-
GAMEPOD.hu
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
B.Á.L.!.N.T
senior tag
válasz Hauptmann #31502 üzenetére
Inkább 960 szerintem. A sávszélt felnyomod ameddig engedi azt el van intézve.
Figy most ez is olyan, hogy nem mindenhol számít annyira a sávszél. Amelyik játék nem annyira sávszél igényes ott legalább tud annyit,mint a 770. Dx12-es funkciókból meg többet tud.
Igen a memóriákat pl.:afterburnerrel lehet húzni. Esetleg néz teszteket, h mennyit bírnak tuningban a 960-ak.[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
válasz Hauptmann #31504 üzenetére
Igazából nem is kell törődnöd a sávszél problémával. A GTX 980-nak pont ugyanannyi a sávszélessége, mint a 770-nek és nem ütközik semmilyen korlátba ilyen téren. A Maxvellek egyébként is használnak valamilyen memóri tömörítő technológiát, ami egy kicsit javít a memóriahasználaton. És még van valami 4 kb és 64 kb memória címzéses dolog is a háttérben. A keplerek 64 kb címzést használnak, ami valamivel nagyobb memóriahasználatot fog jelenteni a Maxvelles 4 kb-hoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
válasz Hauptmann #31506 üzenetére
Tudom, csak szemléltetésként írtam. A két architektúra másként kezeli a memóriát. Hogyha a 980-at a jóval nagyobb teljesítménye mellett nem korlátozza a 770-el megegyező memória sávszél, akkor a gyengébb 960-nál sem a sávszél lesz a szűk keresztmetszet.
A játékfejlesztők is odafognak (remélhetőleg) erre figyelni és az Nvidiánál is nagyobb támogatást fog élvezni az újabb generáció, függetlenül attól hogy már kisebb lesz a driver szerepe DX12 alatt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen