Új hozzászólás Aktív témák

  • PistiSan

    addikt

    válasz smallmer #45800 üzenetére

    Szia!
    Próbáltam sokat, végül arra jutottam, hogy nekem nincs szükségem 100 féle módon paraméterezhető feladat listát kezelő programra, az ismétlődő feladatokat beírtam a naptárba (outlook, akármi lehet) a napi, határidős dolgokat meg 1db excel fájlban vezetem.
    Sorszám, Dátum, ki kérte, kész?, megjegyzés, nekem ezek az oszlopok elegek, kitöltöm a fentiket, a státusznál csak ilyeneket használok hogy "i" (igen) "k" (később") stb, a lényeg nálam, hogy ha üres ez a cella akkor még folyamatos feladat van vele, ha "i"-re állítom akkor eltűnik (szűrés billentyű kombinációra, ami csak az üres cellákat hagyja meg), amivel még dolgom van, de valamire még várok azt "k"-betűvel jelölöm el.
    Fontos, hogy ne használj sok ilyen rövidítést, a lehető legegyszerűbben építsd fel az excel fájl, hogy ne a kezelés vigye el az időt, hanem a használata.
    Nyilván, ha bonyolult, több lépcsős projekteken dolgozol, akkor ez neked nem lesz jó, nálam sok apró, 1-2 napos munka van, néha pár hetes, a főbb lépések rögzítésére tökéletes.

Új hozzászólás Aktív témák