Új hozzászólás Aktív témák

  • mindthecrap

    aktív tag

    válasz smc #35062 üzenetére

    Bárkitől veszed Magyarországon új termékként, 27% áfával (és fogyasztóként, ez fontos! Ha cégre veszed akkor jótállás 1 év, a 2 milliós gépre is) akkor a vásárlás pillanatától van három év jótállás (250k felett) ami a kereskedő és közted él. A magyar törvények nem ismerik el egy iPad menüjét hatóságnak, mindegy, hogy az 2021-et vagy 2019-et vagy 2033-at ír garancia végének. A menűben ha aktív a garancia az csak annyit ér, hogy az Apple szervízek lazábban kezelik. (A német MM-ot felesleges ide keverni mert arra a német törvények érvényesek.)

    Továbbra is össze van mosva, hogy egy termékre van-e jótállás, meg az Apple hajlandó-e javítani. Az Apple visszautasíthatja a javítást ha közvetlenül adod le, de a kereskedő akinél vetted mondjuk egy német nagykerből hozta be szürkén, a kereskedőhöz kell ilyenkor menni aki köteles jótállni. Hogy ezt hogy oldja meg az az Apple-t nem érdekli, küldheti egy szlovák vagy francia szervízbe is vagy fizet az iStyle-nak, a lényeg, hogy neked egy működő készüléket kell visszaadni.

    Tehát utoljára írom, a jótállást jogilag nem az Apple adja hanem a kereskedő, az már csak technikai kérdés, hogy ha premium resellernél vetted akkor a hivatalos Apple szervízek beveszik tőled közvetlenül is, nem kell elutaznod a kereskedőhöz ahol vetted. Az Apple megtagadhatja a javítást, de a kereskedő nem, ha valóban a jótállás alá esik a hiba, akkor keresnie kell egy szervízt és megjavíttatni.

    [ Szerkesztve ]

    olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett

Új hozzászólás Aktív témák