Új hozzászólás Aktív témák

  • puma72

    tag

    Van egy hírem a 29-es körzettel kapcsolatban.
    Írtam panasz levelet és ezt a választ kaptam.

    Tisztelt M........................!

    Köszönjük hozzánk eljuttatott észrevételeit, melyeket igyekszünk felhasználni működésünk, szolgáltatásaink és termékeink kialakítása, továbbfejlesztése során.

    Magunk is teljességgel méltánylandónak gondoljuk azt a fogyasztói igényt, hogy egy adott szolgáltató mindegyik szolgáltatási területén azonos vagy legalább hasonló szolgáltatásokat biztosítson és azokat mindenütt azonos díjazásért lehessen igénybe venni. A UPC is erre az egységesítésre törekszik. Az elmúlt időszakban a csak kábeltelevíziós hálózattal ellátott területeken a szolgáltatásaink kínálata és az árazásuk is egységessé vált, ám egyes területeken a még mindig fennálló technológiai különbségek miatt a teljes egységesítés egyelőre nem megoldható.

    Ahogy a kizárólag kábelhálózattal ellátott szolgáltatási területeinken is található még olyan település vagy településrész, ahol valamilyen okból kifolyólag nem volt megoldható a hálózat műszaki szempontú egységesítése, és ennek következtében a szolgáltatáskínálat azonossá tétele a többi területtel, úgy a monori központú 29-es távközlési körzetben sem megoldható ma még, hogy pontosan ugyanazokat a szolgáltatásokat nyújtsuk, ugyanolyan árakon, mint máshol.

    Az ebben a körzetben alkalmazott távközlési technológia ugyanis alapvetően eltér az ország többi részén alkalmazott műszaki megoldásoktól. Ez a műszaki különbözőség alapvetően meghatározza az eltérő beruházási, üzemeltetési és karbantartási költségeket, az iparágra különösen jellemző, nagyobb méret révén elérhető megtakarítások lehetőségét (méretgazdaságosság), és még azt is, hogy pontosan milyen jellegű szolgáltatásokat tudunk biztosítani. A monori körzetben a kábelhálózat csak televíziós jeltovábbításra használható, míg az internet- és telefon-szolgáltatásokat csak a telefonhálózaton tudjuk biztosítani. Kábeles internet és kábeles digitális telefonszolgáltatás ebben a körzetben, a műszaki sajátosságok miatt nem biztosítható.

    Ezek a különböző szolgáltatások teljesen eltérő hálózati struktúrán és eltérő működési elven alapulnak. A kábeles telefon például a világon mindenütt alapvetően kisebb költségvonzatú és ezért a felhasználók számára is olcsóbb technológiának számít, mint a hagyományos rézérpár-alapú kapcsolt vonali telefonszolgáltatás. A két telefonszolgáltatás azonban nem is azonos értékű, tekintettel arra, hogy a kábeles telefon nem teljesen szünetmentes szolgáltatás, hiszen hiányzik belőle az elektromos távtáplálás, szemben a tradicionális távbeszélő szolgáltatással, amely az áramszolgáltatóktól függetlenül biztosít folyamatos, megbízható, vészhelyzetben is mindig rendelkezésre álló elérhetőséget és telefonálási lehetőséget. Hasonlóképpen, az ADSL internet maximálisan elérhető adatátviteli sebessége jelentősen függ a vonal hosszától (az alközpont és az előfizető lakásának távolságától), míg a kábeles internetet ez a tényező nem befolyásolja. Egy sor egyéb műszaki különbözőség is tetten érhető az eltérő technológiák által kínált lehetőségekben, nem beszélve az üzemeltetés és a karbantartás különbségeiről.

    Az egyszerre többféle technológiát alkalmazó más távközlési szolgáltatóknál is megfigyelhető, hogy a fenti okok miatt eltérő árakon és gyakorta akár eltérő tartalommal, eltérő műszaki minőséggel tudják csak kínálni különböző szolgáltatásaikat.

    Mindezekre való tekintettel jelenleg sajnos nem megoldható, hogy a UPC minden egyes szolgáltatási területén pontosan azonos szolgáltatásokat nyújtson pontosan azonos árakon, de továbbra is arra törekszünk, hogy a lehetőségekhez képest országszerte minél inkább egységesüljenek szolgáltatásaink és áraink is, hiszen ez előfizetőinkkel közös érdekünk.

    Bármely további kérdésével kapcsolatban keressen bennünket bizalommal. Munkatársaimmal együtt szívesen fogadjuk a megkeresését a www.upc.hu/email oldalunkon vagy a 1221-es számon.

    Tisztelettel:

    Kalmár Anikó

    UPC Magyarország Kft.
    ügyfélszolgálat

    Továbbá a jogszabályoknak megfelelően tájékoztatjuk, hogy panaszával az alábbi hatóságokhoz fordulhat:
    Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság:
    1015 Budapest, Ostrom u. 23-25., Telefonszám: +36 1 457 7100, Telefax: +36 1 356 5520;
    Média- és hírközlési biztos: 1525 Budapest, Pf. 75., www.mediaeshirkozlesibiztos.hu Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: Fogyasztó-kapcsolati Iroda 1052 Budapest, Városház u. 7.
    Telefonszám: +36 1 459-4800/ 23025 mellék, ill. +36 1 459-4800/ 23023 mellék, Telefax: +36 1 411 0116; Budapesti Békéltető Testület: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10., Telefonszám: +36 1 488 2131, Telefax: +36 1 488 2186; Budai Központi Kerületi Bíróság: 1021 Budapest, Budakeszi út 51/B., Levelezési cím: 1251 Budapest, Pf.: 32., Központi telefonszám: +36 1 391 4930, Telefax: +36 1 391 4995.

    Számom +36205747193

Új hozzászólás Aktív témák