-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
brownus
veterán
válasz brownus #1343 üzenetére
tudnátok tippet adni, merre keresgéljek piros nyereg ügyében? amiket néztem eddig, nem adott ki találatot... piros-fekete kombóban már találtam, végül is jó lesz az is
rá kell, ezért válaszoltam magamnak, de beillesztem inkább. ő azköszi!
off: mi a franc kerül egy nyeregben 100.000hufba??? biztos vmi versenyzős cucc...
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz brownus #1501 üzenetére
A Csepel új nyergei. Csepel mintabolt, vagy bármelyik kerékpáros bolt hoz neked a nagykerükből.
4200 a sima, 4800 a szegecselt kisker ára, ha jól tudom."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Őőőőőő...
Ettől függetlenül jó a videó. Csak akkor már nem tudom, hogy kapott a fixis srác 50Eft-os büntetést, ha 30 a max."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #1500 üzenetére
Ja így könnyű Kösz a segítséget, akkor jó lesz egy ilyen majd, ha csak valaki szakértő nem szavazza le közben.
-
-=Vacsek=-
senior tag
Böktem pár képet a kicsikéről
Egész jó állapotba van a teló rosszabbra emlékeztem jól látni hogy 6-6.5cm-t kimozogja. Bár kissé darabos a mozgása De majd az új telóval és felnivel adni fogja
-
Ijk
nagyúr
Mit lehet tenni ha télen teljesen berozsdásodott a lánc? Olyan szinten hogy nem lehet megtekerni?
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
amargo
addikt
válasz venember83 #1496 üzenetére
Ez aszfaltos tisztán, legalább is én csak azt látok benne.
Én csak találtam, hogy egy srác ezt nyomta le és megtetszett! Csak nincs normális aszfaltos bringám.. így inkább terepen 3x.gery03, Xantomas. Hétvégén van kedvetek jönni?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz KaraDani #1514 üzenetére
Amennyire elnéztem mind ezt platform pedállal tette. Ha majd mentél egy ilyen bringával, igaz nem ekkora szélben, mond és írd, hogy képtelenség.
A résztáv a 3x De meglátjuk kinek mennyire menne majd. Eddig senkit nem erőltettem.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok bringások!
Itt a rendőr úr azt mondja nem lehet villogni hanem folyamatos fényforrást kell biztosítani, akkor most az se jó ha van lámpám de villogok elöl hátul? Agyrém.
Ja és..
budapesti Critical Mass szervezői gyűlés - hétfő 18:00
Helyszín: Nemzeti Múzeum lépcsője
Időpont: 2011. április 11. 18:00Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
Xantomas
őstag
Gyere a cube-bal. En is az uj Devillel megyek, felvavatom, had nyuljanak be a bowdenek, meg a kullok
Mostmar tuti nem tartom meg magamnak, mert rovid a vaz, ugy erzem kinottem, igy a 110mmes kormanyszarral is
Geoban ugy egy 175-180cm-es embernek lenne jo.Este lovok kepeket, meg orulnek neki, ha bearaznatok.
Elvittem fujatni a kerekeket, egy kozeli boltba, es ott egy kicsit magasabb arat mondtak ra, mint amire en gondoltam, miutan kiprobaltak, megneztek az alkatreszek allapotat.
Mezei usert ugyis elriasztana, hogy nem 27 sebesseges, hanem "csak" 21."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
amargo
addikt
válasz Xantomas #1520 üzenetére
Rosszalkodik az agyváltó és Linda nem engedi, hogy elvigyem szervizbe, mert most Ő használja.. a szerviz meg 2 hét lenne..
Max keresek valami vékony külsőt. Bár nem tudom mekkorát lehet fel rakni rá.. DT X445 disc-es felnire.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
fpeter07
veterán
Vélemény erről a szerkezetről? [link] Attól tartok az én láncomat csupán a kosz tartja össze.
-
HartgeH3-2.8
addikt
Srácok segítsetek légyszi mert nem tudom.
Az XC az a Cross Country-t jelenti? Tehát hogy adott szakaszon jössz lefelé a hegyen?
Köszi
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
Jofi81
őstag
Szombaton Balatonkör. Mivel ez lesz az első ilyen hosszú túrám, szeretnék tanácsot kérni, hogy mit vigyek magammal. Amire én gondoltam: szendvics, banán, müzliszelet, esetleg szőlőcukor.
-
rétisün
veterán
válasz fpeter07 #1524 üzenetére
"csupán a kosz tartja össze."
akkor nehogy lemosd, mert szétesik
Jofi81: így, ebben a sorrendben jó lesz esetleg még valami izotóniás italt (isostar, és társai) a jobb ásványianyag utánpótláshoz.
esetleg valahol megállni egy pizzára, a tésztafélék jók ilyenkor (ha jól emlékszem ) a szénhidrát miatt[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
veterán
Menthetetlen,nem szabad idáig engedni.
(#1524) fpeter07...nem elég,hogy Lidl?!Weldtite TF2 befúj,pár perc múlva nem csak felhígítja a ráragadt vastagabb olaj-por dzsuvát,hanem beszivárog mindenhova és ken.Aztán alapos törlés.Hátránya,hogy gyakran kell alkalmazni.(~100km-ként)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dqdb
nagyúr
Valaki tudna linkelni írást a helyes pedálfordulatszám rejtelmeiről? Olyanra gondolok, milyen tartományt érdemes használni a terep/tempó függvényében.
Ez az összesítés a Budapest-Vác-Budapest útvonalon készült, odafelé kényelmes tempóban tekertünk, visszafelé a végét Dunakeszitől kicsit megnyomtuk, és az utolsó 25 km-en némi szembeszél is bejött a képbe. Ez a 60-80 közötti, 67-es átlagú fordulatszám jó, vagy próbáljam rászoktatni magam magasabb fokozatra?
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Kloden
senior tag
Huu én is mentem 2 éve egy balcsikört, kemény volt, kicsit ráhúztam, így 260km lett a 220 helyett. Amit én vittem: 1,5l inivaló (nem víz hanem vmi cukros akármi) de ez elfogyott az első 50-en, így onnantól kezdve kúttól-kútig...
Energiaszeletet én vittem, az nagyon jól jött, a szőlőcukrot én nem erőltetném, mert bár nagyon hamar felszívódik,hamar felmegy a vércukrod, de ugyan olyan gyorsan le is esik, ami nagyon nem ajánlatos. Neked a hosszú túrához lassan felszívódó szénhidrát kell. Vagy többször kell enni kevesebbet.
Én kaját nem nagyon vittem, néha ettem 1-1 hambit, vagy vmi csokit... De igazából a kaját nem nagyon kívántam , inni viszont végtelen mennyiségben. Hozzáteszem, 40 fokban kerekeztem. Lehet idén megint megyek egy ilyen kört Neked meg sok sikert és hátszeletEgy kérdésem nekem is lenne: egy kényelmes trekking bicóra gondolkodom rugós nyeregcsőn. Mivel még sosem ültem olyan bicón amin lett volna, hátha van itt valaki akinek van ezirányú tapasztalata. Érdemes ilyet használni? Vagy csak parasztvakítás?
"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
-
Ijk
nagyúr
-
KrAt
veterán
Volt ma egy 50-es köröm (otthon - meló - Szigethalom (leendő házam) - haza Kispest)
Jól esett, de a végére kész lettem Viszont találtam egy 4-es pack csokit, megérte
Kapott a bringa új kormányt (feketét, enyhén hajlítottat), szarvakat, kitámasztót, láncvédő anyagot..
Meg lőttem egy képet a bringáról, háttérben a leendő Atesz-Lak
-
Xantomas
őstag
Mivel kicsit későn kapcsoltam, hogy hazafele fotózni is kéne, így már csak a sötétben jutott eszembe.
Csak linkek, mert elég rossz minőségűek a képek.
[link]
[link]
[link]
[link]Váz: Balance cross, 20"-os, 55cm-es a virtuális felső cső hossza. Valsz szokásos taiwani katalogus váz. 2020g csavarokkal együtt, szóval van benne anyag, nem fog idő előtt eltörni. Hydroforming, változó keresztmetszet, meg egyéb marketing dolgok.
villa: Merida MERIDA CROSSWAY TFS 100 villája
kormánycsapágy: BTS XC Elite, alu csészék, ipari csapágyak
hajtómű: Deore FC-M510, XT alu tányérokkal
Hátsó váltó : Alivio, MC10
Első váltó: Alivio M412, alsó bilincses
Lánckerék sor: 7 sebességes HG30
Lánc: CN-HG40
Fék/Váltókarok: ST-EF28 3*7 sebességes rendszer
Fékek: Avid SD3 Hátsó féken egy fékmerevítő, mert nekem érzetre nyúlós volt a fék
Agyak: Shimano Alivio MC10, 7 sebességes kazettával (úgy tengelyek, kónuszok, szerelékek, áthézagolva 50mm-es láncvonalhoz)
Felnik: Rigida Zac Pro 622, 36h
Küllők: DT champion
Nyeregcső: Zoom 27.2 400mm-es
Nyereg: Selle Royal
Kormányszár: KTM állítható, 110mm-es (nincs típus jelölés)
Kormány 600mm-es hajlított, alu
Shimano, és Jagwire bowdenek, bowdenházak
Ritchey markolat
Gumik majd holnap (Continental Contact, és Travel plus 622-28)
plusz a prizmák.
Súly: 11.5Kg BTS HC comp pedálokkal"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
KrAt
veterán
válasz venember83 #1543 üzenetére
Ott a Kadét fog pihenni
-
Xantomas
őstag
Rugós nyeregcső: nem rossz dolog, de terepen, csillapítás nélkül, csak ellövi az ember fenekét, meg pattog raja. A kisebb úthibáknál, pl a hazai sz@r bicikliutaknál nem olyan rossz.
Én sokáig használtam,Két féle van:
- A hagyományos, teleszkóp mechanikás. Hatalmas hátránya, hogy pár hónap, esetleg hét után, kikotyogósodik, és pár fokos oldalirányú mozgás lesz a vége.
- paralelogramma mechanikás: nem kotyog, viszont csak akkor használható, ha a váz, teteje, és a nyereg alja között, legalávv 10-15 cm hely van, mert a mechanika elég sok helyet foglal."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
dqdb
nagyúr
válasz Xantomas #1544 üzenetére
Jól néz ki a váz, nagyon dobnak a piros bovdenek az összképen, Ritchey bácsi neve lehetne kicsit kevésbé hivalkodó. Ha jól sejtem, fekete fékkarod nem volt elfekvőben, különben az került volna fel. A kormányszár a designhoz passzol, csak az alacsony súlyhoz nem
Azoknak, akik nem értik, hogy miért kell prizma a bringára, ajánlom a vakuval készült képeket megtekintését, úgy mint:
1. reflexcsík a külsőn (első, második kép)
2. küllőprizma (első kép)
3. első prizma (második kép, némileg az első is)
4. hátsó prizma (harmadik kép)A kormányra szerelt Magicshine-t már nem is említem. Ma sötétedés után tekertem haza, nem kevés büntetést ki tudtam volna osztani ...
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
-
Xantomas
őstag
A magicshine-t ma egy pár másodpercre villogóra állítottam. Autós rámvillogott, mert biztos zavarta a fény (pedig a középső állásban volt). Ahogy villogóba áttettem, már nyomta is a dudát.
Nem volt fekete fékváltókar, de gondolkodtam rajta, hogy szétkapom, és elviszem homokfúvatni, és feketére eloxáltatni, de az már túl felesleges lett volna. Pedig volt ebből a szériából már fekete változat.
A kormányszár azért ez, mert ez volt itthon, meg jó dolog volt játszadozni, hogy belőjem a szöget
A kormány, és a nyeregcső se egy pehelysúlyú darab. A kormány, kormányszár együtt bőven 700g felett van. Szóval egy komolyabb párossal a bicaj súlya bőven 11kg-ra vihető le.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- ThinkPad P16 Gen1 16" QHD+ IPS i7-12850HX RTX A2000 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Eladó iPhone 11 Pro 256 GB Midnight Green szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1530
- Tobii Eye Tracker 5
- MacBook Pro 16" M1 Pro Chip 32GB RAM/ 1TB SSD 27% Áfa
- SMSL DO400 asztali DAC és fejhallgató erősítő, Bluetooth 5.1 LDAC MQA-CD 32bit 768kHz DSD512 eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen