Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz Dareiosss #47609 üzenetére

    Én beszéltem ügyvéd haverommal, azt mondja ha a visszaigazoló emailben nem volt erre való utálás, hogy ők törölhetik a rendelést akkor meg kell kapnunk.

    Ez így általános és téves kijelentés az ügyvéd haverodtól. Jellemzően a szerződés a felek között akkor jön létre, amikor a kereskedő elfogadja és azonos tartalommal visszaigazolja fogyasztó által tett megrendelést. Az automata visszaigazolás a legtöbb esetben nem az. De a létrejött fogyasztói szerződést azonban a vállalkozás tévedésre hivatkozva megtámadhatja, amelynek alapján az érvényteleníthető. A tévedésnél nyilván lesz vita, hogy mi számít egyértelműnek. Jelenleg a 250-est árulják annyiért, mint reggel az 500-ast, erre és az ÁSZF 3.4 pontjára hivatkozva (amit minden rendeléskor külön el kell fogadni) szerintem simán lepattintják a vásárlókat.

    De ők se igazán tudják, hogy mit szeretnének, kecskét vagy káposztát:

    5.1. Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló e-mail kizárólag tájékoztatja az Ügyfelet arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

    Majd egyből utána:

    5.2. E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között.

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák