- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
GAMEPOD.hu
Vagy legalább az ajánlott egerek listáját nézd át!
Forma összehasonlító oldalak: RTINGS, EloShapes
Gyakori fogások: Reddit
Hirdetni tilos a fórumban, használd a Hardveraprót!
Utoljára frissítve: 2021. 11. 25.
Amennyiben billentyűzetet keresel: Milyen billentyűzetet vegyek?
Egér / egérpad beárazás: PERIFÉRIA beárazás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Pocokk #24180 üzenetére
Nálam 18,55 cm a 180 fok, de mivel accel-t is használok mellé, a rántás sebességétől függően akár ~10 cm-en is tudok 360 fokot fordulni, ha kell, ill. a vertikális érzékenységem nagyobb, mint a horizontális (ujjbeggyel végrehajtott, hirtelen fel-le irányú flick-eknél jól jön) - teljesen csuklóból játszom, amolyan claw-fingertip hybrid-fogással.
Eléggé aim-heavy vagyok, de a legtöbb hasonlóan aim-heavy player-nek is ilyesmi sensitivity-je van - vagy alacsonyabb. A high sens inkább a movement-nek kedvez, mint a célzásnak, célszerű az egyensúlyra törekedni; hogy a movement is, ill. a hirtelen flick-ek is komfortosak legyenek, de a folyamatos finomcélzás és a gyors, de apró korrigáló mozdulatok se szenvedjenek hátrányt.Összességében azt mondanám, hogy mindenkinek más, de azért szerintem vannak ésszerű határok. Pl. sokkal egyszerűbb konzisztensen 12 cm-t rántani, mint 8 mm-t pöccinteni. Átlagban úgy ~8-20 cm között érdmes a 180-as fordulót beállítani.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topik összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen