- EAFC 24
- Mortal Kombat 1 - Így harcol Homelander
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Assetto Corsa Competizione
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
- EA Sports WRC '23
- Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
Új hozzászólás Aktív témák
-
Becenick
tag
Sziasztok!
A kérdés szerintem milliószor felmerült, de mégis megkérdem.
90 körüli kiló vagyok, nem nagy szintkülönbséggel rendelkező aszfaltozott terepre használnám, kb 10 km távra (arra az esetre, ha oda vissza út lenne, akkor max 20, de közben töltésre is lenne lehetőség). Nem szeretném a világ pénzét rákölteni se az eszközre, se kiegészítőkre. Ehhez kapcsolódik még 1 kérdés (teli kerék vagy fújható a preferált?)
Azt olvasgattam, hogy a fújhatóval jobb a komfortérzet, de kilyukad és macera. Ha pedig teli kereket választ az ember, akkor a belét is kirázza az embernek és ráadásul a többi dolognak sem biztos, hogy jót tesz a sok rázkódás. Cserébe nincs defekt. hm
A mindenféle egyéb tuningot meghagyom a fiatalságnak.
Azt sem akarom, hogy valami noname yiahong márkájú eszköz meghibásodása esetén keresgélnem kelljen a megoldásokat, hogy hogyan váljon ismét működőképessé a cumó.
Egy hétköznapi felpattanok rá oszt megyek típusú rollernek mit ajánlanátok?
(Xiaomi Mi 1s-t nézegettem, de nem tudom eldönteni, hogy az a felhasználás jellegének túl sok, vagy esetleg ott kezdődik a roller és épphogy túl kevés?)
Nyilván kereset kérdése, de szerintem baromira nem mindegy, hogy 130 rongyot hová "dob" az ember.
Előre is köszi a válaszokat.[ Szerkesztve ]
-
Becenick
tag
válasz Casseius #12245 üzenetére
Csak ez már ugye megint egy másik ár kategória.
Mondjuk hozzá tartozik, hogy nem minden napos használatra gondoltam volna. Heti 2-3...
Na nem mintha ezzel átírtam volna a kritériumokat, amiket említettél (hatótáv és teljesítmény). Nekem az a max 25 km/h sebesség bőven fedezi az igényeimet.
De tisztában vagyok vele, hogy egy kisebb emelkedő és ott a legtöbb ilyen küttymüttynek vége is van. -
Becenick
tag
válasz DigitXT #12247 üzenetére
"Mindenesetre árulkodó, roller szerviz statisztika, hogy a legtöbbet
javított roller az M365 (egyik legnépszerűbb típus), legtöbb hiba: defekt."Mondjuk az nem sok mindenről árulkodik, hogy a legtöbbet javított roller az M365, ha az a legnépszerűbb típus. Adja magát. Ha az eladott mennyiség, használat jellege szerint lenne osztályozva, az más dolog lenne. De olyan statisztika nem lesz.
De a defekt, mint legtöbb szervíz igényes hiba, az beszédes. -
Becenick
tag
Jópofának tűnik nagyon a szerkentyű.
Pedzegetik a magyarországi szabályozást az eszközökre. Az nem jelent problémát, hogy 400w?!
Mivel jár ez majd? -
Becenick
tag
válasz Reggie0 #12278 üzenetére
Hát ezaz.
De amúgy kb lövésem sincs, hogy ezt vajon a gyakorlatban hogyan próbálnák ellenőrizni?
Sansztalannak érzem. De persze lehet, hogy én gondolom rosszul.
Mindenesetre nem lenne túl pozitív, ha emiatt kellene az embernek újra gondolnia a vásárlását.
Vagy ha épp a megfelelő darabokat kellene "bukni", mert az egy másik szabályozás alá kerül. -
Becenick
tag
válasz PociAti #12282 üzenetére
Ezt értem én, hogy bizonyos előírásoknak meg kell felelnie egy adott terméknek.
A kérdés inkább arra a részre vonatkozott, hogy mi alapján állít meg mondjuk a rend éber őre... és ezt a gyakorlatban ott fogja keresgélni a rolleren?!
Példának okádék rohangászok az úton a rolleremmel és 400w, amivel nem közlekedhetek kerékpár úton.
Megállítanak és megkeresik rajta milyen a teljesítménye az eszköznek és ha jogszerűtlenül használtad pl sávot, akkor megb...?! Soha nem láttam még ehhez hasonló ellenőrzést. Még biciklivel sem. -
Becenick
tag
válasz Reggie0 #12290 üzenetére
Megkerestem az indexes cikket. Hát komoly a sztori.
Mondjuk fejfájást nem szeretne az ember saját magának. Függetlenül attól, hogy esetlegesen utólag bizonyítékot nyer, hogy igazam van.
Meg ugye ezek egyelőre még csak KRESZ javaslatok. Ki tudja mik lesznek a végső szabályok. -
Becenick
tag
válasz Horn Ákos #12293 üzenetére
Tiszta sor. Sokszor lehetett hallani, hogy a bringásoknál is voltak ellenőrzések. Én mégsem tapasztaltam még soha. Egy viszont ennek ellenére biztos, hogy nem véletlenül adnak be javaslatokat. Idő kérdése és valamilyen jellegű általános szabályozás be lesz vezetve.
Más kérdés, hogy mennyire fogják betartani / ellenőrizni. -
Becenick
tag
válasz Scarletiel #12385 üzenetére
Nem állítom, hogy nem. De tényleg ekkora lesz a baj?
Egyre több embertől hallom ezeket a dolgokat, de itt bizonyos szintek felett már az áruszállításban is lehet olyan probléma, hogy a kisnyugdíjas éhen fog halni az áremelkedésektől. -
Becenick
tag
válasz sandró60 #12391 üzenetére
Az utolsó kérdéssel egyetértek. Nem is én hoztam fel.
Mindenesetre én úgy gondolom "majd meglátjuk".
Nálam a kérdés igazándiból nem kocsi pótlás szempontból merült fel. Csak szimplán hétköznapi használatra. Pro 2-t nézegetem egy ideje, de baromira nem tudom mennyire éri meg mondjuk egy 1s-el szemben. Nem kicsi az ár differencia. Töltés nélkül kb 12 km-re 90 kilóra. Csak van egy másik faktor az erő. Ami kisebb emelkedőknél azért a tesztek alapján rendesen megfogja a rollereket. Lehet érdemes lenne a drágábbak felé kacsintgatni. -
Becenick
tag
válasz sandró60 #12395 üzenetére
Na igen. Kis súlyúak alatt amúgy simán eléggé elnyúlik a megtehető táv.
A specifikációban megadottak ideális körülményekre vonatkoznak.
Sajnos az én esetemben se a súlyom, se az útvonalon található emelkedők nem tartoznak a teljesen ideális körülmények közé.
Adná magát a Pro 2 a scooter 3-al szemben... csak az a fránya 30 rongy difi... -
Becenick
tag
Üdv!
Első kerék pumpáláshoz van olyan bevált módszer, amivel pikkpakk összehozható?
Valamint volt annak idején egy táblázat, ami az adott nyomás értékeket jelezte.
Létezhet, hogy 90 kilóval 4,5 barra kell fújni az első kereket és 5-re a hátsót ? Nekem elsőre elég soknak tűnik. -
Becenick
tag
válasz Casseius #12533 üzenetére
Az nem probléma, hogy ennyivel túllépi az ember az ajánlott értékeket?
Kinti fórumok tömkelegén látom, hogy erre a súlyra elöl 50, hátul 60 psi értékre kellene fújni.
50 psi érték is csak 3,5 bar körül mocorog.
A kerékre is állítólag 50 psi van írva maximumként. Ha a táblázat szerinti hátsó 5 bar-t nézem, az meg már bőven 70 psi + ....
Elméleti maximumhoz képest százalékosan is sokkal több.
Bizonytalan vagyok.
Vagy mégsem? -
Becenick
tag
válasz wanted5 #12630 üzenetére
Osztom a véleményed. ;)
Bakker szerintem mi pro 2vel ha sima aszfalton mész 0 probléma. Gond nélkül beáll a tempomat is 25re. De ha aszfalt javítások vannak, esetleg kátyúk, baromi veszélyesnek éreztem még a 20at is.
Bringâztam már eleget. Ott ilyenekre nem kellett figyelni, de ez a kis bohócka kerék azért nagyon más. -
Becenick
tag
Más...
Ilyen szelephosszabbítót honnan lehetne szerezni?!
A kerék felfújása nálam még azóta is mumus....[ Szerkesztve ]
-
Becenick
tag
-
Becenick
tag
válasz szabi__memo #12662 üzenetére
Nam tudom a választ. Ezen 8,5" van...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Konteó topic
- Jack Hunter: Egérragasztó
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Drón topik
- BMW topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen