Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz Logapeti #11438 üzenetére
Jah, ne izgasd magad. Nekem is lotyog az elso 100 km ota, de mar 4400 van benne. Ket okbol tud lotyogni: vagy a 8-szog tengely es a rud kozotti muanyag betet nem jo meretu/megkopott, vagy a nyak tetejen levo ket anyat kell kicsit jobban meghuzni, majd a felsot az alsora rafesziteni. Betetet lehet 3d nyomtatni, baratnom s1 plus-aba most csinaltam ujat.
De ha nem foglalkozol vele, az sem gond.Ugy erdemes, ahogy kisebb utest erzekelsz. Bar en eleg durvan belemegyek sok buckaba es meg mindig megvan a roller.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Logapeti #11442 üzenetére
Azt, hogy mennyire tartos nem tudom, en tegnap este csereltem at az en rolleremben is, mert mar lotyogott a kerek, de nekem a csapagyaknal is lotyog kicsit. Most felcsereltem a felso-also csapagyakat, igy jobb lett.
Pontosnak viszonylag pontos, en inkabb negativra veszem a turest es kapirgalom picit, hogy belmenjen, igy viszont kicsit sem lotyog.
#11443 torma1981: Kopo alkatresz nem hinnem, hogy garis lenne. De nincs is ertelme a garival foglalkozni, kb. 100 forint az az alkatresz, csak a szereles visz el kb. 1 orat.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Logapeti #11451 üzenetére
Kemenyebb lett, viszont igy nagyobb hasznalhato rugout van es sokkal kevesbe utnek fel a tereptargyak.
#11452 Logapeti: Az enyemben azert kibirt 4000 km-et. Szerintem csak az a szivas vele, hogy nagy a gyartasi szorasa es ha nagyobb hezagut fogsz ki, akkor elobb elojon a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Logapeti #11452 üzenetére
Ez egy típushiba ezeknél az első felfüggesztéseknél, és sajnos teljesen
igaz, hogy a csere darab sem örök élet, sőt... Lehet kapni AliExpress-en
ilyen műanyag szart, ha nincs 3D nyomtatód (nekem sincs), de annak a
tartóssága sem valami nagy, sőt... A gyári valami teflon szerűség, tehát
nem túl rideg anyag, jellemzően nem is törik, csak lassan kopik, viszont
lehetséges, hogy az olcsó megoldás jegyében lecserélték törékenyre.
(Úgy hihető a 1.5 hét alatti elhasználódás, mégpedig törés formájában.)Azért az a gyári fehér gallér is szét tud szakadni, de kell hozzá nyektetni.
A fém megoldás nem rossz ötlet, én alulemezből hajtogattam le, de már
nem volt érkezésem kipróbálni, milyen jó (vagy sem), mivel kitört az első
kerék kompletten, így - fájdalmasan - elbúcsúztam a Kugoo váztól...Szerk@Reggie0: hát igen, nagyon nagy a szórás, abszolút AS szabványú
az összes nyak. Van amibe úgy beleszorul, hogy egyáltalán nem rugózik.
(Arra tanácsolják, hogy fújjon bele az ember WD40-et, ami lehet, hogy az
adott pillanatban jó ötletnek tűnik, de hosszú távon nem igazi megoldás:
igazából a csapágycsésze meghúzása is befolyásolja a dolgot, úgy meg
lehet szorítani, ha az ember nem figyel, hogy teljesen beáll. Ha viszont jó
a beállítás, semmi se garantálja, hogy aztán nem rázódik szét az egész.)Szerk 2: azért az a 4400 km tulajdonképpen végig lötyögő első kerékkel
ment bele, ha jól értem (az első 100 km volt "okés"), tehát úgy nem igaz,
hogy kibírta azt a sok km-t, csak téged nem zavart, hogy lötyög.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Logapeti #11470 üzenetére
Hasonló felépítésű, de olcsóbb eroller
Őszintén megmondva ennek a rollernek a felépítése számomra semmihez* nem hasonlít. Nem azt mondom, hogy rossz, sőt, ránézésre egész masszívnak tűnik (bár a csukó mechanikát ennyiből nem lehet megítélni), de ilyen rugózást még nem láttam (már ami az első kereket illeti). Előnynek mondanám, hogy dupla fék van rajta, sőt, jó esetben tripla, mert motorféke is kellene legyen, tetszik, hogy hátul hajt (bár magamat ismerve megcsinálnám összkerekesre), ülés persze kuka, 45 km/h fenntartásokkal, az 500W névleges közlekedni pont elég, viszont... Ha és amennyiben bejön a törvénymódosítás, hogy 350W fölött SMKP, akkor ez egy öntökönbökés, hiszen ahhoz azért még nem elég, hogy közúton lehessen vele kényelmesen menni, bicikliúton meg már nem szabályos. Összességében erősen meggondolnám, és nem is feltétlen a garancia miatt (a magam részéről bármi van, meg tudom csinálni, legalábbis remélem, ha mást nem, kicserélem a beszart alkatrészt magamnak: egyetlen feltétele van, hogy legyen beszerezhető). Ha nagyon kínai a cucc, akkor a garin kívül az alkatrész ellátottság is kérdéses lehet. Ha kis hazánkban sehol semmi nincs hozzá, simán lehet, hogy hónapokra kiesik a vas, amíg megjön hozzá a cucc... Ezeket is érdemes mérlegelni. Szerintem...*: Mantisra engem végképp nem emlékeztet.
Ui: ha nem értesz a szereléshez, barkácsoláshoz, sose se kezdj Kugooval...
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz Logapeti #11470 üzenetére
Ezt ugyanúgy nem lehet normálisan használni, mint a másikat.
Kerékpárútra, gyerekek, nyugdíjasok, átlagos felnőttek közé nem való. (Hála égnek törvény is tiltani fogja.)
Autók közé szintén nem való.
Nincs nekik megfelelő infrastruktúra és nem is várható változás ezen a területen.
Gyakorlatilag egy értelmetlen közlekedési eszköz.
Zárt pályák meg nem nagyon léteznek, ahol bohóckodni vagy vagánykodni lehetne velük. -
DigitXT
félisten
válasz Logapeti #12367 üzenetére
Biztos meg lehet csinálni, de kell rá töltésvezérlő, mert direktben nem
lehet rákötni másik akkut, akkora áramok indulnának meg. A 25.2V
nem sok, az egy 6 cellás akku töltési végfeszültsége. Viszont, ha már
hátizsákban elfér a pót akku, miért nem rögtön a rolleren van és fixen,
párhuzamosan kötve? Úgy alapból lehetne a kétszeres hatótáv... -
DigitXT
félisten
válasz Logapeti #12376 üzenetére
Igazából az lehet az oka, hogy telefonoknál van rá igény, rollereknél meg nem...
Neked is viszonylag értelmes áron megoldanák a kormányra épített kieg. akkut:
most az, hogy ezt beépítettnek hívjuk... ám legyen. Igazából ugyanaz, mint egy
táskás kieg. akku, csak kemény tokban (és az a tok van rögzítve a kormányra).
Jó esetben még a vezetékeket is elrejtik a kormányoszlopban, az a legtutibb.(Vitathatatlan előny, ha esztétikusabb és stabilabb, mint az esetlegesen mozgó
táska, és a mindenfelé lógó/lengő kábelek: értem én amúgy azt is, hogy ha épp
nem kell a nagyobb hatótávolság, akkor nem feltétlen cipelnéd a kieg. akkut.
Mondjuk erre jobb lehet a gyári gyorscsatlakozós cucc, ahonnan simán levehető
az akku, ha éppen nem kell. Csak az már nem sima párhuzamos bekötés, mert
két akku összekötése csak azonos feszültségen lehetséges. Ha leveszed, meg
visszarakod, erre is figyelni kellene, nem életszerű: további elektronikát igényel.) -
DigitXT
félisten
válasz Logapeti #12378 üzenetére
Egy csomó Ninebot modell működik a Somatom által linkelt külső akkuval.
Elég egyszerű felrakni, és leszedni, annyi, hogy azért a kirándulás közben a
felrakás mégse nyerő, mert mindkét akkunak feltöltve kell lennie hozzá...
(Kérdezik hozzászólásban, hogy hátizsákban több akku, és csere, de nem.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Xbox Series X|S
- Formula-1
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- XL vázas, Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen