Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz klaczi #16278 üzenetére

    Áh értem :D
    gyújtáskapcsolóhoz kellene szerintem.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • vicces

    addikt

    válasz klaczi #16278 üzenetére

    az elektromos szivatónak elvileg csak 12 volt kell.a szivatópatront ha kiszereled, a közepén lévő "fütyinek" ki kell emelkednie. ekkor zárja normál működés közben a szivató fúvókát. ez kb 2 perc, bár még soha sem mértem le. illetve hidegben logikusan tovább tart míg bemelegszik. egyes modelleken van hőérzékelő is. ezek szerintem pontosabban szabályozzák a szivatást, mert akkor veszik vissza amikor már megfelelően bemelegedett a motor/hűtővíz, nem pedig amikor át tudott melegedni a szivató patron..

    "...Hidegindításkor mindig vacakolni kell egy kicsit a gázkarral, mert nem igazán van rajta szivató..."
    ez most nem értem, hogy nincs is rajta, vagy csak nem működik..
    egyébként a manuális szivató sztem jobb, én biztosan nem bántanám, inkább megpróbálnám rendesen beállitáni/kipucolni.

    én s csak azért cseréltem a rossz szivatómat szintén elektromosra, mert ingyen kaptam egyet. egyébként kb 12-16 ezer küvecs lett volna.

    ....

    a hidegindító sprére nem véletlenül lehet az a mondat felírva. én nem emlékszem, hogy bármilyen külső segitséggel kellett volna indítanom a motoromat a legnagyobb hidegben is..
    ha nem akar indulni legrosszabb esetben rárúgnék gyújtás nélkül néhányszor a berúgóra, egyéb esetben lehúznám a gyertyapipát és indítóznék.. de ez nem normális állapot.. kivizsgálást és javitást, beállítást igényel az ilyen gépjármű ;]

    [ Szerkesztve ]

    :)

Új hozzászólás Aktív témák