-
GAMEPOD.hu
Sziasztok kedves otthon barkácsolók!
A közelmúltban felmerült ötletek, reakciók alapján úgy éreztem, itt az ideje egy topik összefoglaló készítésének. Ugyanakkor a nyitó hozzászólás erre tökéletesen megfelel, így ezek után következzenek a topiknyitó fórumtársunk szavai:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz #33253120 #56228 üzenetére
Igen, egyik szigetelés a zománcozott tekercshuzal, illetve csévetest, ami elválaszt motortesttől. Másik szigetelés, hogy a motor tengelyével sem érintkezhet a tokmány, illetve az ember (például műanyag fogaskerék az áttételben).
Ezen nincs mit földelni, a forgó tokmányt nem is lehet. A motortest pedig belül van, szigetelten.
Másrészt a kettős szigetelést magasabb biztonsági fokozatnak tekinti a szabvány, ezért azt soha nem szabad lerontani egy pótmegoldásra (ez a védőföld alkalmazása), ami önmagában is rázhat, szerencsétlen esetben.
A sztatikus feltöltődés más jellegű, nem ráz (nem váltakozóáram), hanem üt, megcsap. Nagy feszültség, kis áram. Ez magyarázat lehet a jelenségre, annál is inkább, mert ilyen távolságot nagyfeszültséggel lehet átütni. 230 V ehhez kevés.
Itt nem ívhúzásról volt szó (először zárlat és utána húzzuk szét), hanem közelítésre átütés, amihez viszont nagyfeszültség kell.
[ Szerkesztve ]
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Ukrajnai háború
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Vicces képek
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Ingatlanos topic!
- Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
- További aktív témák...