Új hozzászólás Aktív témák
-
sz.j
nagyúr
Elöszőr is köszi az infókat.
A feszültségesés miatt "terveztem be" a szabályzás nélküli direkt kimenetet, azaz ha a max fordulatra van szükségem (pl. "extrémebb" tuning esetén), meg legyen a 12V.
A másik véglet pedig az amikor nincs szükség a ventire és off-al ki lehet kapcsolni.
A köztes állásban (szabályzás), pl. kisebb tuningnál, pedig be lehet állítani az optimális fordulatot (zaj, légszállítás arányát)."... Az R1/R2 referenciaosztót pedig nem ártana kicsit átméretezni, mert ebben a formában simán le lehet tekerni nulla (pontosabban a referencia 1,2V-os) értékig..."
Esetleg tudnál valami optimális értéket ajánlani, hogy kb 5V és 10(11)V között legyen a póti szabályzása?
Természetesen ha van jobb kapcsolás amit tudnál ajánlani, azt megköszönném.
Műanyag, alumínium és motoros redőnyök, valamint szúnyoghálók készítése, szerelése. www.szaboredony.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- MotoGP & WSBK
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okos Otthon / Smart Home
- Horgász topik
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest