Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • katt777

    félisten

    válasz Integra #20648 üzenetére

    Hát nálam a 790g-os Z600 is nagyon patent volt, de éppen fel lehetett húzatni, és gumi bakok támasztják a talpat, úgyhogy megfeszüléstől sem kellett tartani. Ráadásul azt bármelyik irányban forgathatom. :DDD
    Ha kisebb lyuktávolságot használsz, nagyobb terhelést kap az alaplap, mintha messzebb van megtámasztva a blokk!

    HSM: Mint írtam, maga az FPS-szám is utalás, a többiről írtam előbb. 30FPS fölött mindent rátolhat az ember (PhysX szopacs!) :(( , nem lát lassulást. Crysis-szel nem érdemes foglalkozni, az egy teljesen más engine, mint ezek a maiak, amelyek DX11-gyel verik a nyálukat, aztán még mindig 2D objektumokkal szórják tele a pályákat.
    Én eleve írtam, hogy az általam mért kihajtás HD4870-re vonatkozik, értelmetlen HD4890 v. HD5850 eredményekre hivatkozva kétségbe vonni ezeket.
    DX11 csak a tesszelációval több a DX10.1nél. Ja, azt még nem is emeltem ki, hogy ugye haladás közben az mosódik el, amin rajta vagy, ami amúgy még 1000km/h-val is kizárt. Metro-nál egy nagy szemétség az ellenfelek alig-sérülése (kipróbáltam god-módban: golyószóróval egy egész tárat kellett fejre ürítenem emberre, szörnyeknél még többet, mindezt könnyű szinten!!!), az, hogy semmit nem tudsz vásárolni mert úgyis annyi állatot önt rád, hogy ne maradjon lőszered, szar a menthetetlenség, a bugok (pl. hogy a két náci verőlegény ott marad a pálya betöltése után, és le sem lőhetők, csak ütnek-vágnak, ha el nem rohansz, hogy az ellenfelek nem folyamatosan mozognak, hanem (főleg a szörnyek) kb. fél méterekre teleportálnak előre (ha sokan vannak, akár 1-2 m-t is kihagynak), aztán találd el őket, szóval szerintem egy gyenge B-kategóriás program.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

Új hozzászólás Aktív témák