Új hozzászólás Aktív témák

  • vargalex

    félisten

    Sziasztok!

    Gondoltam, először itt kérdezek, hátha valaki tud valami okosat. De gondolom, a Telekomot kell majd megkeresnem.
    Szóval, feleségem számát áthordoztuk Telekomból KÜF-be. Előtte a munkáltatóm Telekomos flottájában volt, ahol szintén a saját nevemen volt az előfizetése. Namost, a hordozás december 15-én történt. A Telekomtól jött egy számlaértesítő az e-mail-omra
    (ahogy korábban is, hiszen ezzel vagyok regisztrálva a Telekom oldalán) január 2-án, gondolom a december 14-ig tartó időszakra. Viszont sem a Telekom alkalmazásban, sem a webes felületen nem látom nemhogy ezt a számlát, hanem a feleségem telefonszámához tartozó egyetlen korábbi számlát sem. Ugyan ide vezet a kapott e-mail-ban található "Megnézem a számlát" gomb is. Azt értem, hogy a feleségem száma eltűnt a Telekomos fiókomból a hozzám tartozó szolgáltatások alól (ahol a saját számom és néhány Domino-s szám is van), hiszen elhordoztuk, de nehogy már eltűnjön az összes, általam korábban kifizetett (igaz az ő telefonszámához tartozó) számla is és az új számla se jelenjen meg! Csak úgy nem fogok nekik utalni, ha nem látom a számlát!
    Kipróbáltam, a Telekom webes felületén be tudok jelentkezni a már áthordozott számával (jön rá egy SMS), de azt írja az oldal, hogy "Nincs még hozzáadva szolgáltatásod a fiókodhoz". A számlák menüpontra kattintva pedig: "Nincs olyan előfizetésed, amihez jelenleg számlát tudnánk megjeleníteni". Megjegyzem, korábban mindig az én regisztrációmmal léptünk csak be, az ő számával soha. Nyilván, most azért nincs hozzá szolgáltatás, mert a szám már Yettelhez tartozik
    Ilyenkor mi van?

    [ Szerkesztve ]

    Alex

Új hozzászólás Aktív témák