Új hozzászólás Aktív témák

  • Doki16

    addikt

    válasz Qru #141819 üzenetére

    Tudom ismerem. A B7 Passat is ilyen volt. HSD-nél nem kapcsol le a hajtás csak ha a féket nyomom. A kúszást én is szeretem, csak a 70 másodperces pirosnál mindig a féken kell állnom. Ilyen estben szoktam megnyomni a P gombot, de akkor meg a hajtásláncon lóg a kocsi amit ugyancsak nem szeretek. A VAG megoldása olyan finom volt, hogy befogta az üzemi féket magától :)

    Nem kellene GTE. Minden ott van benne ami miatt elpártoltam a VAG vonalról. Nem hiányzik a DSG és TSI :)
    Persze újként jó lenne egy Passat GTE, de annyi pénzért már Model 3 lenne a befutó.

    Mondjuk VW vonal volt a lényeg onnan meg csak a E-Golf van. Ha máshonnan nézek akkor a Niro EV. Ha lenne egy elérhető árú villany ami tud min 200km-t már ülnék is bele.

    (#141821) gzbotii: Imádom az egészet, azt hozzáteszem. Életemben nem volt még olyan kényelmes és rámszabott kocsim mint a B7. Az a minőség már bőven megfelelt nekem, a praktikum, a helykínálat a szemben elsőosztályú. A mai nap csorog a nyálam a B8-ra. De elég volt egy év karbantartása, hogy rájöjjek ez nekem fáj pénz ügyileg. El kell fogadni, hogy én nem tudtam biztonságos üzemeltetni.

    De a soha erős túlzás volt tőlem. Kitudja mit hoz a jövő. Lehet 2 év múlva jön a 10000 eurós villanyautó :D

    [ Szerkesztve ]

    A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Új hozzászólás Aktív témák