Új hozzászólás Aktív témák

  • motoflug

    őstag

    Sziasztok!

    Elnézést a OFF-ért, de telefon “vásárlással” kapcsolatos tapasztalataim szeretném leírni. Rendeltem egy Xiaomi Redmi 4x-et, melyet a feladó a GLS szolgálattal küld ki. Megkaptam a szokásos e-mailt a kiszàllításról, benne az időponttal és a futàr számàval. Sajnos a kiszàllítás napjàra kórházba kerültem, így hàt felhívtam a futárt, hogy megoldható-e egy másik címre történő kiszàllítás. Azt mondta, persze nem gond, lediktáltam minden adatot, ùj címet, számot, stb.. Ezen a napon nem történt kiszállítàs az ùj címre, felhívtam a GLS ügyfélszolgálatát, hogy mizu. Ōk közölték, hogy a telefont visszaküldték a feladònak. Megkérdeztem, hogy mégis mi a bánatért, ha egyszer lebeszéltük a futárral az ùj címet. Hát ōk azt nem látják de ha nyitok ticketet, akkor megnézik. Írtam e-mailt a terméket feladó cégnek, hogy visszajött-e, mert ha igen, akkor küldjék már vissza, hiszen sehol és semmikor sem jeleztem az elàllàsi szándékom. Megnézték, a termék visszaért és már ki is küldték egy másik megrendelōnek, miután a rendelésem törölték. Ez mi?!

Új hozzászólás Aktív témák