Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Synthwave #44 üzenetére

    Ha nincs bekapcsolva a V-Sync, akkor általában két dolog történik:
    - míg a refreshrate alatt vagy, addig van egy finom kis képtörés a képernyő legalján
    - ha a képernyőfrissítés felett vagy, akkor jön a stutter, mert nem minden képkocka jelenik meg
    Próbáld ki egy singleplayer játékban, vagy privát szerveren egyedül, hogy beállsz egy fal elé, és A-D gombokkal rohangálsz a fallal párhuzamosan. Még jobb, ha HUD is van a képernyő alján (azt nézd, lent lesz a tearline). Alacsony fps-el ott lesz a tear line, magassal látni fogod a judder-t.
    Ezt már sok emberrel vitattam, pedig volt, aki 1000 fps kamerával is bizonyította.

    Ja igen, a Reflex-et kapcold ki, ha van a játékban, mert azt hiszem is kiváltja (legalább is a limitert, de talán még a V-Sync-et is, utóbbit még nem teszteltem).

    Esetleg előfordulhat, hogy bizonyos esetben sikerült a látható képen kívülre esnie a tearline-nak (ugyan úgy, ahogy az RTSS-ben is van ilyen funkció, hogy tearline control, ami GSync nélkül tolja az utolsó látható sor alá). De dinamikus fps mellett ez nem mindig jön össze.

    Egyébként GSync mellett a VSync kapcsoló is annyi lag-ot okoz, amekkora a távolság az alsó tearline és a képernyő alja alatt. Tehát max ~1ms magas fps mellett.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák