Új hozzászólás Aktív témák

  • ArrayOfLilly

    aktív tag

    válasz Gergő_ #2623 üzenetére

    Ez egy Dell gép volt NBD garanciával, úgyhogy másnap házhozjöttek és kicserélték. :-)

    Akkor nem szándékosan vásároltam ilyen garanciát, de munkagép esetében ma már egyértelműen ezt tenném.

    Úgyhogy nekem spec. szerencsém volt.

    A hőmérséklet, az egy másik eset volt a gyári hibás nVidia szériába sikerült belehúzni, ugyanazzal a géppel, na ott aztán volt vagy 15 progi, amivel mértem. Annak ellenére ez volt a válasz.

    Ellenben arra, hogy kattog (hdd), gyanús, nem oké, arra nem mondtak semmit, cserélték. (Nem kattogott, de a harmadik sikertelen próbálkozásomkor találtam ezt az ötletet a notebookreview.com-on.)

    Mind a két esetben maga a szervizes, aki a gyakorlatban foglalkozott a géppel, nem pedig az ügyfélszolgálatos, akinek azért igen más a szerepe a láncban, ugyanazt tapasztalta és állapította meg, mint én, úgyhogy hosszas utánjárás után maga a dolog, az kétszer egy nap volt, egyeztetett időpontban, flottul. Le a kalappal előttük.

    http://www.arrayoflilly.com

Új hozzászólás Aktív témák