-
GAMEPOD.hu
Mibe tegyem a megtakarításaimat? Összefoglaló!
Új hozzászólás Aktív témák
-
eckerol
újonc
Sziasztok!
Van akinek sikerült volt KBC ügyfélként a K&H Értékpapírnál teljességében megcsinálni a TBSZ transzfert? 2 hete leadtam a dokumentumokat, múlt hét pénteken a normál számlámon lévő összeget át is utalták IBKR-hez, meg is érkezett, viszont a TBSZ-en lévő pénz (most csak USD cash pozi van) utalására még mindig várok, de nem értem, ha a forintot átküldték, akkor a TBSZ-re minek kell még várjak, alapból nem értem miért nem egyszerre ment ki. Ügyfélszolgálatot hívtam, ami már át van irányítva a K&H kereskedelmi bank ügyfélszolgálatához, ott csak lediktálni tudtam a problémámat, arra nem reagálnak, e-maileket szintén le se szarják. Valakinek van ötlete mi tarthat ennyi ideig? MNB-t rátenni az e-mailezésre van értelme, akkor lehet reagálnak a drágák?
-
eckerol
újonc
válasz Deminem #112522 üzenetére
Neked KBC/KH-nál a normál számlán is van valamennyi összeged? Azt esetleg már nem utalták ki? Csak mert én itt járok, én harmadikán adtam le a kérelmet.
Engem emiatt egyszer felhívott egy hölgy, azóta őt hívogatom minden másnap, néha nem is ugyanaz veszi fel, nekem egyébként az alapján, amit mondanak inkább úgy tűnik valami technikai gondjuk van a kiutalásokkal, vagy nem tudom, de én annyira nem veszem be ezt a leterhelt back office/várjak türelemmel bullshitet, mikor a normál számlámról a kiutalást meg bírták csinálni 3 nap alatt, a TBSZ-ről meg nem sikerül másfél hete. Ma rá lett rakva az MNB is a levelezésre, hátha sikerül így előrelépni.
Illetve az IBKR leterheltséghez még annyit hozzátennék, hogy a KH-tól kiment péntek 14:25-kor az utalás, 15:31-kor kaptam az e-mailt IBKR-től, hogy beérkezett és már a számlámon volt, szóval én nem hiszem, hogy ők lennének belassulva.[ Szerkesztve ]
-
eckerol
újonc
Ma beszéltem ismét K&H Értékpapírral. Valami oknál fogva most hajlandóak voltak valami kézzelfoghatót is mondani a bullshit sablonszöveg helyett, bár vannak kétségeim, hogy ez mennyiben fedi a valóságot. A hölgy azt mondta, hogy a TBSZ transzferek gyakorlatilag le vannak állítva, mivelhogy azt csehek kezelik és cseh oldalon valami technikai/emberi erőforrás probléma miatt nem tudnak haladni. Kicsit fura, mert először technikai dolgokra hivatkozott, utána azt mondta, hogy a csehek "kicsit féloldalasan" kezelik a TBSZ kérelmeket, bármit is jelentsen ez, szóval azért én még élek a gyanúperrel, hogy ez is full kamu. Illetve, mivel hogy nekem már csak a TBSZ-em van náluk, ezért ez portfólió transzfernek minősül, emiatt a csehek kezelik/kezelnék, de ő nagyon bízik benne, hogy majd ez is átkerül a magyarokhoz. Merthogy ugye azt mondta, nekem azért végezték már el a normál számlámon lévő csekély HUF összeg utalását, mert azt magyar kollégák bonyolították le. Ha esetleg valakinek mégis megvalósulna a TBSZ transzfer tőlük a közeljövőben/napokban, akkor írjon légyszi és akkor tudom, hogy ez is kamu, amit most mondtak. Alapból nem értem miért a 12. hívásnál voltak hajlandóak ezt elmondani, a hölgy állítása szerint már 3 hete fennáll ez a probléma. Talán érdemes lenne megosztani valami nyilvános felületen is a nagyérdeművel, már nagyobb viccet nehezen tudnak magukból csinálni, illetve ez felveti azt is, hogyha a jövőben egy ügyfél valamilyen másfajta transzfert, vagy akármilyen műveletet szeretne netán sürgősen végrehajtatni, könnyen lehet, hogy a cseh munkaerő precizitására és gyorsaságára kell hagyatkozzon.
-
eckerol
újonc
TSLA-t adom, BA nekem hasonló érzés.
[ Szerkesztve ]
-
eckerol
újonc
Akik transzferáltak olyan TBSZ számlát IBKR-hez, amin cash is volt, amikor átment az utalás a korábbi számlavezetőtől az IB-hez, ütköztetek olyan problémába, hogy az összeget nem írták jóvá egyből? Közel1 hónap keserves szenvedés után a K&H értékpapír múlt hét csütörtökön hajlandó volt elküldeni a TBSZ 2022 számlámon lévő USD-t az IBKR-nek, de természetesen itt még nem ér véget a mizériám, mert most meg az Interactive ezt valamiért úgy érzékeli, mintha én készpénzbefizetést akartam volna eszközölni a TBSZ számlámon és kéri, hogy hozzak létre egy deposit confirmationt, dehát ezt meg sem tudom tenni, mivel ugye korábban nyitott TBSZ-re már nem tudsz befizetni. Már létrehoztam január 15.-én azt a requestet, amit akkor kell, mikor TBSZ-t transzferálsz egy másik brókerhez, de miután megjött az utalás, azzal nem is foglalkozta, csak azután hagyták jóvá, miután én már felhívtam az ügyfélszolgálatot, de a kérelem státusza még mindig csak Approved és nem Settled, tehát nem rendelik hozzá az USD-t, amit a K&H kiutalt. Ügyfélszolgálattal beszéltem egyből, de egyelőre kommunikáció is alig van részükről felém. Találkozott valaki már ehhez hasonlóval?
-
eckerol
újonc
Köszi, akkor csupán újabb 1 hónapot kell várjak, mire a K&H tud nekem egy igazolást adni
-
eckerol
újonc
Nincs semmi sajnos, majd havi kivonat lesz, de az is tárgyhónapot követő 10. nap. Egyelőre csatoltam IB-nek a KBC-től kapott 2023-as kivonatot, illetve egy screenshotot a K&H Webtraderből, ahol látszik a napi mozgása a TBSZ értékének, illetve az azonosító, elég kaki, de mást nem találtam ezen a jó Webtraderen.
-
eckerol
újonc
válasz eckerol #113207 üzenetére
Emelem kalapom IBKR előtt, konkrétan délután 6 előtt 5 perccel küldtem nekik a levelet és 18:45-kor jóvá lett írva a TBSZ-em, nagyon durva. Ez azt is mutatja, hogy ha valami problémátok van, akkor lehet az ibce@interactivebrokers.com-ra egy mail sokkal többet ér, mint a telefonos ügyfélszolgálat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen