Új hozzászólás Aktív témák

  • Kuter

    senior tag

    válasz TommiVercett #1238 üzenetére

    Szia .
    Szard le a fixitet.
    Hívd fel a logitech supportot.Telefon szám:+36 177 74 853
    Mond el hogy mi a problémád.Fognak kérni fényképeket a sérülésről ,meg szeriaszámot meg számlát garjegyet,és a Fixit által kiadott papírt a nem javitásról.
    Édemes regisztrálni a logitech oldalán a termékedet gyorsabb ügyintézés miatt.
    Ide fel is töltheded a garjegyet meg a számlát a regisztrál termékedhez.
    Az ügyintézés kicsit hosszadalmas (nekem 1 hónap volt de megérte)
    Töllem vagy háromszor kértek fényképeket a törésröl.
    Nekem e G430 füles volt ami szinte úgyan ott tört el ahol neked.
    Fixit ugyan úgy vissza dobta hogy nem garos.
    De a logitech miután elintézödött minden küldöt egy vadi új dobozos fülest,a régit meg megtarthattam.
    Ez most tötént kb 3 hete.
    Ja a Fixitet lehúztam a supportnál hogy semmit nem ér. Nekem meg ráadásul össze is karcolták a tetejét ,és fölöslegesen van utaztatva a füles.
    A supportosok kedvesek és segitőkészek voltak teljes mértekben,(szépen beszélj velűk)

    Üdv Kuter

    Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?

Új hozzászólás Aktív témák