Új hozzászólás Aktív témák
-
csabyka666
addikt
Néha nekem is "cusszant" a kipu, ez szerintem akkor van, amikor túlszívatom. Nem nagyon foglalkozok vele.
Hogy milyen a füst, hát ezt hogy írjam le?! Nem csípi a szemem, de őszinte leszek, nem szoktam szagolgatni.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sarkany01
tag
Én is szinte csak faluban hasznàlom és még se ilyen a gyertya. Lehet a könyokod a gedvas
-
hevizms
addikt
válasz sarkany01 #3003 üzenetére
Általában a lakott településen az emberek nem húzatják ki.Én sem.Jellemző inkább az alacsony fordulatú használat.Akkor pedig általában ilyen a gyertya kép.
Ha a tied nem.akkor te nem vagy átlag.Nálam okosabbak azt mondják hogy lényegében hiteles gyertyaképet akkor kapunk ha kb 80-90-nel megyünk 1-2 km-t és még menet közben behúzzuk a kupplungot és azonnal leállitjuk a motort és úgy állunk meg.
Ez persze lehet hogy kissé túlzó,de a kis fordulatú menet utáni gyertyakép nem a legjobb beállitáshoz.
-
sarkany01
tag
Meglehet. De ennyire biztos hogy nem olajos a tiéd sem. Egyébként azt a kuplungos dolgot még nem hallottam.
-
teko99
tag
válasz hevizms #3002 üzenetére
Azlessz majd,bár ezzel a gyertyával hidegen nem "koppan" a henger mint a régivel,hogy a gyertya produkálta-e nemtudom majd kiderül még. MOst nem rángatott be gyorsításnál sem,de elképzelhető hogy a régi is csak beakart köpődni a lassú tempótól azért rántott néha gyorsításkor. Viszont egy benzinszintet majd nézek,mert 3ezres fordulat alatt a motor "bedadog" nehezebben akar felpörögni,mármint felpörög decsak ha visszadobom 2esbe jó monjuk 30km/h-nál nem várok sokat de lehet hogy sokat is kaphat egy kicsit. ŐŐ 110es főfúvóka amúgy nem nagy a 125be? mert annó ezt tettem bele ezzel megy is de eszik is lakott területen kívül ha zargalászom Nemtudni mekkora a gyári főfufu mérete?
BAZINGA!
-
sarkany01
tag
Sztenderen, berakjátok sebességbe a mocit, be van húzva a kuplung, és egy kicsit nektek is forog a kerék? Egyébként annak mi következménye lehet, ha egy kicsit túltöltöttem a mocit váltó olajjal, de tényleg egy picit, 4,5 dl helyett 4,6 ment bele. Lehet vmi baja?
-
csabyka666
addikt
válasz sarkany01 #3007 üzenetére
Nem old teljesen a kuplung, nem probléma, amíg nem fullad le a moci, ha rajta ülsz, és berakod 1-esbe, valamint ha a váltó nem recseg.
Illetve én úgy tudom, amíg hideg (sűrű) az olaj, addig még jobban jelentkezik, amit írtál.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sarkany01
tag
Akkor megnyugodtam. Olvasgattam oldalakon, hogy az Etz-nek ennyire szar a kuplungja, meg annyira, lepörög, kerekezni ne is próbálj vele. Ma meg épp cseréltem az olajat, megjárattam egy kicsit sztenderen, mert annyi benya már nem lett volna benne, hogy kerüljek vele. Erre látom h behúzott kuplungal forog a kerék. Na mondom biztos cserélhetem akkor a kuplungot. Bár ez Ts, nem Etz. (nem is láttam az idegtől) De fater mondta, h ne rémüljek meg, mert nincs megterhelve a hátsó kerék, és a lamellák közt keletkezik annyi surlódás, hogy forog a hátsó kerék.
-
sarkany01
tag
Nem recseg, nem fullad. Nem kúszik. Kihült állapotban való legelső egyesbe rakáskor ugrik meg egy kicsit. Aztán vaj.
-
sarkany01
tag
Egyébként a héten már a második halálra rémült állapotom. Még a hét elején voltam vele motorozni. Mentem vele egyhuzamba vagy 40 km.t a végén egy jó 10-12 kmen 90-95 tempóba jöttem vele. Leállok szépen. Egy jó ötperc múlva indítanám be. A kart alig birm lerugni. ( Mi a f*** van?) Egyből gondoltam arra h megszorult. Veszem ki a gyertyát, az majdnem átlyukasztotta hirtelen a tenyerem, olyan meleg volt. megrugom gyertya nélkül, jár szépen. Gyertya vissza, ekkor már könnyebb volt lerugni a kart, de még mindig kemény volt. Hazafele szépen 50-es 60-as tempóba jöttem vele. Szerintem csak hőre ennyit tágult., hogy ekkora kompresszió lett benne vagy nem tudom. Nem rángatott a végén az élénk tempóban sem. Semmi baja nem volt. Nem tudom mi lelte.
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3012 üzenetére
kicsit sűrűbb az olajad és még nem "törte meg" a blokk. annó ősszel a hidegben a sűrű olajjal ha nem melegítettem 5percig addíg nemvolt kuplungom mert lefulladt. na onnantól kezdve 80w90 ki belőle 10w40el zsírkirály csak kicsit hangosan csattog a váltó hamár jó meleg a blokk nálam is forog a kerék,simsonnál is ezek ilyenek nem para.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3016 üzenetére
ahan csak ezmeg híg és nekem kihordja a fordulatszám kihajtásnál. meg tényleg annyira behígul hogy csattog a váltóm ha nagyobb fordulatnál/sebességnél váltok lefelé,de ha lelassítok pl 30ra és ugy teszem lefelé 5ből akkor szép halk. De ha 70nél elkezdem lefelé dobálni(motorfék) akkor szól olyanokat mintha kalapáccsal vernéd a bádoglemezt
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Enyémnek is van hangja, de annyi baj legyen, legalább eljut mindenhova a hígabb olaj. Vagy lehet, csak én gondolom így.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3018 üzenetére
szerintem a híg olaj jobban eljut benne mindenhova mint a sűrűbb. 80w90től nekem a kuplungom csúszott nemkicsit a sűrűsége végett.
BAZINGA!
-
Francia91
veterán
Nekem 80-90W van, de semmi bajom nincs vele....
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sarkany01
tag
Hát azért ne értsetek félre, le lehetett rúgni azt a kart. Csak sokkal nagyobb volt benne a kompresszió mint szokott. Egyébként hogy értitek hofy csattog a váltó? váltol vele nagyobb fordulat számon, és hallod hogy váltasz?
-
-
Francia91
veterán
A 80-90W nem az SAE 80-as megfelelője, csak ma már nem lehet kapni SAE 80-ast. Legalábbis sokan ezt hiszik, de lehet még kapni . Eddigi tudásom szerint ez az SAE 80-as olaj 20-90W-s olajnak felel meg
Kis ETZ-t nem tudom, azokkal sosem foglalkoztam, csak a nagyokkal
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sarkany01
tag
Meg nem mondom, ( majd megnézem) de én is 80w90-et töltöttem bele. Egyáltalán nem csattog nagyobb fordulaton sem.
-
Francia91
veterán
Csak kicseréled az izzókat a LED-re, Müller Szabolcstól vettem 300 Ft/db áron
Egyedül az indexvisszajelzőt kell lediódázni, mert az változó polaritást kap, és a LED-nek nem mindegy, izzónak mehet akármerről
A fordulatszámmérőben pedig nem lesz jó a gyári bekötés, a ford.mérőben a két visszajelző esetében fel kell cserélni a két kábelt, ennyi[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sisu2
tag
válasz Francia91 #3032 üzenetére
A gyárihoz képest sokkal jobb lett, én magam csináltam de macerás volt nagyon és még egy csomó izzót össze kellett törnöm a foglalat miatt és a index visszajelző nem is működött csak az egyik irányba de megoldottam azt is .
Tényleg jó lett, most már nagyon szuper a géped.
A kipufogód főleg
[ Szerkesztve ]
-
yamaha162
tag
Sziasztok.. Etz 250 el problemam van.remelem itt tud valaki segiteni. Gyertyakat elpusztítja. Cseréltünk gyujtast, trafot is, fesszabalyzot... Valakinek van ötlete?
-
-
yamaha162
tag
Huhhh
Volt olyan amikor rossz helyen adott. De mielott elkezdte haver szerelgetni elotte ugymegölte h semmi szikrát nem adott. Vagy 5 gyertyabutan meguntam es elvittem haverhoz h csinalja meg. Kicserélte a gyújtást meg a trafot meg szinte mindent.. Két tank benyat kimotorozott vele. Aztán másnap beakarta indítani es kapufa... Semmi szikra... Holnap veszek bele valami komolyabb gyertyát hatha megoldódik a problema. De szerintem ugyan ugy problémás a dolog... Mint a szerelgetes előtt... Holnap megyek az új gyertyával aztán Megmondom a színét. Attol csinálhat olyat a motor h kuplung behuzasa utan felzug a motor ha keves a benya? -
sisu2
tag
[link]
Ilyet. -
yamaha162
tag
Már kezd nagyon elegem lenni ebből a motorból.. De mar sokat koltottem ra nem fogom annyiban hagyni
-
Popes
őstag
válasz yamaha162 #3041 üzenetére
Ha veszel újat, javaslatom elsősorban a BRISK N15Y vagy NGK B8HS esetleg hosszúmenetesbe a MAGNETI MARELLI CW7LPR (ezek nálam bírták az igénybevételt ) talán ISOLATOR, de azt régen használtam ezért nem tudom hogy most milyen lehet
Az új gyertyával majd visszatérünk hogy van-e még gond és kiderül hogy gyertyagyilkos MZ vagy csak a gyetya volt sz.r.A felpörgés meg természetes mielőtt kifogy a nafta.
Deus ex machina
-
-
sarkany01
tag
A trafó nincs fordítva bekötve? Ha megszakítós a gyujtásod, az ellenállás tekercset nézd meg. Esetleg a trafó, fesz.szab, gyújtás vezetékeit nézzétek meg, nem-e valamelyik zárlatos.
Új hozzászólás Aktív témák
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Villanyszerelés
- Orvosi kérdések
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen