- PlayStation 5
- Steam topic
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Xbox Series X|S
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Sony PSP
- EAFC 24
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kuter
senior tag
válasz TommiVercett #1238 üzenetére
Szia .
Szard le a fixitet.
Hívd fel a logitech supportot.Telefon szám:+36 177 74 853
Mond el hogy mi a problémád.Fognak kérni fényképeket a sérülésről ,meg szeriaszámot meg számlát garjegyet,és a Fixit által kiadott papírt a nem javitásról.
Édemes regisztrálni a logitech oldalán a termékedet gyorsabb ügyintézés miatt.
Ide fel is töltheded a garjegyet meg a számlát a regisztrál termékedhez.
Az ügyintézés kicsit hosszadalmas (nekem 1 hónap volt de megérte)
Töllem vagy háromszor kértek fényképeket a törésröl.
Nekem e G430 füles volt ami szinte úgyan ott tört el ahol neked.
Fixit ugyan úgy vissza dobta hogy nem garos.
De a logitech miután elintézödött minden küldöt egy vadi új dobozos fülest,a régit meg megtarthattam.
Ez most tötént kb 3 hete.
Ja a Fixitet lehúztam a supportnál hogy semmit nem ér. Nekem meg ráadásul össze is karcolták a tetejét ,és fölöslegesen van utaztatva a füles.
A supportosok kedvesek és segitőkészek voltak teljes mértekben,(szépen beszélj velűk)Üdv Kuter
Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?
Új hozzászólás Aktív témák
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PayPal
- Konteó topic
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Yettel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen