Új hozzászólás Aktív témák

  • Ájvé

    veterán

    válasz Dzsana #80398 üzenetére

    Na látod ez az, ezért rohadt drága a samsung, készülék árának a fele marketing. Pont erről van szó, Xiaomi közösségi médiát használja fel terjesztéshez, nem költ milliókat reklámra, nincsenek tv spotok stb. Attól nem lesz jobb a samsung hogy sokat költ reklámra, igen ismertebb lesz, egy darabig tólja a szekerét ez is biztos, de pont az S4-S5 kapcsán indultak a találgatások a készülék árával kapcsolatban. Itt derült ki, hogy 50% haszonnal eladott készülék (fejlesztési költséget nem számolták mondjuk), a tényleges árának a felét marketing teszi ki, úgyhogy te vastagon megfizeted a reklámot rajta.
    Persze szíved joga, én inkább magát a telefont venném csak meg és kevesebb reklámot szeretnék kifizetni.
    Innen kezdődik az a különbség amit nem értesz meg, samsung nagyon drágább megkéri a készülékei árát, pont ezért nem ajánlott általában, mert ár/érték arányban általában elég rosszak (vagyis adott összegért általában akár kategóriákkal jobb készüléket vehetsz, amin nem samu logó díszeleg).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák