Új hozzászólás Aktív témák
-
Egon
nagyúr
válasz #70869248 #51 üzenetére
Lehet láma kérdés, de hogy mentél át az elf, illetve az ork szigetekre? Miután átkerültem Greenwort-ba, a viking szigetekre se tudok visszamenni, csak Arlania és az a valamilyen Vasteland elérhető (no meg a főküldetést megcsinálva, a démonkapu: csak arra van kapu. A többi helyszínre nem tudok eljutni...
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
#70869248
törölt tag
Csak Greenwort tartományból tudsz elhajózni. Neked kicsit gyengék lesznek már az orkok. De ebből is látszik hogy igazából arra kellett volna menni a Démonkapú helyett.
Én is kipucoltam Greenwort tartományait, aztán már gyengék voltak az orkok, utánuk pedig az elfek is, de neked a Démonkapú után világgá fognak szaladni az ellenfelek aztán hajkurászhatod őket
A seregben vannak lények amik jól passzolnak, ilyen pl. a Feketesárkány mellé az ork sámán, mert ugye a Fekete sárkány nem éleszthető, de a sámán baltás gyógyítását fogadja.
De ilyen az Ogre és a Demonologis, mivel az Ogre szintén nem éleszthető (Paladinnal), viszont a Demonologist Tjread of life képessége hat rá.
Itt a Hades-ban variálni kell nekem is a sereget, eddig egész jól elvoltam a Demonologist-Ogre-Paladin-Runa Mage-Black Dragon kombóval (Ogre azért kellett hogy az első körben elvegye a legveszélyesebb ellenfél körét), de a sok tűzlabdahajigáló már az agyamra megy ...már elbuktam egy Fekete sárkányt. -
Egon
nagyúr
válasz #70869248 #53 üzenetére
LOL, úgy látszik csak Arlania-ban próbáltam a kormánykerékre klikkelni...
Neked nagyon vegyes csapatod van: a morál nem lehet a legjobb... Én azért (is) vittem csak embereket, mert így mindenkinek pozitív morálja volt (a lovagnak meg jó), így mindenkinek 10%-kal több a támadó- és a védekező ereje, plusz a kritikus sebzésre is kapnak pár százalékot. Szerintem max. két fajból érdemes válogatni (a szörnyek között nagyon sok jó egység van, így általában őket szoktam preferálni, az emberek mellett. Mondjuk a vikingek között is van egy-két nagyon jól használható unit (Warrior Maiden, Jarl), úgyhogy akár őket is lehet használni).
A démonok ellen érdemes gejzírrel nyitni (nagyon komoly fagysebzés marad rajtuk 3 körig), ráadásul a sárkányokat is sebzi (feketét is). A tűzlabdások ellen segít a taktika (helyet kell hagyni az egységek között). Sokkal jobban idegesített a kis k. koboldok másik képessége (amikor felidegelik az egységet, és elindul előre, mint a bika); a démoncsajszi egység-cserélése (elvitszik az inkvizítorokat a darálóba), illetve az arkdémon felezős képessége (szívtam a fogam, amikor pár ilyen egy csapásra levert 30-35 mágust)."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
#65675776
törölt tag
Az Inkvizítorok és az Archmage-ek szinte semmit sem érnek mágusok vagy gremlin tornyok ellen. Ha esetleg meg akarja tartani őket az ember, akkor jön jól az Edda, mert abból az egyik azt éri el, hogy a sebzés 30%-a fizikai sebzés lesz az első három körben (Edda level 1-en). Persze az Edda csak a Skald kasztnál érhető el. Élőholtak ellen viszont az inkvizítor az egyik legjobb.
Egy bő hét után megint játszok, de csak 23. szintű vagyok egyelőre. Szóval eléggé csak átfutom a hsz-okat jelenleg.
-
#70869248
törölt tag
Letojom a moráljukat ..neutral okés nekem, a lényeg hogy jól tudjanak összedolgozni...az nem kell hogy vidámak is legyenek
Mi a véleményed a választható kasztokról?
Mert kicsit furcsa, hogy harcosként is elég jó mágiával rendelkezkik Olaf.
3-s szintű tűzeső varázslata: 1890-2160 sebzés/45% burning
..kicsit sajnálom, hogy a kristályokkal pont lemaradtam 3 darabbal a +3 intellect-ről..3 darab 'sszus
összehozhatom még persze, de ha csak 3 darabbal később kezdem memorizálni a varázslatokat, akkor már meg lett volna rég..
szerk: (inkább linkben)
[link]Ez az eddigi fejlődési fa:
[link]varázslóként mennyivel erősebb a Fire Rain?
[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
válasz #70869248 #57 üzenetére
A morál pedig fontos. Gyakorlatilag majdnem 10%-kal erősebbek az egységek: ez megfelel kb. 2500 Leadership pontnak nálad... Amúgy nekem jóval kevesebb vezetői pontom van.
A kasztok kapcsán nem tudok nyilatkozni: eddig mindig varázsló voltam, az összes részben.
Ahogy nézem a medáljaidat, pár fontos dologra nem igazán koncentrálsz. Ott vannak a csapdák. Iszonyúan meg tudják könnyíteni az ember dolgát. Aztán ot az Őrangyal. Meg szoktam hagyni pár gyenge íjászt a csata végén, amelyek alig sebeznek, és jöhet körönként 2 kőbőr (összesen 6 mana). Jól jön az a plusz védettség. Viszont az alsó sorban, jobbról a 2.medállal én sem haladok. Nem is értem pontosan, mit kellene hozzá csinálni...
Ami a képességfádat illeti: impozáns. Sajna a varázsló csak 12 rúnát kap szintenként (ha jól tudom a harcos 13-at), ez meglátszik. Mindenesetre a középső oldalon a jobb oldali ág szvsz rúnapazarlás: a Reserve képességet én is megtanultam (félrefordítás miatt), de minek... Helyette sokkal jobb a jobb oldali ág kimaxolása (megint csak az a fránya morál... ). A mágia-képességeknél pedig az Artifactor helyett inkább a Transmute-t favorizáltam (azért is, mert zöld rúnából van kevés, és ahhoz nem kell): nagyon hasznos, hogy minden egyes ellenséges unit agyonverésekor jön 10 mana plusz némi harag-pont is. A harcos-fán mindössze 4 képességem van (azok is csak max. kettes szinten).[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
Javítás és kiegészítés:
Természetesen a bal oldali ágat tartom a Paladin képességeknél rúnapazarlásnak (Reserve).
Tűzeső varázslatom nincs. Gejzírt szoktam nyomni (tornyok ellen is jó: azokat mindig üti, és csak akkor sebzi az egységeket, ha marad kapacitása). Szerintem a mágia erőssége kizárólag az Intellect pontok számától függ. Az alapjátékban 3 (vagy 5, már nem emlékszem) pontonként kaptál rá némi bónuszt, így nem teljesen lineárisan nőtt a varázserőd, hanem picit exponenciálisan. Ha jól rémlik, ott volt még valami olyasmi bónusz is, hogy 15 pontonként plusz egy körig tartottak a varázslatok hatásai (pl. Slow). Ezért a 45 pontot céloztuk meg. Az AP kiegben nem tudtam ekkora Intellect-et összehozni.
Ebben a kiegben 7 pontonként ad bónuszt a varázslatok erősségére, így érdemes héttel osztható mértékű Intellect-et belőni. Én 49 pontra hajtok (van egy öv, ami 30 győzelem után ad +3 Intellect-et, azzal meglesz, még úgy is, hogy elég gagyi tárgyaim vannak, pl. sisakként egy mindössze +1 Intellect-es fejpántot vagy mit hordok).
Amúgy varázstárgyak nélkül mekkora a Leadership-ed?"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
#70869248
törölt tag
Ezek kicsit összefüggnek nálam, a csapda azért nem fejlődik, mert nem használom, ahogy a védekező varázslatokat sem...sőt az egységek különbözősége is összefügg, a lényeg, a jelenlegi szinten, a minél több sebzés lehetőleg több ellenfélen. Így nő a kritikus találat esélye ami esélyt ad arra hogy egy körön belül többször lőhessem el a Rage-m, jelenleg a körönkénti 2 alkalom a tipikus, de összejön a 3 is, a 3 alkalom viszont szinte hiába mert egyenlőre nincs annyi Rage. Az azonnal ölő, illetve a kritikus, és a több ellenfelet sebző egység lehetőségek és varázslatok vannak előtérben.
De igazad van, majd valami laza csata első pár körében lövögetek olyanokat hogy legyen onnan is valami plusz.
A Leadership cuccok nélkül 2500-l kevesebb.
A Valkűr medál azért nem fejlődik, mert hülye vagyok ...de tényleg, már régóta elfelejtettem hogy a csajok tudnak ezt-azt.[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
válasz #70869248 #60 üzenetére
Mitől fejlődik a Valkűr medál?
Amúgy igazad volt: átmentem a nyugati szigetekre, és mindenki szalad előlem... Az ellenfelek túlnyomó többsége weak vagy very weak, aztán van pár alig gyengébb megy egyenlő erejű. Egyetlen invincible kategóriás akadt, de sztem tudod kiről beszélek..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
#70869248
törölt tag
Ja, meg nem olyan rossz, bár ki mit tart annak tényleg taktikától függ..szal a bal oldal:
-scouting: nem rossz, hogy tudom mivel kell számolnom, és +3 intellect
-learning: kell a +20% XP és a +3 intellect
-reserve: jó az, maxolva már 4 körönként jön vissza valamely egységemből a leadership-m 30%-s értékében.
...mondjuk muszáj is maxolni, mert a csaták talán 20% tart 4 körig...
de ha olyan veszteségem van amit sajnálok majd elhúzom.
A jobb oldali ág nálam a Jarl és a Glory miatt volt érdekes, ezek kellettek.
a Mágia ág már érdekesebb, ott még sajnos a Destruction nincs meg 3-s szinten, csak lvl2, pedig kell az az 50% mágikus sebzés, és persze a 10% kritikus is.
Ez lvl3-s Chaos mágiával, és pár jó tárggyal: +30% tűzsebzés nyakláncban 2 darab és mindkettőt fel tudom tenni+ gloves:+10% tűz sebzés..., mellé Regina lávagólemje ami amúgy is bírja a tűzet, aztán majd lesz valami Armageddonszerk: attól fejlődik hogy igénybe veszed a Valkűr segítségét, megkérdezed, hogy ha már itt van miben tud a segítségedre lenni, erre elmondja...de használni csak az 'aktív' azaz -idősebb nővérnek- beállítva tudod, és akkor 16-15 csatában ad valamit.
Ja ..azon a szigeten egy csatában lepődtem meg, a Dead man chest csatáján.[ Szerkesztve ]
-
Amur
addikt
Egy valamit hiányolok(vagy csak nem találok) a korábbi KB-hoz képest:
csata közben lássam az egységeim életerejét,valamint ha az egeret az ellenfél egysége felé húzom,akkor lássam hogy hová tud eljutni max a lépéspontjaival,mely egységeimre lehet veszéllyel,ill. meddig léphetek előre mondjuk egy ijásszal hogy ne érje el a gyalogos egységével.
Csak grafikai beállításokat találtam,a csata és játékmenetre nullát..
Én ezeket annyira megszoktam hogy gondolkoztam rajta hogy visszarakom valamelyik korábbi KB-t..Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Amur
addikt
válasz #65675776 #65 üzenetére
Persze hogy megtudom,de az macerás,jobb volt mikor be tudtam állítani hogy alapból mutassa.
Hiszen egyértelműen azt támadom két egység közül amelyiket nem csak sebzem,hanem mivel alacsony az életereje ki is nyírom(főleg nagyobb életerővel rendelkező egységeknél szempont,elvégre ha 10pont hiányzik egy sárkányból akkor nem a csicska ijászokat lövöm)Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Amur
addikt
Köszi! így már mindjárt más! Hiába,a megszokás nagy úr!
Nekem annyira nem jön be a vikingesdi,a korábbi részek feelingje jobb volt,de el leszek vele pár hónapig az biztos!Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Egon
nagyúr
válasz #70869248 #62 üzenetére
...de ha olyan veszteségem van amit sajnálok majd elhúzom.
De éppen ez az, hogy a Reserve az nem éleszt fel vagy ilyesmi! Mindössze arra van lehetőséged, hogy X körönként, a tartalék két helyen levő egységeidből (ha van ott valami) feltöltsd a veszteséget, vagy egy részét. Ezt ugyanúgy meg tudod tenni csata után is.
Ennek a képességnek véleményem szerint azért nincs jelentősége, mert a csaták legnagyobb részét lehet hozni veszteség nélkül is, amit meg nem, ott meg utólag pótolod a hiányt, két csata között. Kizárólag akkor jöhet jól, ha enélkül nem tudnád megnyerni a csatát, valami nagyon bika főellenfél ellen."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
#70869248
törölt tag
Ez úgy működik (nálam), hogy 1 darab lvl5 (Cyclops) és 4 lvl4-s egységem adja a sereget...2 lvl4-s egység (Maiden és a Pala') élesztenek, de ugye azok nem tudnak a szintjük felett éleszteni, ezért Reserve-ből jön a lvl5 egység...van pár helyzet amikor meg lehet szívni, és nem sok lvl5-s lény van nagy számban, de pl. az Ent-t ezért használtam...csak az a fránya tűz.
..sőt lehet hogy most végre fel tudom tankolni magam óriásokkal akkor elgondolkodom a váltáson.
Ritkán van rá szükség, de akkor jól jön....az utolsó húzos csatám nemrég egy tárggyal volt, a végeredmény nem volt valami fergeteges (idézett lényeket nem számolta), de a csata nagyon kemény volt, 3 Friendly Gremlin torony folyamatosan idézett brutál létszámban, az alap csata sem volt gyenge...de mivel a hosszan tartó csata nem az erőssége a hősnek, a lassan töltődő Mana és az egyre lassuló Rage miatt.
357 pillanatnyilag a veszteség nélkül megvívott csaták száma, már nem foglalkozom vele, szinte minden lényt tudok pótolni jelenleg (az óriás necces még).
a pénz jelenleg 6 milla...ezt is csak a Coach miatt érdemes figyelni (1milla egy csata), nem spoiler mert semmi extra csak érdekesség.
..
van egy időszak a játékban amikor nagyon sok a csata (egyébként is mondjuk), és kicsit elkapja az ember orrát a rókabőr szag, na..érdemes menni és menni, mert utána feljavul.
Amúgy is kicsit rutinból jött ez a rész (szerintem!), de nagyon összeállt a sorozat részleteiben.[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
válasz #70869248 #70 üzenetére
Ezért jó az inkvizítor, mert az tud ötös szintűt is életszeni (ha nem mágia-immunis), bár mintha a küklopszot nem lehetne gyógyítani és éleszteni (nem szeretem, mert nagyon lassú, de tény hogy durván sebez). Meg találtam már élesztő varázslatot (asszem Revive a neve), ha jól rémlik hármas szinten azzzal is lehet éleszteni ötös szintű egységet.
Sajnos a jó egységek átka, hogy jópár csata automatikus, és ezért rutinszerűvé válik. Pl. én még mindig a fentebb részletezett felállásban nyomulok: kezdem a csatát egy gejzírrel (esetleg előtte egy sima tűznyíl a legnagyobb számú/legveszélyesebb ellenfélre, vagy a helyzettől függően egy csapda), aztán jön a rúnamágus "lézere", az ősmágus lövése, a lovaggal várok vagy védekezem, lő az inkvizítor, a Paladin újabb lépést ad a rúnamágusnak majd lép vagy védekezik, aztán lövök még egy lézert a mágussal. Sok csata szinte ennyiből áll.
A tornyok miatt a tárgyak uralását biztosító csaták nagon kemények tudnak lenni. Van egy +5 Intellect-es gyűrűm, aminek nagyon gyakran lesz rossz a morálja. 8K-s tornyokat kell leverni (meg egy rakat kígyót), ami nem egyszerű. Van persze ennél keményebb is (a max. eddig 13K-s torony volt), de ezzel is el lehet tökölni.
Nem győzöm hangsúlyozni a gejzír szerepét: fixen a tornyokat üti, az összeset. Perpill. 2K alatt kicsivel sebez rajtuk, ami nem rossz. A rúnamágus lézerével kombinálva, szerencsés esetben az első kör végére lebontok legalább egy tornyot.
Lassan csereérett lesz a sereg, bár az elfekkel megvárom míg lesz elég zöld rúnám (sajna lehet hogy nem lesz elég). Az alapjátékban a végső csatában is elfeket használtam (unikornisok meg főleg a vadász nagyon erős), de mivel embereket muszáj vinni (a felélesztéshez), zöld sárkányt meg kötelező , így a morál nem lesz túl fényes. A másik alternatíva, amivel szemezek, az az Assassin-Royal Griff kombó az ősmágus és az inkvizítor helyett. A harmadik pedig a vikingek (Warrior Maiden és Jarl, bár sajna utóbbiból nem találtam nagyobb mennyiséget sehol, ezért Sacrifice-olni kellene hozzá). Paladin, lovag és rúnamágus marad, azok nagyon beváltak."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
#70869248
törölt tag
rúnamágus nagyon erős, paladin szintén, ezek nálam is alap.
Nálam minden a Rage-től függ, ha egy körben el tudok sütni hármat, akkor gyakorlatilag kész.
első körben Fire Rain mágiából, aztán Lord of the North Rage-ből, majd a Rúna Mágus lő, és ha kritikus akkor jön Rage-ből Gudrida Rage's, ezek még pár körig fajtól függően sebzenek, aztán jön a Warrior Maiden a Spear of Wrath-l ami iszonyat nagyokat sebez, de ha kell még a Sámán sebzése is akkor Dancing Axes és jöhet a 3. Rage, a Hilda' Arrows...ez a jó eset Rage-ből, ..aztán a szokásos a Pala ad egy AP-t a rúnamágusnak majd várakozik, és a végére jöhet a Cyclops.
A lényeg úgy is a Sámán után jön, mert akkor már nagy eséllyel lép az ellenfél is. Az ellenfél hülyébbig egysége elszöszöl a Lord of the North jégszilánkjaival (ezért dobom elsőnek a tűzlabdát).
A követekező kör már unalmasabb általában, a Maiden kiesik a távolsági sebzésből, a sámán hülyíti az ellenfeleket a totemoszlopok dobásaival...és általában már arra kell játszani hogy a Rage elhasználódjon, és mindenki épen és egészségesen kerüljön ki az összecsapásból.
A Gremlin tornyok 29k erősek ott ahol sokáig kellett verekedni. Ezért is kellenek az óriások, mert a toppantásaikból még több kritikus jönne be, az pedig nagyban megkönnyíti a csatákat.
A Gejzírt nem ismerem. -
Amur
addikt
Egy rövid cikket összedobtam a játékról,aki még most van a kipróbálás előtt talán kap belőle infót.
(aki már játszik vele annak sovány lesz):
[link]Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Amur
addikt
válasz #65675776 #76 üzenetére
Igen még engedélyre vár,de az oldalamról megnyitható:
corvette oldala
Vagy csak nekem látható?Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Egon
nagyúr
51. szinten járok. Itt már sajna csak 5 rúnát ad szintlépéskor (és bár nem figyeltem, de a vezetői pontok is alig nőnek).
Pár küldetéssel nem boldogulok, ebben kérek segítséget.
1. An alliance with the Elves. Itt nem találom a pókot, ami megharapta az elf csajt, merre vagyon?
2. The Ent's heritage. Hol kell elültetni a kisenteket a szigeteken? A viking szigeteken kóboroltam össze-vissza, de sehol sem ajánlotta fel, és nem is találtam ilyen lehetőséget...
3. The Armor of Tyr. Merre vannak a darabjai?Előre is köszi a segítséget!
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
#70869248
törölt tag
spoiler:
A pók ott van a barlangban..nem tudom hol tartasz a küldetésben, mert szvsz csak akkor jelenik meg amikor elmondja az elf gyógyfüvész, hogy az a pók kell ami megmarta a csajt.
az ent dugványokat egyszer kell megtalálni, utána már tudod mit kell keressél, egy földhányás szerű terepcuccot keressél, nem nagy de azért észrevehető...nincs semmi figyelemfelkeltő, egyszerű földkupacok.
A páncélra nem emlékszem, és csavargásban vagyok, nem tudom megnézni.szerk: az első földkupac mondjuk legyen a Greenwort-i, mert arra nagyjából emlékszem, a térképet nézve a kastélytól jobbra az a figura felett valahol aki a parton áll, és lovagokat kellett neki vinni, még az Arlania-ba vezető út előtt.
Ahogy az utak négy részre bontják a területet a térképet nézve, ez a jobb felső részremélem elég bonyolultan írtam le
[ Szerkesztve ]
-
ttt1
őstag
Nekem lenne egy még lámább kérdésem. Első szigetről, hogyan megyek el?Irja, hogy keressek hajót ami közel van a kezdő városhoz de nem találom sehol ...
-
Egon
nagyúr
válasz #70869248 #80 üzenetére
ViszontSPOILER
Zavar van az erőben...
A pók nincs a barlangban. Füvésszel beszéltem, visszamentem a barlangba, csak az elf csaj van ott. Előtte levertem több ellenfelet a barlangban, mielőtt a csajjal beszéltem (teljesen kipucoltam a helyszínt), remélem nem adta be idejekorán...
A páncél egyik darabja (a pajzs) meglett időközben: a beszélő medve elé berakott egy csontsárkány vezette nekró csapatot (elég gyengus volt), azoknál volt. A páncél másik darabjáért bejártam az összes szigetet, de nem találtam (az egyik valkűrnek kell, hogy ötös szintű legyen).
Greenwort-ben nem is kell kisentet ültetni... Nordling, Vestling, Verlon Wasteland és Riftland szerepel a listán (utóbbi helyszínt nem is tudom elérni egyelőre). Gondolom Verlon-ra gondoltál, majd körülnézek ott.
Thx a segítségért (visszamegyek a barlangba, remélem ott lesz az a fránya pók)."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
-
Amur
addikt
Főküldetésben kell haladni hozzá. Ha kijössz a kastélyból, jobb kéz felé van egy földnyelv, ami visszakanyarodik a kastély mellé. Ott van egy bódé, ahol hajót árulnak.
SPOILER?
Attól függ hol tart a küldikkel,mert egy ideig varázsfal védi azt a területet! Csak miután a barlangba legyőzi a necromantát,és visszamegy a királyhoz,aki megkéri hogy keresse meg a testvérét,akkor tűnik el a varázsfal,helyette ott lesz a sötét oldalra átálló testvérke,akit legyőzünk,és ezekután megnyilik az út a kikötő felé(figyelem ha még be akarsz vásárolni egységekből azelőtt tedd hogy legyőződ a tesót,mert utána nem enged már be a várba!).
Ha megvetted a hajót akkor ez láma,de leírom mert aki még nem játszott KB-val nem szokta tudni:
hajókormány ikonra kattintasz miután vízre szálltál,és kijelölöd a másik szigetet,máris ott teremsz!Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Egon
nagyúr
válasz #70869248 #85 üzenetére
Sikerült megtalálnom a földhányásokat, úgyhogy ez a rész kipipálva.
A többi egyelőre függőben, mert azt hiszem egy ideig én is pihentetem a játékot (lvl 57). Egyszerűen besokalltam a töménytelen mennyiségű, idiótábbnál idiótább küldetéstől."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Amur
addikt
A valküröket hogy kapjuk meg? 11-es szinten vagyok a 3.szigeten,de még mindig csak a főkari pörgése van a rage képességek között.
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
#70869248
törölt tag
A sárkányokkal szívatom magam
A diplomacy képességet használva édesgetem magamhoz őket csata előtt, de elég önkínzás szaga van, egy nagyobb sereget legyűrtem, úgy hogy +1 feketesárkány lett a mérleg, de a következő sereg, az már 40 valahány vörös, 20 fekete, és még valami sárkánycsapat...vagy sok zöld, vagy kevés kristály...fene se tudja.
..és aztán még van még egy nagyobb (tudom mert ellopakodtam mellettük, és akkor jön a fősárkány akihez a mellékküldi kapcsolódik.
Nekem igazából bejön...egy komolyabb ellaposodás volt a játékban, és persze az egész elég rutinmunka.
De a King's Bounty újragondolásnak, sztem ez a legkiforrottabb darabja, három problémába szaladtam bele.
-Skald (nem kell magyarázni, tört még a játékom)
-egy ruha amit nem tudok fejleszteni...pedig elvileg lehet.
-egy küldetés, ahol kis feketekereskedelem volt, ott ha üzleteltem oké volt, ha beárultam és lemészároltam a bűnöst oké volt,... de ha beárultam, és mégis hagytam elmenni, akkor nem zárult le a küldetés...de ez nem biztos, lehet hogy valahol még összefutottam volna vele, de nagyon nem úgy nézett ki. -
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #90 üzenetére
egyébként a sárkányos csatákhoz:
Ezt nem a legjobban csinálja az AI, a HoMM sorozatban ez jobban van megoldva, néha felszisszentem, amikor láttam hogy rosszul álltam be a sárkányaimmal a csata hevében, de az AI-nak esze ágában sem volt ezt kihasználni, pedig 10valamennyi fekete sárkány lefújta volna a zöldjeim felét.. -
Athes88
tag
Üdv. Én ott akadtam el hogy már csak a jégbarlangban lévő óriáspók maradt mint "ellenfél" de ahhoz viszont túl gyenge vagyok, többször nekiestem de nem sok esély van levernem. Egyenlőre csak 4 szigeten kóborolhatok de már mindenkit kinyírtam és mindent felszedtem de csak nem akar átengedni a következő szigetre. De mint írtam fentebb a pókot azzal és annyi sereggel szerintem nem lehet. Pláne h egy videóban láttam h az illetőnek voltak küklópszai a póknál azok pedig egyik szigeten sincsenek amiket bejártam. Kérdés hogy most mit csináljak, mert a küldetésekből is megcsináltam mindegyiket amit a 4 szigeten kellett.
-
Amur
addikt
Még nem járok ott,de szerintem más összetételű csapattal próbálkozz! Minnél masszívabb,nagy életerejű egységeket rakj be,akik bírják az áldást!
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
#70869248
törölt tag
Érdemes a pókra egységet variálni, én medvékkel, vikingekkel, Jarl-l, és bányászokkal mentem neki..valamint fejszehajigáló csókával mert bírta.
pikk-pakk megvolt.
Elsőre a szokásos egységekkel visszavonulót fújtam, mert semmi értelme a távolsági harcosokat bevinni, a sok beidézett pók miatt.
más:
a katakombában van valami extra? egy titkos szobát találtam, de úgy rémlik az első részekből volt ott más is...van egy kép ahol aktív a kurzor, de semmi tevékenységi lehetőség. -
Athes88
tag
Hát szerintem pedig jó csapatot állítottam össze ezért is írtam pont be mert azzal sem sikerül legyűrnöm. Le is írom mik vannak benne de nem tudom a rendes nevüket XD
Szóval van egy barna medve az erősebb.
Aztán egy jegesmaci.
Utána egy harcos csaj jegesmacin.(szerintem jó választás mert nem támadnak rá vissza)
A legerősebb viking asszem 270 körül van a HP-ja.(elég szívós, ha meg gyengül akkor nyomom vissza az energiáját a gyógyítással.)
És még van egy kalóz az erősebbik fajta.
Kérdés ezen akkor mit változtassak? Köszi a választ. -
Egon
nagyúr
Fordítok.
Ancient Bear, Polar Bear, Warrior Maiden, Jarl, Sea Dogs.
Első blikkre, ez nem olyan rossz (bár kalózt nem vinnék). A taktikáddal lehet baj, esetleg az egységek képességeit nem használod ki rendesen.
Ha kint vagy nyílt terepen (lovon), nyomj egy F billentyűt (ha még nem tetted). A lovad tud repülni. Így elérhető a négy szigetből három helyen is 1-1 Jotun barlang, ahol Jotun-okat és más egységeket tudsz toborozni (nekem trollt és jegesmedvét adott). Javaslat: a kalózokat cseréld le mondjuk Jotun-re, vigyél Soothsayer-t is (az a zöld köpönyeges varázsló), és a jegesmedvével üsd a nagy pókot minél többször. Kb. a fele-harmada csapatod oda fog veszni, de győzni fogsz. Apropó: a medvén lovagló csajjal és a zöld varázslóval fel is tudsz éleszteni..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Amur
addikt
Igen a kalózokat hagyd ki! Az első szigeten a sziklába rejtett barlangban vannak nem 270-es hanem 720-as HP-val rendelkező egységek(én troll-t és Jotun-t találtam,rögtön beraktam a 3 trollt,nagyon bírják a gyürődést)
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
#70869248
törölt tag
Amúgy is érdemes variálni néha a sereget...sőt kelleni is fog.
Nekem most:
Soothsayers-warrior maidens-runa mages-paladins-shamans
a sereg, de a paladin kihagyható.
Ez kicsit szórakoztatóbb most, a Runa Mage üt elsőnek, aztán a Warrior Maiden, a Shaman is üt a fejszével, aztán a Soothsayer vagy üt, vagy Loki érintését nyomja, majd a Pala' kört ad valakinek...
Az mellett hogy a Soothsayer is elég jó távolsági, élő lényeken pedig a Loki's touch kiváló arra hogy az ellenség jól leverje magát, ez megspékelve a Shaman totemjeivel a Lord of North jégszilánkjaival egy pár perces agyaggalamblövészetet eredményez.
A sárkányok pihennek, nincs belőlük elég nagy számban sajnos.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PlayStation 5
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- CASIO órák kedvelők topicja!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Lightyear - befektetési app
- iPad topik
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- MacBook Air M1, Space Gray, Magyar billentyűzet, makulátlan
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával