Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
"Vigyek a szarjaikat Afrikaba, meg Azsiaba. Vagy meg oda se, "
Iiiigen.
Azt mindíg is tudta mindenki, hogy jelen formájában az elektromos autózás nem sokkal zöldebb, mint egy normálisan karbantartott, átlagos személyautó.
A nagy különbség ott van, hogy az elektromos járművek környezettszennyezése nem a felhasználás helyén jelentkezik, hanem az előállításának helyén, koncentráltan, egyszerre.
Vagyis, ha az áramot nem megújuló energiával állítják elő, akkor ott.
Ahol egy Daewoo Tico-nál 4x több nyersanyagot igénylő SUV gyártása során sokszor több energiába kerül egy ekkora autó legyártása.
És persze az akksi, amit, ahogy te is írtad.
Visszakanyarodva az előző mondatra, a környezetszennyezés az előállítás helyén, koncentráltan keletkezik, ami senkit nem zavar addíg, amíg az nem az ő lakóhelye, hanem pl. a mongol-tadzisk határvidék.
De, amint Debrecen, Nyíregyháza, Göd, Komárom, ... kerül szóba, akkor már marhára nem olyan vicces, hogy egész Európa ciánját az ott élőknek kell szívniÉs ezzel az akksigyártás dologgal nem is volt gond, amíg próba jelleggel párezer autóba kellett akksit csinálni, de, most, ahogy az elmúlt években már milliószámra készülnek, készülnének az ilyen járművek, kiderül, hogy ipari mennyiségben ez nem olyan egyszerű.
[ Szerkesztve ]
-
Járhatnánk, de a kőolaj is fogyóban, nem csak a környezetszennyezés miatt.
Ráadásul egyre több ember, egyre több autó és egyre többen autóznak. 20 éve eszünkbe nem jutott volna 4 darab péksüteményért elmenni a kurva Teszkóba, ma meg nagypofával háborogna mindenki ha nem tehetné ezt meg. Vagy a folyamatos külföldre utazgatásokat. Ráadásul pont a PH közössége jeleskedik a seggén meg nem ülés kategóriában az átlagnál/mediánnál jóval magasabb fizetése miatt.Hibridizálás felé kellett volna menni, egy villanyautóból 5 hibridet lehet csinálni... Az se megoldás, de per pillanat jobb lenne.
[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
Raysen623
addikt
-
ricsi99
addikt
Az a gond ,hogy fogy az olaj... nézd meg milyen lötyit árulnak a kúton ...engedj egy müanyag edénybe és nézd me mi lessz 1 hónap múlva belöle
Amúgy minden gyártás szennyező... az hungarikum ,hogy itt engedélyezett lemérgezni a lakosságot, némi nokiás dobozokért ...viszont egyetértek azzal ,hogy mezőgazdaságilag hasznosíthatlan területen ,mindentöl IS 50 km re kell ilyesmit felépíteniEgy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
tDr1v3r
veterán
Oké, de ez Magyarország. Az SK-ból, a gödi Samsungból meg egyéb ilyen helyekből teljesen felesleges bármi következtetést levonni: ha tartva lennének a szabályok, jól dolgozna az EHS csapat mindenhol és nem nézne félre a kormány drága kicsiny szerve nem lenne probléma a szennyezés. Értem hogy veszélyes anyagok, de megfelelően kezelve nem para. Ez az ország népének az, persze, de egyék meg ha erre szavaztak...
#10 vlevi: de már azzal is beljebb lennénk ha többet használnának az emberek kerékpárt, vagy csak tömegközlekednének. Agyam eldobom amikor 2 km-t sem tud valaki gyalog vagy kerékpárral megtenni a munkahelyéig... ezek olyan p.csa távok hogy csak na. 3 km-ről bringázok télen-nyáron, kutya bajom, balesetem se volt (még) - és elhiszem hogy nem mindenkinek jön be ez de akkoris, ott a tömegközlekedés is...
[ Szerkesztve ]
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
Tasunkó
senior tag
A környezetvédelem térnyerése, együtt mozogva a humanizmus gazdaság általi felszámolásával, azt eredményezi, hogy a füstöt csak közvetlenül az ember tüdejébe lehet kibocsátani. Ez környezetbarát megoldás, csak a temetők szennyeződése miatt ugrálhatnak le a kéményről a greenpeacesek, de az még odébb van. Még ott is képesek véráramba jutó anyagot beszivatni, ahol nehéz kijuttatni és alig van belőle. Ha valahol ennyi van ahogy mondod ott már a kenyérre is azt kenik 100 éve. Nincs az képzelet, amit ne tudna meglepni a valóság. Majd az lesz a menő Nike stílus, aki bírja a rákot.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Nemetben elek, hol tudok venni E nelkuli benzint? E5 max. Altalaban konverzalot raknak bele az oldtimer tulajok. Mondjuk a szomszedban van egy bacsi, akinek az Audi A3-ja kb fel evente megy egyet. O tutira tartositja a benzint
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Tegnap beszelgettem egy femmegmunkalasi profival itt Nemetben. Mondta, hogy az E autoknal kb 1000 szeres a megmunkalasi ido/energiarafdorditas az akku bolcsok, vagy akkuhordo szerkezet elkeszitesere, mivel nehez az akkupakk es az acel/aluminium vagy mas anyag megmunkalasa ezt igenyli, hogy birja a terhet. Es akkor meg a korrozio nincsen sehol sem, amire az EV gyartok nem akarnak gondolni sem. Es o is megerositette, hogy egy EV autot nem lehet csak uj javitani, meg egy koccanas eseten sem. O a Teslat ugy kiirtana, hogy hire, magva se legyen, mert a preselesi eljaras miatt minden elemet ki kell heggeszteni, vagy az egesz autot kukazni kellhet, meg egy koccanas eseten is. Amugy o VW-t csinal, azt is szdite,de erosen (A faszinak Skoda Octavia 2.0 TDI-je van) Szerinte kb 1-3 ev, es a Renault/BMW ki fog jonni egy ujfajta hidrogenes megoldassal, ami nem lesz olyan nehez. Hozzateszem egy BMW teszt auto ,elozo evben jol tele puffogott vizgozzel, mikor arra tekertem cangaval.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
-
nubreed
veterán
Azt mondod hálistennek nem itt van, ok, de e helyett van és lesz még kismillió akksi gyár idehaza...
#4 myckey: papíron persze vannak felelősök, de mindennél fontosabb a regnáló hatalomnak a rövid távú profit és az, hogy döngethessék a mellüket, hogy már megint hány új munkahely jött létre ezekkel a beruházásokkal. Az, hogy mennyire környezet szennyező ez valójában, hogy milyen rövid és hosszútávú károkat okozhat majd a természetben és akár emberi életekben, ez senkit nem érdekel már. Ha nagyon kilóg ár a ló lába, kijelölnek majd egy aktuális loosert akivel elvitetik a balhét, és mindent megígérnek, hogy biza, mostantól de tényleg becsszóra betartják a környezetvédelmi szabályokat, de minden megy tovább ugyanúgy.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
ricsi99
addikt
Robógók /fűkaszák/ ilyesmik javításával foglalkozom... ilyenkor tavasszal előkerülnek ...persze nem indul... szóval tudom mit pucolok ki ezekböl... szóval megnézném azt a 95-öst nálad...100-as benzin az oké ,ahhoz nem öntenek annyi cuccot...de ez az árán is meglátszik
Németországot meg ne nézd... ott az etanol szint az fix... nekem nem kell hinned... ha van jó kutas ismerősöd ,kérdezd meg nyugodtan ,hogy mennyi is az annyiEgy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
ricsi99
addikt
Amiben etanol van az a kétüteműnek rossz... viz alapú a cucc (a párát meg is köti) + nincs semmi kenése ,nem is keveredik az olajjal
A kétütemű gyenge pontja a főtengely szimering... aminek nyomásállóan zárni kell... viszont ebben forog a főtengely... ugye a kétütemű-höz olajat kell tenni mert az keni ezt is ... Most amiben magas az etanolszint ott az olaj "hidegen" különválik az etanoltol igy 0% a kenés ilyenkor... a maradék benzin az üzemanyagban az keveredik ,de az édeskevés... ha ott a surlódástól szépen felmelegszik a szimering gumi akkor kitágul és elengedi a nyomást a forgattyúházból... ezért van a tipikus tünet ,hogy hibátlan megy a gép... de ha leállítod /kihül (szimering kb ott merev lessz ,és utánna elenged) hogy nem indul a gép... kompresszió megvan csak épp nem megy
ennek a 2 szimeringnek a cseréjéhez meg atomjaira kell szedni a motort...
Azon felül a fém alkatrészek is szépen rozsdásodnak az etanol miatt.
Szóval ha lehet 100-as ,amiben a legkevesebb etanol van.
4 ütemű motornál a kenés külön olajrendszer végzi ,igy mind1 ebből a szempontbol mind1 ,hogy mit engedsz bele... akármi csak égjen
Ha meg sokat áll akkor mint tudjunka benzin párolog... a karburátorból is szépen elpárolog a benzin és marad az etanol... és az első inditásnál ez egyben szépen be is kerül a forgattyusházba[ Szerkesztve ]
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
Raysen623
addikt
Kétüteműbe a 95-ös mellé kell keverni kenőolajat, különben nem lesz jó, illetve a motor is tönkremegy. 4 ütemű esetén van értelme a 100-as mellett gondolkodni, sőt javasolt is általában. Hasonló példa a motorkerékpár, amibe alapból 100-ast szoktam használni. Talán segítettem, de közben lett válasz is.
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
ricsi99
addikt
4 üteműbe teszel amit akarsz... Ideális ha végeztél kiöntőd a tankot, döntesz bele 1/2 liter benzint... Járatod egy kicsit hogy atmossa a rendszert és kész.. Tavasszal hibátlan indulni fog. Nem kell still lotyi... Egyenlőre.. Aztán ki tudja jövőre milyen naftalin lessz kapható a kutakon
[ Szerkesztve ]
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Robotporszívók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mobil flották
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Politika
- EA Sports WRC '23
- SkyShowtime
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
- Új Lenovo Ideap. 5 Pro Gamer Processoros Laptop -35% 14" RYZEN 5 6600HS 16/512 2,5K Radeon 2GB 90Hz
- Komplett épített pc eladó szükség esetén minden kiegészítővel
- Dell Precision 7530
- Yamaha MusicCast RX-A1070
- Prémium alkatrészek! RoG 3070 Ti Z590 11600K 1000 Watt Platinum Vízhűtés 32GB RAM 1TB NVME Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen