- Xbox Series X|S
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Alkoholista nevelde
- Diablo IV
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- EA Sports WRC '23
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
-
Szoszo94
őstag
válasz JoinR #234493 üzenetére
Céges, garis (10 év vagy 1m km), mi csak hordjuk a márkakerbe amikor kell (plusz egy olajcserét megejtünk rajta titokban, mert mi sem akarjuk, hogy megpusztuljanak a 40-ezres periódussal ). Úgyhogy evvan, asszisztencia hív, tréler jön, másik kocsiba szerszámok átpakol, aztán go tovabb. Nem tartják konstrukciós hibának, nem akarják előbb lecserélni, úgyhogy patthelyzet.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz JoinR #236894 üzenetére
Nálam a Golf és a Polo is kicsit lejjebb ment. Mondjuk kíváncsi lennék, hogy ha kapnék egy ugyanilyen Golfot, ugyanezzel a hajtáslánccal újonnan, akkor tudnám-e azzal is hozni a mostani fogyikat. Van egy tippem nekem is, hogy fogyi szempontból a bejáratás igazából nem az autó motorjára értendő, hanem az autó-sofőr párosára. Legalábbis el tudom képzelni, hogy pár ezer kilométer kell hozzá, míg hozzászokik az ember egy új autóhoz-motorhoz (hol, mennyire kell nyomni, hol lehet motorfékezni, stb.)
-
cOxeR
Ármester
válasz JoinR #237419 üzenetére
Nem mondom, hogy minden fillért megfogok, de igyekszem kellően előre gondolkozni. Ez egy hobbi, és inkább ez mint a cigi meg a pia és a többiek mértéktelen mennyiségben. Ráadásul egy ilyen autóban szerintem nincs rossz helyen a pénz.
Nem csokbol veszem a jakuzzit aztán meg eladom, mert rájövök, hogy nincs pénz fenntartani. -
sutszi
veterán
válasz JoinR #238968 üzenetére
Idén még nem láttam M7-et...de tavaly rendszeresen mentek a csiga karavánok. Ez kb mintaszerűen úgy nézett ki, hogy a külsőbe 2-5 egymástól jó 30 méterre haladó 90-110 ráérős és/vagy kamion.
Eközben a belsőben valami rutintalan megkezdi az előzést deltaV = 1km/h különbséggel. Tehát ha 90-el ment vagy 100-al akkor tippeld meg mi lett belőle...
Ekkor belsőben kialakult egy kis vonatozás... 8-10+ egyre idegesebb megy 90-110 között. És nem érti miért. Aztán a megfelelő terepviszonyoknál azt láttad, hogy a belső sor elején valami kretén vakarózik, mert előtte belátható távolságon belül nincs senki. És ott ragadt. Külsőből előzni nem biztonságos amellett hogy nem szabad... és akkor megy a csodálkozás, hogy valaki hátul agresszív.B eset: Valamiért mindig feljön ez a 2 kamion közé besatuzás esete. Nem tudom milyen gyakran szoktatok ilyen helyzetbe kerülni, de én többnyire olyanba futok bele, hogy a belsőben elaludt az illető, jobbról meg annyi hely van hogy az egész Waberer flotta ráférne...
És ilyenkor jön a kérdés, akár mobalnak is, hogy ugyan ilyenkor mi akadályoz téged a jobbra tartási kötelezettséged betartásában? Majd a másikra mutogatunk, hogy ő nagyobb sz.r, mert gyorsabban ment a megengedettnél?! Ugyan már. Ha üres külső mellett 130-cal mész a belsőben, akkor ott bizony te leszel a fatökű...nem az akár rádesik 160-180 körül.
Szerintem ha végig gondoljuk, a konfliktus ki sem alakulnak ha valaki nem hagyná ott magát a belsőben. Hiszen akkor nem villog rá senki, és nem éri semmiféle trauma. De sokkal jobb területvédeni.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
macilaci78
nagyúr
-
cOxeR
Ármester
válasz JoinR #238968 üzenetére
Nem a szélsőséget kell kiragadni, hanem amiről a többiek is beszélnek, sose 130-al halad a forgalom bent ha feltorlódik a sor. Rendszeres, hogy I3-al 110es tempomattal döcögök jobb szélén, majd betorlódik a belső, de úgy, hogy simán elhaladok 6-8 auto mellett jobbról mire beérek az élőzendő kamion/kamionok mögé, mindezt laza 110-es tempomattal, ez nem előzés, hanem elhaladás ugyanazzal a tempóval amivel odaérkeztem.
A nullason is napi rendszeres, hogy a középső sávból ha megbolondulsz se megy ki a mókuspajtás, mert ő éppen “száguldozik” 80-90-el… ott is ugyanez, szélső sávban rendszeresen haladsz, miközben a középső tele.
Pusztán az emberi butaság ami miatt ez kialakul.
Arról nem is beszélve, hogy az ilyen hosszabb szakaszokon a sok sütemény egy stabil fix tempót nem tud felvenni… nullason megy 80-al majd 110-el, majd megint 80-al, pályán ugyanez… 90-130 között, nem lehet egy beállított tempomattal pl 110-120 bármi közlekedni mert vannak ezek a sügerek… közepén vagy a belsőben.
Puszta kényelem miatt, hogy ne kelljen a szélsőbe felhajtóból besorolt vagy a szélsőben lassan haladó szállító járműveket kerülni kormányozni, néha fékezni vagy gyorsítani.
Sose tolok le senkit kettő kamion közé, de ha a kettő kamiont nem tudja megelőzni 5 perc alatt az autópályán, akkor menjen le a főútra vagy álljon be a kamionsor mögé, vagy tudod mit leginkább ne menjen sehova, maradjon otthon a francba.
Mindezt úgy, hogy I3-al rendszeresen szívok ezek miatt újra leírom 110-es tempomat mellett, de ha előzök, pattintok egy 140-es tempomatot és nem tartom fel a kamion lassú előzéssel a belső sort.
Aki nem tart jobbra, vagy nem megy a belsőben legalább 110-120-al, azt mind megbüntetném.
Akik megy gyorsabban mennek, 160-200 között az ő döntésük, de nehéz felfogni, hogy egy ilyen autóba ez a tempó nem ugyanaz mint egy átlagos családiban? -
macilaci78
nagyúr
válasz JoinR #242165 üzenetére
Amíg nincs kiépítve az infrastruktúra, addig nem tudják behajtani. Kellenek a parkolóoszlopok.
Meghozták a határozatot, hogy hol lesz fizetős, mennyiért. Majd ha mögé tették az eszközöket, indul a számláló. Kelenfölddel kapcsolatban tavaly, vagy talán előtte évben határoztak már. Gazdagrét papíron 10+ éve fizetős...
Zuglóban elvileg parkolóövezetben lakok, gyakorlatilag meg éppen nem.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Monya78
veterán
válasz JoinR #244055 üzenetére
Jaja láttam a videót, nem olyan gáz, főleg annak a fényében hogy ez a legolcsóbb új 7 személyes.
Valós életben a jogger pályafutása még nem "brigád" autóként fog indulni, valszeg a 7személyes változatot hazánkban 99%-os arányban nagycsaládos támogatással veszik meg.
Nálunk 6fős a család per pill. össz: 380kg-al. A maradék helyre tuti nem rakunk több száz kiló csomagot. (átlagos 2 felnőtt + 3 kisgyerek 250kg alatt vannak)Amúgy vannak gázosabb súly/lóerő-s 7 személyesek. Pl nézegettem a Peugeot Riftert (long, 7személyest) ott is 110 Lóerős a belépő benzines 3 hengeres motor a joggerhez képest +330kg-ot cipel alapból.
-
válasz JoinR #244288 üzenetére
Ami ebben az ársávban van még, az opel astra j/k, ford focus 1,6 1.0tgdi, 1,6 vitara, opel insignia, opel mokka, 500x, oktávia(osztott lámpás),kia ceed/i30 1,6gdi, 1.0t
Vw golf/jetta is akad pár
Dacia Duster
Seat leon 1,2 tMivel van egy 2016- os insignia 1,8 ami nekem rosszabb autó, mint a tipo minden szempontból, nem hiszem, hogy a j/k astra jobb lenne.
SUV-ot nem akarok, meg próbáltam is a duster/vitara-t, tesztvezetésen elvéreztek nálam.
Ford focus 1,6/1.0t köszönöm, de nem
Kia/hyundai 1,6gdi (150ekm-nél átégő dugattyu)
VW golf/jetta nekem valamiért minden vw-ben fáj a derekam/hátam, meg nem is tetszenek formailag
Ja és amiket én néztem, magyar 1400km-t, 27ekm-t és 47ekm-t futott autók szóval a 130ekm-el alacsonyra is állítottam a lécet
Pl. Fiat tipo 1,4t 120ekm 3,8M Ft és minden van benne ami nekem kell,de szeretnék egy kevesebbet futottat[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz JoinR #247466 üzenetére
Akkor kb 0,5 liter, az 10ekm-en 25 eFt, két gumizás meg 30 eFt ami 12ekm-nek felel meg, egy normál évem kb annyi egy autóval
De ez au A hoz képest, tud olyat valamelyik gumi🤔[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Puma K
veterán
válasz JoinR #249051 üzenetére
Azért annyit nem pályázok, hogy ez így legyen. De van alapja annak amit írsz.
Tavaly nyáron összehaverkodtam egy pár napon át tartó DUB bulin egy Merci betonkeverőt vezető mukival. A beszélgetésünk során említette, hogy hozzá van szokva az alacsonyabb tempóhoz és neki az a normális sebesség.
Civilben egy Mercedes-Benz ML 270 CDI-t vezet (W163) amin rajta van az AMG csomag minden része. A saját autójával maximum 100-110-zel megy, de már érzetre az is gyors neki.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz JoinR #250090 üzenetére
Ja, az meg isteni csoda lesz, amikor pár napon belül helyreáll a rend, hirtelen minden probléma elhárul, a gyerekek elrepülnek az oviba, suliba maguktól, a bevásárlás házhoz jön és hasonlók. Kérlek...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz JoinR #250094 üzenetére
Ja, akkor miattad volt hiány.
Ez olyasmi reflex, mint amikor a sok agytröszt bevásárolt élesztőből meg WC papírból? Csak azért nem mennék többet, mert olcsóbb lenne - lehetett volna magánautóval, de megoldottam cégessel, mert csak oda mentem, ahova kell.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz JoinR #250100 üzenetére
Covid után persze, nekem főleg, akkor kiesett 2 hónap, post-covid tüdőembóliával nem kellett mennem sehova, meg a gyerekek miatt az év egy jelentős részét karanténban töltöttük, szülőket se látogattuk - betartottuk a karantén szabályokat a többséggel ellentétben.
De nekem pl a rutinom holnaptól se fog változni, nem fogom esőben a gyereket bringával vinni, és ahova eddig autóval jártam, mert kellett, oda ezután is azzal fogok.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
molnarpeter
nagyúr
-
Puma K
veterán
válasz JoinR #255367 üzenetére
"Döbbenetes áthallásokat és félreértelmezéseket láthatunk itt a 2035-ös Európai Uniós szabályozást kapcsán" - 1:36-nál
Nem lehet majd saját autónk? Becsületesnepper & Várkonyi Gábor ismét a Visszapillantóban | Sláger FM
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
cOxeR
Ármester
válasz JoinR #255367 üzenetére
Nem a jelenlegi álláspontra céloztam, hanem arra bármi lehet itt, nem tervezhető időn belül, egy dolog mit írnak most aztán mikor döntik fel az egészet.
Erős auto viszont már rég nem a robbanómotor, ha megnézed merre tart egy-két elektromos, sehol semmi ami azt tudná, persze kell még sokminden mellé.
Nézd csak meg a napelemes változtatásokat… lassan jön a kötelező napelem, meg a kötelező betermelés díjmentesen.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz JoinR #255431 üzenetére
2024.07.-től 2006.07-nél idősebb dízelek ugranak.
2032.01.-től pedig a 2021-nél idősebbek. Tehát aki mostanában vett új dízelt, az 10 év múlva elmehet Varsó belvárosában színházba, étterembe kocsival. Még annyira sem lesznek tartósra tervezve a dízelek, mint most, ez ugye magasabb fenntartási költséget jelent, illetve több hulladékot. Zöld? Szuperzöld!Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen