összegben
visszafizeti;
amennyiben a Szolgáltató a kifogást elutasítja: az erről szóló – indoklással ellátott – írásbeli értesítést
az Előfizetőnek átadja vagy megküldi.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Drágább lett a Pixel 8a
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Háztartási gépek
- Fű, kertitó és minden ami a kertes házhoz tartozik...
- Macska topik
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- LG OLED55C37LA GYÁRI GARANCIA 3 ÉV
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen