Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Ezekiel Ston #4578 üzenetére

    Hátsó kerék hajtásúként kiváló tapasztalataim lettek.:D Aztán sikerült megfelelő
    finommenetes M12 csavart szereznem, így aztán előre is egy agymotoros kerék
    került (sima S1). De vezérlő híján azt csak úgy próbáltam meghajtani, hogy Hall
    szenzor nélkül, szolgailag másolja a hátsó kerék mozgását. Amivel az a baj, ha
    el is kapja (terheletlenül simán), terhelve (a már említett kerület-különbség okán)
    kiesik a szinkronból, és hajtás helyett fékez. Szóval használhatatlan így.:))
    A minap egyszer "kihúzattam" az utcában, de atom para, durván be tud fékezni.

    Annyi van, hogy kell egy másik vezérlő, és csak a parancsokat párhuzamosítom,
    akkor fog hajtani mindkét (nem teljesen ugyanolyan kerék). Ha 2 egyforma lenne,
    így is hajtana... de nem lenne sokkal erősebb, mert a vezérlő lekorlátozza a max.
    áramot, szóval a két vezérlő mindenképp jó megoldás, de akkor meg felmerül, ha
    egyetlen akksi van, akkor az azon lógó kínai BMS lesz a korlát. Szóval két akksi.
    Ha egyetlen akksi maradna, csak nagyobb BMS-sel, úgy meg a 6Ah lenne kevés.

    És akkor nagyjából ott tartunk, mint az Futurer DualDrive, csak épp nem annyiért.
    Nyilván ők egy kész megoldást kínálnak, ez meg "occó" barkács ill. hobbi projekt!

    Szerk: kép még a hátsó kerék hajtású verzióról készült, meg az akksiról. (Azóta
    nem sokat foglalkoztam a dologgal, akksi az ugyanúgy van, a kerék meg kerék.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák