Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Brogyi #45445 üzenetére

    bogyo112: Nem tudom pontosan ezen hogy is van, nézem a kapcsolási rajzot, de a szemem kigúvad már követni sem tudom :)

    Sikero: Nincs mit.

    A fesszab csere csak egy apró kis része. Olyan ez mint ha ki cserélik az ember szívét, de az érhálózatot nem tennék rendbe. Pumpál az meg minden, csak az erekben nem jut el a vér ahova kell.
    Nah ilyen a fesszab csere is. Lehet az akksinál már mérhető a töltés, de az injektorfejnél már csak soványka 12,5V marad meg, és ez hosszútávon kinyírja. A csatlakozási pontokon az oxidáció miatt ellenállás képződik, ami hőtermeléssel jár, majd megolvadnak a műanyagok, és egyre rosszabb lesz.
    Kabátold le és küzdjél vele 2 napot, mint hogy legközelebb ott maradj a túra közepén. Szvsz. Vagy a kiégett féklámpa miatt tolnak meg hátulról.

    Mosqito: Nekem is gyanúsan sok, de ezt mondja service manulja. Lehet az elektronika még elbírja ezt a feszültség értéket, és ahogy mondod már jelez hogy gebasz van. Neki legalább jelez, nálam az akksi jelez, felforrtam :D A savas tea kész :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák