Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Frawly

    veterán

    válasz valakky #62548 üzenetére

    Lehet a 8-10 mp túlzás, majd lemérem. De mondom eleve nem az SSD felelős a sebességért, a videón szépen látszik, hogy mind a SATA3, mind az M.2 NVMe esetén 26 vs. 29 mp-et mértek, mindössze ~3 mp. diffivel. Ez pontosan azért van, mert normál játékbetöltéskor, mikor épp nincs frissítés miatti szórakozás, előbb bejelentkezik online, szinkronizál mentést, beállítást, lowf4×t, erre megy el az idő, ezalatt az SSD várakozik, nem tud tölteni. Ezért van az, hogy HDD-vel sem mérnek annyival lassabb időt, lassabbat mérnek, 49 mp, de annyival, mint amennyivel a HDD ténylegesen lassabb.

    Ha offline betöltene normálisan a játék, nem lenne időhúzás az intrókkal, online szinkronizációval, szerintem reális lenne az a 8-10 mp. még SATA SSD-n is. NVMe-n, lenne kb. 7.

    Egyébként lehetne profitálni az NVMe-ből, de ahhoz a játékot speciálisan úgy kéne megírni, hogy elsőre mindent szekvenciálisan húzzon be, és a szekvenciális nagy fájlokban is úgy kéne rendezni az adatokat, hogy a memóriában már ne kelljen őket pakolászni. De ezt a legtöbb alkalmazásban még nem csinálják, így optimalizáció híján a játékok tipikusan nem hajtják ki az NVMe-ben lévő sávszéltöbbletet. Pedig messze nem lenne lehetetlen, csak ahhoz a fejlesztőknek össze kéne kapniuk magukat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák