- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
GAMEPOD.hu
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jattila48
aktív tag
válasz gyeniko #109147 üzenetére
Egyébként ha gyári javított, akkor semmi gond. Az gyakorlatilag új. 1 éve vettem egy Hitachi Ultrastar 4 tb-os HDD-t, ami "factory recertified" volt, vagyis gyári javított, kb. fél áron, gyári gari nem volt rá. A "recertified" cimkén kívül nem lehetett volna megmondani, hogy nem "vadi új". NULL km.-es, NULL s.m.a.r.t.-os volt, és természetesen azóta is 100 %-os.
„Kétségtelen, hogy nem tudjuk, mit tegyünk, de felkészültek és elszántak vagyunk.” - Olaf Scholz német kancellár
-
jattila48
aktív tag
válasz gyeniko #109153 üzenetére
Hihetőnek tűnik ez a verzió is, de ahogy fentebb írtam, ez engem egyáltalán nem tántorít el. Ha így van, az ugyanolyan jó, mint a vadi új. Nem az electrovision TV outletben vásároltad Te is?
[ Szerkesztve ]
„Kétségtelen, hogy nem tudjuk, mit tegyünk, de felkészültek és elszántak vagyunk.” - Olaf Scholz német kancellár
-
makoj30
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy LG 43UJ635V tipusú 4K LED TV amely a képen látható hibát produkálja. A kérdésem hogy van valaki aki megtudná nekem csinálni a készüléket. Nem vennék ezért új TV-t.
A problémám: Kékes a kijelző,mert led lámpák kezdenek öregedni.
2018-ban vettem a készüléket és 2020 tavaszán járt le a garancia. Szemre nem ilyen mint a képen a hiba,de lehet érezni sajnos
MINISFORUM ELITEMINI HM90+NINTENDO SWITCH V2+NINTENDO WII+TELEKOM T-PHONE PRO 5G (6/128)+NINTENDO 2DS+LG 43UJ635V+SAMSUNG SYNCMASTER C24F390
-
makoj30
aktív tag
Valaki tud megoldást a problémámra? Nem poénból raktam fel a képet...
MINISFORUM ELITEMINI HM90+NINTENDO SWITCH V2+NINTENDO WII+TELEKOM T-PHONE PRO 5G (6/128)+NINTENDO 2DS+LG 43UJ635V+SAMSUNG SYNCMASTER C24F390
-
gyeniko
őstag
válasz jattila48 #109164 üzenetére
De volt, nem sokkal a garancia lejárta előtt elromlott. Eljöttek érte és elküldték Lengyelországba javítani. 4 hét után visszakaptam, meg volt karcolva a TV kerete, a doboza pedig szétszakadt. Alaplapot cseréltek benne, utána jól működött, amíg el nem adtam, nagyobbra váltás miatt.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
jattila48
aktív tag
válasz gyeniko #109165 üzenetére
Még jó, hogy garancia lejárta előtt romlott el, és csak a keret karcolódott. Ezzel együtt nem túl bíztató. Vajon eleve kevésbé megbízhatóak ezek az "out of warranty" termékek, mint az új? Nem gondolnám, ha tényleg gyárilag javítottak.
„Kétségtelen, hogy nem tudjuk, mit tegyünk, de felkészültek és elszántak vagyunk.” - Olaf Scholz német kancellár
-
Kaba
veterán
válasz jattila48 #109168 üzenetére
A tv vásárlás bizonyos mértékig a szerencsétől is függ.
Hivatalos helyen vásárolva van gyári garancia 2-3 évig és élhetsz az elállási joggal 14, 30, 60 napig bolttól függően.
Sufnis boltban, akkor érheti meg csak a vásárlás, amennyiben közel féláron vásárolható meg a készülék és nem okoz problámát, hogy egy esetleges hiba esetén akár hosszabb ideig tv nélkül is lehet az ügyfél.[ Szerkesztve ]
-
Zsadi
őstag
Ez így van.
Nálam is nemrég volt kijelzőcsere 2 év gari lejárta előtt egy hónappal. Beregisztráltam az LG-hez a tv-t, számlát, a hibát képekkel. (Nem volt vészes, inkább zavaró). Pár napon belül felvette velem a kapcsolatot mind az ügyfélszolgálat, mind a területi szervízes. Megrendelték a kijelzőt, kijött a szerelő, és nagyon gyorsan kicserélte helyben. (Újabb egy évet kaptam a kijelzőre, de csak arra.) Kb. max 2 hét volt, a rendelés miatt.
A másik esetben (lentebb írtam), mind ez több hetekben, cipekedéssel, egymásra mutugatással, idegben telt... Ja, azóta nincs is meg már az outlet.
De ha nem lesz probléma a készülékkel, és árban is jó, akkor megéri.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Nem is újként adják el. Így a 2 év mellett a 10 kilónál nagyobbat helyben kell javítani vagy a szerviznek kell elvinni dolgot is bukja az ember, meg a javítás idejével meghosszabbodó és csere esetén újrainduló garanciát is, a 30 napnál hosszabb javítás esetén vagy a 4. hiba megjelenésekor kötelező cserét is. Olyanról már nem is beszélve, hogy nem a gyári szerviz nyúlkál majd benne, hanem valami gipszjakab. És akkor emellé jön még, hogy 2 éves okosrendszer, azaz apptámogatásban ennyivel hamarabb fog kifutni mondjuk az HBO meg Netflix meg ilyenek. NAGYON olcsóbban kell ezt adni a bolti újhoz képest, hogy ne tátott szájjal f*szerdőbe legyen belőle. Félár környékén kezdenék el még csak gondolkodni is rajta.
[ Szerkesztve ]
-
gyeniko
őstag
válasz jattila48 #109168 üzenetére
Szerintem az "out of warranty" felirat jó dolog, mert a gyárban javítás biztosan megfelelő volt, ezért nem hiszem, hogy eleve hátrányban volt a készülék. Az én esetemben a baj az volt, hogy valamilyen lengyel nagykertől szerezték be a TV-t, gondolom, hogy (nem gyári) garanciával, ezért kellett ezer km-eket utaztatni a készüléket. Az pedig nem tudható, hogy márkaszervizben javíttatták, vagy sem (pár a main-board csere nem negy kihívás szakmailag). Annak ellenére, hogy én minden ketyerém eredeti dobozát megőrzöm, nem kívánatos a hosszú zötyögtetés.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
jattila48
aktív tag
válasz gyeniko #109173 üzenetére
Én is úgy gondolom, hogy a gyári javítással nem lehet gond. Az én TV-met Lengyelországban gyártották. Nem lehet hogy tiédet is, ezért került Lengyelországba javításra?
„Kétségtelen, hogy nem tudjuk, mit tegyünk, de felkészültek és elszántak vagyunk.” - Olaf Scholz német kancellár
-
jattila48
aktív tag
válasz asdf_ #109172 üzenetére
" És akkor emellé jön még, hogy 2 éves okosrendszer, azaz apptámogatásban ennyivel hamarabb fog kifutni mondjuk az HBO meg Netflix meg ilyenek."
Ez mondjuk nagy szemétség, és nem is értem mi szükség erre. Magát a rendszert nem lehet frissíteni? Meg egyébként is. Mi a fene különlegesség van (vagy lesz) egy hót egyszerű HBOGo/Netflix alakalmazásban, amit a meglévő rendszeren nem lehet leprogramozni? Egyébként programozó vagyok, úgyhogy szerintem más oka van. Ezért mondom, hogy nagy szemétség.
„Kétségtelen, hogy nem tudjuk, mit tegyünk, de felkészültek és elszántak vagyunk.” - Olaf Scholz német kancellár
-
jattila48
aktív tag
válasz pecccccccca #109176 üzenetére
Na hát ez az ami nagy szemétség. Más okot én sem tudnék mondani. De azért az, hogy egy 4 éves drága, egyébként teljesen jó készüléket emiatt dobj ki és vegyél újat, megérdemelnék a gyártók, hogy jókora bírságokat szabjanak ki rájuk.
„Kétségtelen, hogy nem tudjuk, mit tegyünk, de felkészültek és elszántak vagyunk.” - Olaf Scholz német kancellár
-
Sys85
veterán
válasz jattila48 #109177 üzenetére
Szerinted hogy máshogy lehet arra “ösztönözni” az embereket,hogy új eszközt vegyenek?
Nagyon sok eszköznél van tervezett elavulás,van ahol szoftveres oldalról,van ahol hardveres oldalról.
Az autóiparban is ez megy.1literes turbóval feszített motorok 30-40k-s olajcserékkel…
Nehogymán elmenjen a paraszt 300-500k km-t komolyabb zsebbenyúlás nélkül.
Vagy nyúlj zsebbe nagyon mélyen ha fel kell újítani 150-200e km-nél,vagy vegyél újat jó drágán.
TV-nél is ez van.Vagy valami elpusztul benne és/vagy szoftveresen herélik ki,aztán a polgár mehet újat venni.
Kapitalizmus…#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
mobilizmo
Topikgazda
válasz pecccccccca #109178 üzenetére
Ez már továbbfejlesztett kapitalizmus. Fogyasztói társadalomnak hívják.
Egyébként én a Netflix-nél ilyen problémáról nem tudok, csak az HBO Go-nál fordult velem is elő. Ez is bizonyítja, hogy nincs tényleges problémáról szó, ez csak egy üzleti modell az HBO-nál, aminek a hátterében akár titkos megállapodások is lehetnek a készülék gyártókkal.Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
pecccccccca
senior tag
válasz mobilizmo #109180 üzenetére
Milyen szép megfogalmazás az, hogy fogyasztói társadalom. Nem? Ezzel szépen le is seperték a nagyok a vállukról a felelősséget.
Magyarázat, hiszen a fogyasztóknak kell az újabbnál újabb termék, veszik mint a cukrot. Persze veszik, mert arra lettek nevelve, hogy vegyék. Viszont nehogymá’ ne tudják eladni az újabb modelleket a szinte semmi fejlesztésekkel évente 30-40-50%- os felárral. El kell venni az emberek kedvét a régi (2-3, 5-6 éves) modellektől. Nem jó az nekik, majd “mi” tudjuk mikor vegyenek másikat.
De ez megy már 60-70 éve nagyban. Sajnos.[ Szerkesztve ]
Humorban nincs helye tréfának!
-
gyeniko
őstag
válasz pecccccccca #109182 üzenetére
Valóban, de jó sok nézőpontja van ennek (is). A Samsung dolgozóknak is megvan a sajátjuk, az itt kapott fizetésből etetik a gyerekeiket. A Samsung által befizetett nem szerény összegű nyereség adók és az eladott készülékek után beszedett fogyasztási adók (ÁFA) növelik az országok költségvetési bevételeit, jobb helyeken ebből finanszírozzák az oktatást, egészségügyet, stb. Ettől válik kicsit összetettebbé a probléma.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
mobilizmo
Topikgazda
válasz pecccccccca #109182 üzenetére
Nos, ide is nagyon igaz, minden éremnek két oldala van. Ha nincs ez a gyors fejlődés, akkor lehet még most is képcsőves tévéket néznénk. És még lehetne sorolni mi minden nem lenne.
Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.
-
_adaml21_
őstag
Sziasztok!
Sajnos nagyon kevés infót találok erről mindenfele, és itt a keresőben sem találtam releváns infót (vagy nem jól kerestem), ezért kérdezem:
Egy 2020-as LG TV esetében (CX OLED) van arra lehetőség, hogy valamilyen módon a Magic Remote-al irányítható legyen a Telekomos set-top-box? Állítólag a Samsungos távirányítóval ez lehetséges, de se egyikre, sem másikra nem találtam idevonatkozó infót.Köszi!
-
Kaba
veterán
válasz _adaml21_ #109187 üzenetére
Működik.
A HDMI-CEC legyen aktiválva mindkét eszközön.
Áramtalanítod a tévét és a boxot.Először a tévét indítod el.Kiválasztod a box HDMI bemenetét a tévén.Ezután a boxot indítod újra.A tv megfogja keresni a kapcsolatot a boxxal.Ezt követően már a Magic Remote tudja mindkét eszközt irányítani.[ Szerkesztve ]
-
farkas-j
őstag
válasz humi1 #109171 üzenetére
Nem feltétlenül hiba. A TV a szolgáltatói programszámot jelzi ki és lehetséges, hogy ők hagytak "lyukakat" a listában. Nálunk a TARR a szolgáltató és ott is vannak programszám "lyukak".
A másik lehetséges dolog, hogy a TV valóban nem találja meg az összes programot. Ezt egyszerű kideríteni. Összeveted a TV csatornáit és a szolgáltatód hivatalos csatornakiosztását.Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
addikt
Nálam hétvégén hülyült meg a csatorna kiosztás. Egyrészt magától visszateszi azokat a csatornákat amikre megkértem hogy hagyja ki. A másik hiba viszont még furcsább, konkrétan nem tudtam átkapcsolni a paramount channelre, mert a mozi+t rakta be amikor rányomtam miközben a kis ablakban a paramount volt kiírva. Miután eltűnt a kis ablak és újra felhoztam már a mozi+t írta ki és a csatorna szám is azon volt.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
-
addikt
válasz herdsman12 #109191 üzenetére
Ott vagyok igen, akkor megcsinálom majd, köszi!
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
humi1
tag
Hát hogy hány csatorna hiányzik azt nem tudom, mert még nem volt időm egyeztetni a csatorna kiosztással. De hogy az M4 sport az biztos. És nem is találja sem a HD-t sem a simát.
Munka után első dolgom lesz egyeztetni, de szerintem több mint 10 csatorna hiányzik.[ Szerkesztve ]
-
herdsman12
őstag
válasz humi1 #109193 üzenetére
A Digi csatornalistánál beállítod a lakhelyed, majd a Letöltés/Nyomtatás gombra nyomsz, akkor megjelenik a felétek érvényes frekvencia kiosztás.
Nálunk kiszedték az SD/HD duplából az SD-t, de Bp-en van SD és HD is.
Vagy új keresés, vagy kézi hozzáadás és lesz M4. -
humi1
tag
válasz herdsman12 #109194 üzenetére
Már leszedtem, most ki is nyomtattam. Itt van előttem. Csak egy apró kis bibi, hogy én a melóhelyen ülök, a tv meg otthon fent a falon.
De nem adom fel este sör-feles kombó és csatornakeresés -
Delirious
tag
Vettem egy 65NANO923PB-t, a kiszállító kisbusz rakterében nem volt fűtés. Kicsomagolás után mennyit várjak mielőtt bekapcsolom? Valamikor régen azt mondták 24 órát, most a szállító pedig közölte fél- egy óra múlva nyugodtan bekapcsolhatom. Már eltelt közel négy óra. Köszi a segítséget!
-
seger
addikt
Tudja valaki miért írja ki az LG 55" UJ634V webos 3 lg tv-m viszonylag sokszor, hogy mikrofon ellenőrzés?
Legközelebb pontosan megjegyzem[ Szerkesztve ]
-
Batu3
tag
Apple Tv+ on másnál is random elmegy a felirat majd visszajön? Próbálom váltogatni angol - magyar sdh, néha ez segít, de random az egész. Nagyon zavaró!
Sony Ericsson K310i -> K770i -> P1i -> Live with Walkman -> Sony Xperia SP -> Z2 -> Huawei P9 Lite (2017) -> ASUS Zenfone 2 Laser -> Sony Xperia XA1 --> XZ1 --> Realme GT Master Edition --> Sony Xperia 1 IV
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Elden Ring
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI műholdas TV
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Poco M3 - felújított állomás
- További aktív témák...