-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Látom már ki is rakta a főni a 6-ost a piacra, mondjuk nem 2.2 meg nem is 150 le, hanem 2.0 145 le de sebaj
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #240548 üzenetére
és többiek:
Igen, sejtettem, hogy ez lesz a végállomás, az otthoni rendszer nem túl rugalmas.. pedig sok alkatrész "kortalan" (futómü, fék pl.), illetve a motorban lévö dolgok is a tengely kivételével "korabeliek", illetve kipu sincs herélve, így az emissziós adatok miatt se sikítottak eddig.
A német H-Zulassungról is elég ködösek a cikkek, ott TÜV/Dekra állomáson kell megjelenni, ök értékelik, de itt elvileg a korabeli módosítások még talán engedélyezettek, és a cikk is úgy fogalmaz, hogy a vizsgálónak "van némi játéktere". De ez mindenképpen bíztatóbbnak hangzik, mint az otthoni rendszer.
Ha újra talpon lesz a vas kihozom majd, akkor legurulok a közeli TÜV-állomásra vele, egyébként is utána szeretnék járni, hogy a moddolások beíratásához mekkora címletet kell a biztos szemüvegébe tenni.
-
rbalint88
addikt
válasz Szada85 #240557 üzenetére
Szerintem kellene teret engedni a korabeli lakossagi tuning tulelesere is, ne csak szalonpatika zeromod utcai autok vagy historic versenyautok kaphassanak veteranminositest, hanem a ketto kozotti atmenet is, ha az minosegi epites es tenyleg korabeli alkatreszekkel tortent. Nyilvan a lambo-ajtos, neonos F Astra nem tekintheto ilyennek
-
nagyúr
válasz rbalint88 #240558 üzenetére
Nyilvan a lambo-ajtos, neonos F Astra nem tekintheto ilyennek
Hm... most, hogy megemlíted, el is gondolkodtam ezen az átalakításon. Sőt, ha igaz, akkor belefér a motortérbe egy nagyobb motor is.
(nem mondtam komolyan, most spórolási időszak van)B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #240558 üzenetére
Az a baj, az autós "tuning" szcénát kompletten kikiáltották közellenségnek, amiröl természetesen nagy részben tehet az is, hogy az egész kultúra milyen irányba változott, illetve a résztvevök (generációk) színvonala is hova süllyed(t).
Az idei XS Carnight botrány sem kicsit szólt...A németek rendszere bár még rugalmas az utólagos módosításokkal, egyre gyakoribb visszajelzés, hogy már itt sem firkálnak csak úgy be bármit, bizonyos módosítások már itt sem mennek át.
De ettöl még élhetöbb, mert amiröl hivatalos papír van (felni, futómü, motor cuccok) és az autóhoz jóvá van hagyva, az még mehet. De kíváncsi leszek mit szólnak a GSi-hez, ha odakerül a sztori. Akkor sem dölök a kardomba persze, ha emiatt nem kaphat H-Zulassungot az autó, akkor marad a sima német rendszám, de (remélhetöleg) beírt módosításokkal. -
cOxeR
Ármester
válasz Reggie0 #240564 üzenetére
Itt az a baj, hogy reális pénzért nem lehet bevezetni dolgokat a forgalmiba. Érintett vagyok én is… van bőven mit takargatni, futómű, felni szélesség, toronymerevitő, néhány led, a többi nem látszik, egy kis légszűrő, egy módosított ecu, egy kis váltó remap… egy kis kipuff.
Egyik se szélsőséges azt gondolom, műszakilag meg sokkal makulátlanabb mint több forgalomban levő gyári azonos típusú autó. Hátsó szárnyról ne is beszéljünk.
Viszont ennek a 80-90%-a nem képes itthon pénzért se arra, hogy bekerülhessen a papírokba… nincs más út csak az illegál.
Szerettem volna pl levegős futóművet, de nincs tuv képes, egyszerűen az mar az a szint feltűnésben - összegben, amit ha kiszúrnak és vissza kell állítani anyagi csőd és már én se mertem bevállalni.
Tudom tudom a sperr, az úgyse látszik. :D
Legfőbb tényleg a viselkedés… soha senki semmit nem kérdezett tőlem Z4-el, mikor megállítottak, tény nem is vagyok a vacin se, nem is megyek a városba 200-al… nem megyek át piroson, az Andrássyn se baszom keresztbe.
Ritkán na…[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #240563 üzenetére
Az a baj (autós körböl többektöl is tapasztalat), hogy otthon már a sima müszaki is oroszrulett egy idösebb autóval még úgy is, hogy típusazonos dolgokat szerelsz fel...
Astra F csoportban többeket vágtak ki vizsgáról ilyen hátsó lámpa miatt:
Az Irmscher cégnek gyártotta ugyanaz az SWF cég, aki az összes "mezei" F Astra hátsó lámpáját is.
A fenti pilácsokban is benne van az SWF cég logója (index rész belsö szélénél), illetve az alsó középsö piros négyzet alján az összes E-jel, és minden gyári szám, ami a "sima" F-ek lámpáján is... a hátoldalon még a GM logó is szerepel. Srácok direkt TÜV papírral is készültek.A vizsgabiztos válasza: "Ez sprével van lefújva, a fekete lámpa nem szabályos, szerelje ki!".
De ugyanígy buknak a srácok GSi lökhárító miatt a "mezei" F Astrán, mert a biztos szerint "Nem típusazonos, tuningkiegészítö." És közben abban is ott a GM jel, minden.
Ilyen megfontolásból azért picit be vagyok tojva, hogy fogják tudni értelmezni a GSi-t a következö müszakin, legutoljára már a tengely miatti egyenetlen alapjárat miatt is nagyon ráncos volt a homlok a soron.
-
nagyúr
válasz Szada85 #240568 üzenetére
"A vizsgabiztos válasza: "Ez sprével van lefújva, a fekete lámpa nem szabályos, szerelje ki!"."
Nem tudom, hogy itt akarnám-e pofán vágni, vagy a vizsga után mikor rágyújtana a sodort szar cigijére... Komolyan ez. Áh mind1.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cOxeR #240565 üzenetére
Ami nem befolyasolja a biztonsagot, vezethetoseget (pl jobb fek, toronymerevito) azt engednem. Ami viszont befolyasolja a vezethetoseget (pl engedelyezettol eltero felni, ultetes) azt csak engedelyeztetes utan.
A lampa megint mas, ha nem ilyen kancsal egbevilagito akkor mehet a led is, mert az jo ha jol lat az ember vele es nem vakit senkit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szada85 #240568 üzenetére
Nagy a szoras itthon az allomasok kozott. Haveret az egyik vizsgan ilyen miatt kivagtak mint a sicc, mashol meg siman atment full legalisan.
Vagy ott van Boldi akit az egyik helyen meg a gyari engedyezett de nagyobb felni miatt is elkukdtek mashol meg siman atment jatt nelkul is.
#nincsbennetarcsi
-
Reggie0
félisten
válasz cOxeR #240565 üzenetére
Szerintem pont ezert nincsen, mert itthon a tuningolas nem a kihivas-technika oldalrol jott, hanem a fillerbaszas oldalrol. Az meg olyan megoldasokat hoz magaval amit amugy se lehet papirozni. Igy nem alakult ki ennek a kulturaja. Persze kivetelek vannak, de az nem meghatarozo. Emiatt a hatosagi/torvenyhozoi hozzallass is ennek megfeleloen idomult(meg persze a rendszervaltas elotti kommancs szellem maradeka is ratett).
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Teljesen racionális is amit írsz.
Jobb fék is érdekes… mert ugye sok átalakított fék van, hiába több helyen fog, nagyobb, vastagabb tárcsa… azért ez se egyszerű. Pl egy f30 m performance fék tök jó lenne nekem, de kell vele játszani, hogy jó legyen, onnantól meg megint kérdés, mennyire megbízható.
Helyzetjelző a led, sok vizet nem zavar, de ettől még az se legális.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Sajnos sokszor a vizsgaztatok sincsenek kepben. Nekem legutobb elmagyarazta, hogy hat most az egyszer atenged, de nem megengedett a folia az elso ablakokon. Hiaba mondtam neki, hogy gyari szinezett audi uveg, igy gyartottak le az autot, nem hitte el... Majd legkozelebb megmondom neki, hogy akkor probalja meg leszedni, lehet le is videozom ahogy keresi a foliat
Nalam annyira gyari az auto, hogy a vegen meg talan OT is lehet... (Bar nem lesz, mert terveim szerint rsnav kerul bele).
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz cOxeR #240565 üzenetére
Viszont ennek a 80-90%-a nem képes itthon pénzért se arra, hogy bekerülhessen a papírokba… nincs más út csak az illegál
Ez a baj .. egyébként amit be lehet írni is egy vicc, hogy fordítgasd a tüvöt meg 3 kör és akkor 100k hogy beírják. Egy rakás dologhoz meg tüv sincs aztán baszhatod. Ha épeszű árért be lehetne íratni mindent ami típushoz való, értelmes gyártó terméke és világszerte futnak vele ki tudja mennyien, akkor nem lenne gond.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #240575 üzenetére
Hat nincsenek. Nekem az amugy gyari DRL miatt szoltak. Amikor mutattam, hogy nezd gyujtasra kapcsol es ha behuzom a kezifeket akkor elalszik (ezt azert nehez lenne utolag megcsinalni) akkor nagy duzzogva kozolte, hogy igen, gyarinak tunik. Nyapics...
#nincsbennetarcsi
-
Petyyyyy
addikt
Ha a rendőr/biztos nem veszi észre, minden legális.
Sokat gondolkodtam hogy az eredeti kék színét kapja vissza a két első nyereg, esetleg a VW féle kék legyen-e, de nyúl voltam és szürke lett. Amíg nem szúrja a szemet, addig elsiklanak felette.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
cOxeR
Ármester
Nem lesz változás ebben itthon, inkább egyre lehetetlenebb lesz.
Ami tényleg vigasztal, normális arcú/mentalitású embert nem csesztetnek, vagy csak nem futottam bele túlbuzgó sünbe. Ezeket a kormos rendszámú szarokat meg igen is vegyél ki. Leginkább persze az elrohadt műszakilag alkalmatlanokat kellene kiszűrni utána a többit.Meg a ponyva nélkül platóssal viszem az aprókavicsot… ami lisztként zúg le az auto mögé 70-80-as tempónál… tegnap kiszedtem egy ilyet… megálltam előtte és kiküldtem az út mellé “gondolkozni”, legalább felfogta nem vicces.
-
dj79
senior tag
úgy néz ki, mint egy átszabott ötajtós lacetti
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #240589 üzenetére
Probaltad bele anno a 98-ast? Jobban megy tole?
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz cOxeR #240585 üzenetére
VAG topikban is.
Kivéve az enyémet, mert meguntam, hogy Qru rendre azonnal kiszedi, míg olyan autók amiket azóta tán' már el is bontottak, simán ott virítanak...Más.
Tegnap Shellen tankoltam (41 liter, 7,83, sor nem volt a Halleren, üzemanyag a VP95 kivételével minden elérhető), és máris kormos a kipu 20 km után (vasárnap este 500-ból lemostam, kiput papírral letöröltem). Pedig tettem bele VIF-et is 2/3 adagot. [kép]Tehát nem a VIF miatt kormol kevésbe, hanem tényleg a MOL95-öt szereti az angyalom.
B verzió: a ma reggeli eső után a párás levegő hatására ilyen. Holnap ismét tanulmányozom.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Szada85
aktív tag
válasz cOxeR #240569 üzenetére
Az utóbbi években nem sokat mentem a GSi-vel otthon, de elötte azért egy 6 éven át nyomtam az átalakított autóval, Vácin is gurultam vele, még igazoltatás is volt, de szerencsére sosem volt belöle gondom.
Mondjuk nem is volt arcoskodás, meg fellengzösködés a rendörrel, lehet ez is közrejátszott.
Mostanra már összeszedtem minden "látható" moddolásról a TÜV papírt (vagy annak digitalizált változatát), szóval tényleg csak az autónak kell újra visszanyernie a fém részeit, és nekilátok a bürokráciának. -
Snoop-y
veterán
válasz MasterMark #240592 üzenetére
Az a durva, hogy az enyem egy literrel eszik tobbet
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #240592 üzenetére
13,83? Emberes, nekem most 8,32 a nagy átlagom. A 98-ast próbáltam sokáig amikor bejött az E10 de se nem evett tőle kevesebbet, se nem ment tőle jobban érzésre. A gyártó/manual, meg engedi az E10 is belerakni, így azt kap.
Focvissal pont a VIF adalék kapcsán beszéltünk arról, hogy ebbe a 95 is prémiumnak számít mert elketyeg 91/92-vel is. Na utána néztem és nem, 95 a minimum ami kell bele (csak így tudja az Euro4-et ugyanis), ehhez van állítva a sűrítési arány meg a gyújtás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Konteó topic
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- LEGO klub
- Elektromos cigaretta 🔞
- Politika
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- LEGO kompatibilis és alternatív építőkészletek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen