Új hozzászólás Aktív témák
-
kasa85
őstag
válasz
Sas madár #4587 üzenetére
Hali.Sajnos vásárlásnál nem világosítottak fel, igaz az én hibám is mivel nem néztem meg az LG honlapját ahol le van ez írva,de ezt az Ipon-ban gariztatásnáll el kellet volna mondaniuk,hogy ezt csak a szakszerviz tudja letesztelni 3-nap után addig természetesen cserélik hát köszönöm sokat segített
.Ez pont pénteken volt mikor nagy nehezen BKV-val elutaztam a 18-kerület másik végéből a 9-kerületbe az Ipon-hoz délután 4-re mert este 8-ig vannak a nyitva aztán mikor már jól leízadtan a monitorral a kezemben fent a szervizes kolegánál leraktam az asztalra az egész hóbelebancot,mire kérdezte mikor vettem a monitort.Mondtam 2-héttel ezelőtt mire azt felelte sajnos akkor LG szakszervizhez kell fordulni ez ügyben
.Elhiheted nagyon odavoltam meg vissza örömömben aztán elkértem az LG szakszerviz telefon számát.Felhívtam őket mire flegmán felvilágosítottak délután 4-kor pénteken bezárnak,és őket a 13-kerületben majd megtalálom
Mire én vihettem vissza haza az egész terméket mert délután 4 volt az Ipoinba mikor megtudtam a további szankciókat hát ez király,ja igen és 18:00 kor még meg kellet volna jelennem a 7-kerületben a házi orvosomnál betegszabis papírok miatt ami még rátett egy lapáttal,gondoltam gördülékenyen megy minden nem gondoltam piramist megyek építeni
Új,és régi játékokkal tarkítom oldalamat. További hűsölést : Károly. Gamer csatorna. https://www.youtube.com/channel/UCRG3FPVZBYZiqjzwmlTM8LA?sub_confirmation=1
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen