- Starfield
- Xbox Series X|S
- Alkoholista nevelde
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Diablo IV
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tesomatee
tag
Sziasztok!
Segítenétek hogy kitört enter és L billentyű esetén mit lehetne tennem? (Logitech K800 kb a cumó)
Köszi előre is!
-
Tesomatee
tag
Sziasztok!
Sajnos elromlott a g502 egerem oldalsó két gombja(olyan mintha be lenne ragadva pedig hozzá nyúlva sem volt, benyomásra sem reagál csak ismétli a makrót). Semmiképp nem tudom elintézni hogy egyből csere legyen? Mindenképpen el kell küldeni először a fixitnek? A cucc regisztrálva van a vásárlás napjától a logi honlapján, blokkal számlával mindennel.
Válaszotokat előre is köszönöm[ Szerkesztve ]
-
Tesomatee
tag
válasz ANDROID??? #1520 üzenetére
Az a baj hogy félek hogy az egeret beázás vágta haza és félek hogy a fixit elküld a francba.
-
Tesomatee
tag
válasz Bélaaaa #1522 üzenetére
Na akkor indul az én huzavonám is. Megcsináltam a csomagot, lefényképeztem mindent.
Mivel nem lehet módosítani az RMA-n ezért gondoltam felhívom őket, viszont a szervíz egyetlen telefonszáma az prestigio ügyfélszolgálat. Felhívtam, mindössze annyi lett volna a kérdés hogy tudom-e MPL-el küldeni mivel azt írják a honlapon hogy elvileg semmilyen más futárcégtől nem vesznek át csomagot csak GLStől. Mivel délben tudom elküldeni csak a postát gondoltam nem várok a mailre. A telefonos kolléga a lehető legsuttyóbb módon közölte h őt nem érdekli hogy csak a szállítással kapcsolatban van kérdésem írjak emailt. Ugyanaz a cég, ugyanazok a szállítási feltételek de ő nem fog nekem segíteni. Gratulálok!
Fixit - Tesomate 1:0. Majd írok mi lesz a vége a csodának -
Tesomatee
tag
válasz Richie141 #1531 üzenetére
Egy ilyen mail jött. De azóta semmi. Hiába írtam nekik mailt hogy mikorra várható, válaszra sem méltatnak.
Annyi hogy GLS-re nem tudok mit mondani, mert én bevittem nekik a topolyára, tehát saját maguk vitték el. Szerdán vittem be és hétfő délben jött ez a mail:
"Tisztelt Ügyfelünk,
Az ön RMA xxxxxxxx számú RMA reklamációja beérkezet a szervizközpontunkba. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az ön reklamációs igényét mihamarabb kezelni tudjuk.
Üdvözlettel,
Fixit Service Center" -
Tesomatee
tag
válasz Tesomatee #1532 üzenetére
Na ma váratlanul beérkezett az egerem otthonra. 3 papíron volt leírva hogy MÁS CÍMRE KÉREM. Nem érdekelte ezeket. Arra nem méltattak hogy egy mailt írjanak hogy amúgy kész, holnap szállítjuk. Az RMA oldalon ez van: "Egér javítás. A kábel cseréjét jelenleg nem tudjuk elvégezni alkatrész hiány miatt. Amennyiben sikerül beszerezni a megfelelő kábelt értesíteni fogjuk." Ha hazaértem kipróbálom de erősen kétlem hogy egyáltalán hozzányúltak. Nevetséges ez a cég...
-
Tesomatee
tag
válasz Richie141 #1535 üzenetére
Na az egérről annyit, hogy ami rossz volt jó lett ami meg jó az nem annyira jó. Fura a bal jobb egérgomb, mintha jóval lazább lenne, a kábelcsere hiánya pedig továbbra is fáj. Összességében meg vagyok elégedve mert hazsnálható az egér, gari meg még úgyis van rá vagy 2 év.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen