Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doki16

    addikt

    válasz gzbotii #141827 üzenetére

    Mivel ragaszkodtam a "garanciához" ezért márkaszervizbe hordtam. Egy vacak olajcsere és műszaki volt együtt 100k Ft. És mellé a levegőszűröket magamnak cseréltem otthon. Aztán egyik nap letérdelt benne 160-nál az EGR. Az egy 200-as móka volt. Meg végül rájöttem, hogy az én használatom mellett nem szabad ilyen kocsit vennem. Egy csomó fele mentem vele csak azért pályán, hogy dolgozzon DPF. Én olyan nagyon sokat nem költöttem el rá, mert alig volt meg egy évig. Csak jött a 180 hamarosan és az egy kb 300000 Ft-os kötelező szerviz lett volna. Ha nem vitték volna el időközben akkor nyilván megcsináltattam volna. De leginkább azért váltottam le, mert az városi használatom mellett letérdelt volna és akkor jöttek volna az igazán költséges dolgok. Ezeket szépen menet közben ismertem meg. Ha korábban tudom, hogy ennyire kényes (pontosabban nem erre találták ki mint amire én használtam), akkor meg se veszem :) Az Auris most pont egy év után itt tart nálam: [link] Jön a 180-as nagyszerviz, amit megcsináltak kb 70-ből a Toyotánál. De az is lehet csak olajcserére viszem, mert váltóolajat meg gyertyát nagyon könnyű kicserélni házilag.

    Összességében nekem nem volt szempont a himihumizás, hogy ne legyen DPF meg EGR és a többi. És sajnos el kell ismerni, hogy csak nagy költségek árán tudtam volna szakszerűen üzemeltetni a kocsit.

    Szerk.: (huh de sok "volna" van benne, ez van ha folyton megszakítják az embert PH-zás közben munkával :D Bocsi a sok szóismétlésért)

    (#141833) Qru: Parkolni igen úgy szoktam. De most a pirosról beszéltem :)

    [ Szerkesztve ]

    A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Új hozzászólás Aktív témák