Új hozzászólás Aktív témák
-
Psych0
őstag
válasz volvoguy #4812 üzenetére
???
Attól hogy kör metszerű a kábel attól még ide marad. A floppyé meg sose volt ide és sose lesz. gyanítom hogy te azt hiszed, hogy az IDE szó a szalagkábelt jelöli, de valójában nem.
Szokták úgy csinálni, hogy fognak egy rakat vezetéket és leárnyékolják, valamint úgy is hogy összehajtogatják a szalagkábelt és leharisnyázzák.
"hagyományos IDe-kábelből huzalt csinálnak"
mi?"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
N95 8Gb
tag
válasz volvoguy #4846 üzenetére
Testvér! Én a helyedben keresnék egy havert, aki látott már gépet belülről! Ha nincs plexi, akkor minek kell a neon, meg az UV reagens kábel??? És nem az alaplapról kapja a szuszt, adnak a neonhoz egy szobabicajt dinamóval , azt kell tekerni! Ne haragudj, de szerintem nem állsz messze a "kádban ülős hajszárítás"-tól!
http://hardverapro.hu/aprok/keres.php?suser=N95+8Gb&sival=&sctyid=&scmpid=&ssell=
-
draff
aktív tag
-
fero02
veterán
válasz volvoguy #4880 üzenetére
Jól gondolod.
De arra figyelj, h pl egy led-es venit fénye igencsak képes elnyomni az UV fényerejét. Esetleg másik fénycsőről nem is beszélve.
De a Revoltec-et én nem ajánlom. Érdemesebb venni sztem pl Cooler Master-t. Tény, h drágább, de mind esztétikumban, mind összeszerelésben, mind élettartamban és még sorolhatnám, h mennyi mindenben jobb a Revoltec-nél.
Üdv!
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz volvoguy #4895 üzenetére
"van egy yolan határ, amit ha tulhajtok, a venti elszáll?" megmosolyogtam
A vezérlők azon az elven működnek többnyire, hogy a ventihez jutó feszültséget csökkentik, ezáltal csökkentve a fordulatszámot.Létezik még a PWM típusú szabályzás, ahol nem a feszültség csökken, hanem hol van fesz, hol nincs, ezen állapotok váltakozásának sebessége adja a fordulatszámot.
Alapvetően az összes szabályzás lényege, hogy lassabban menjen egy venti, nem pedig gyorsabban. Ha gyorsabb ventit akarsz, egy erősebb motorral szerelt példányt kell beújítanod. Bár ha a hőmérsékleteid rendbenvannak (<65), akkor a zaj miatt nem javasolt. -
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz volvoguy #4899 üzenetére
Mivel a többi hűtő típusát és a hűtendő alkatrészeket nem ismerem (adatlap-cuccok..) így azt mondom, elég. De úgy általában is elég 2x12. +a táp is kifelé húzza a gépből a cúgot. Ha nem forrnak az alkatrészeid, nem kell bojgatni.
Itt ragadnám meg az alkalmat egy kis segítsékéréshez.
Van nekem egy alaplapom 1db PWMs csatival.
És van nekem 2db 9.2es PWMes Delta ventim.
A kérdés adott: miként tudnám mindkettőt szabályoztatni a lap általKipróbáltam az egyiket, egészen 700rpmig leszabályozható.
Ha kettő együtt 1000rpm körül menne, az lenne az ideális.Megoldás lehet az, ha közösítem a drótokat és úgy dugom rá?
Elbírja a vezérlő így? A ventik 0.6Aes 3900rpmes darabok...[ Szerkesztve ]
-
donpel0
aktív tag
válasz volvoguy #4937 üzenetére
sziasztok!
sajnos nem találtam megfelelőbb topicot a kérdésemnek, ígyhát itt teszem fel
van egy gigabyte poseidon házam [link] és a következő a problémám: nem megy az házban az első venti. nem tudom, hogy miért. az alaplapra egy csatlakozó megy rá, de a két venti vezetéke egyben van gyárilag.
hol lehet a hiba?köszönöm!
"Föléd kerekedhetnek, de fölém biztosan nem, mert én leszarom őket" - Jokerface
-
sly105
tag
válasz volvoguy #5433 üzenetére
helló
ha mintát akarsz bele vágni akkor dekopirral láss hozzá, de csak ha körbe egyenesen vágod ki semmi minta ,akkor vékony korong és flex én most estem át rajta(kivágtam a házam tetejét)
ja és én a házam oldalába a plexibe 12 centis lyukat vágtam a ventinek elég érdekes módon de olyan mintha gyári lenne
[ Szerkesztve ]
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
-
sly105
tag
válasz volvoguy #5435 üzenetére
őőőőőőő. nem:
fogtam egy körzőt aminek a két végén tű van beállítottam a kör sugarára és körbe-körbe karcolgattam mind a két oldalon és amikor elég mély barázdát vágott kifúrtam a közepét egy körkivágóval a maradékot meg szépen letörtem a karcolás mentén..
tisztára mintha gyári kivágás lenne sesorja se semmi utómunka.
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
easy...rider
őstag
válasz volvoguy #11646 üzenetére
Szia
Ha festék sértetlen, akkor én kalapálással próbálkoznék. Ha nem jön be, akkro még mindig ott a gitt + smirgli és a festék. Fontos hogy olyan felületen kalapáld ami erre alkalmas. Mondjuk egy közepes keménységű vagy egy keményebb gumilapra fektesd fel a horpadt rész, és akkor óvatosan kalapálhatod. Így tudod a legjobban megcsinálni. Nekem ez a tapasztalatom, de nem vagyok igazi szaki, csak szeretek barkácsolni Lehet van ennél megfelelőbb vagy egyszerűbb megoldás is, de nekem ez jut most eszembe.
Még egy tipp, hogy ne közvetlenül a kalapáccsal akard visszahajlítani a lemezt, mert mellé üthetsz. inkább valamit tegyél a kalapálni kívánt részre, és annak a végét üsd. Úgy mintha vésővel dolgoznál.
-
Wind-Storm
őstag
válasz volvoguy #11885 üzenetére
Szerintem a gép körüli levegő párátlanítására van szakszerű módszer is.
Ha normál szobai körülmények között tartod a gépet, akkor nem kell ilyennel foglalkoznod.Egyéb esetben gondolok magas páratartalomra, a gép harmatpont alatti hőmérsékletére.
Ilyen esetben a legcélszerűbb mindig járatni a gépet, hogy ne tudjon lehűlni.
Minél melegebb a levegő annál kevesebb vizet tud magában tartani, tehát annál kisebb lesz a relatív páratartalom.Harmatpont alatti hőmérsékletre ott van példának az ablak, ahol le tud csapódni a pára.
A harmatpont függ a hőmérséklettől és a relatív páratartalomtól. -
mr_ricsi
veterán
válasz volvoguy #11885 üzenetére
"A gépházba van értelme ilyen kis párátlanító (vagy mifene) zacskókat rakni "
Nincs.
Álló gépnél a szobahőmérsékletű alkatrészekre a szobahőmérsékletű levegőből nem fog nedvesség kicsapódni, a működő gép meg eleve melegebb, mint a levegő, ezért még annyira sem fog kicsapódni.Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen