-
GAMEPOD.hu
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Játékfüggő, ha nem a VRAM elfogyása okozza. De a GCN-re ez nem jellemző. A Keplerre sem, kivéve a compute-os játékok. Dirt Showdownban ciklusos tüskék vannak. Gondolom a kódban lévő elágazások miatt. A régimódi GPU-kat nem igazán készítették fel a branchy kódokra.
Eredményben ugyanazt hozná a mi játékainkban a 2 GB-os, mint a 4 GB-os. Azok nem igazán VRAM igényesek, illetve jól optimalizált kódot használnak. Szándékosan így válogattuk őket össze (ez alól kivétel a Batman: Arkham City). Ha a tüskéknek nincs technikailag indokolható oka, akkor az a rossz optimalizálásból ered. Például Arkham City. A DX11-es mód mindegyik VGA-n gyengus, de ez a beállítástól független. DX9 alatt a keletkező tüskék eltűnnek. Persze sok jót nem vártunk, hiszen mindannyian tudjuk, hogy a DX11-et három hónap alatt adták hozzá a játékhoz, és még hetekig patch-elték, illetve kivettek belőle dolgokat. A legújabb patch-el toljuk, de ezt már nem lehet normálisan összerakni.
A BF3 alatt a 8xMSAA frame buffert úgy számold, hogy mindegyik render targetre lefut a 8xMSAA. Ezért deferred, mert nem csak a frame bufferre számolja, hanem mindenre. Ezért csak 4x a beállítható maximális MSAA. Túl nagy terhelés lenne ez a VGA-knak.
A deferred renderhez én alapból nem csinálnék MSAA támogatást. A jó eredményt sokat zabál, míg ami gyors az csúnya lesz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ukrajnai háború
- Trollok komolyan
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Anime filmek és sorozatok
- Villanyszerelés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen