-
GAMEPOD.hu
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brutus880
tag
Igaz az a hír hogy 2013 márciusában fog megjelenni a 700. szériás GTX?
Gyakran használnak nyomdafestéket nem tűrő szavakat, igaz, nem kötőszó gyanánt. De nekem elhihetitek: egészségesebb bármely nyugtatónál!
-
keIdor
titán
válasz viktor82 #9549 üzenetére
Én csak azért szavaztam FC3-ra, mert nincs jobb. Ez a 2012-es év gyenge volt szerintem, sok lett a csalódás.
Lényegében AC3 nekem az volt, sok minden visszafele sült el. De már tavaly tudtam, hogy az évente egy rész tönkreteszi az AC-t és így is lett, mivel már a Revelations sem volt az, amit vártunk tőle...Írtam is, hogyha lehetne DLC-t választani év játékának, akkor a Dawnguard + Dragonborn-t jelöltem volna annak, a két Skyrim kiegészítőt.
Na de majd 2013... a GTA V, Watch Dogs, Tomb Raider, Bioshock: Infinite és Last of Us mind-mind esélyesek, tuti ütik is majd az FC3-at, ami nem lett nagy szám.
Brutus880: Néhány extrém esetet leszámítva mindig évente jön egy generáció, 12-18 hónap között van a ciklusidő. Mondjuk a májust azt csak valaki vette valahonnan, de igen, jövőre jön, a kérdés csak a hónap, az még december is lehet.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ricshard444 #9541 üzenetére
Képes lehet a motor arra, amit mutattak az E3-on, de túl sok munka lenne ezt a teljes játéktérre megcsinálni. Ilyet már sokszor láttunk, elég csak a Crysis első bemutatójára emlékezni. [link] - a dzsungel sokkal szebb volt, mint a végleges játékban. A motor tudja, de egy teljes játéktérre dizájnolni egy ilyet olyan pokoli munka, hogy azt nem lehet bevállalni. Az FC3 az E3-on a játéktér egy apró részletét mutatta, ahogy a Crysis a GDC06-on. Egy ilyen kis területre jóval gyorsabban kivitelezhető egy komplex játéktér megalkotása.
Természetesen oda kell figyelni pistike gyenge VGA-jára, de itt nem csak erről van szó. Minden játékot PC-n kezdenek el fejleszteni, még akkor is, ha csak konzolokra jelenik meg. Ennek megfelelően a dizájnnál is csak később kerül elő a különböző konfigurációk és konzolok teljesítménye. Még a végleges kód előtt ki kell alakítani egy olyan dizájnt, ami megfelel minden megcélzott hardver képességének. A játék megjelenése előtt egy évvel olyan dizájn is létezhet, ami sokkal szebb, de csak a csúcshardverek képesek elviselni, a bemutatókra viszont muszáj ezeket vinni, mert ezek vannak készen.
A motort és a játékot nem írták specifikusan AMD-re. Az Ubisoft a kezdetek óta együtt dolgozott az NV-vel és az AMD-vel is. Maga a program TWIMTBP cím volt, de az Ubi kéréssel fordult az AMD-hez, hogy optimalizálják nekik a compute shader kódokat. Az AMD megtette, viszont gondolom ezért kérték, hogy a játék a Gaming Evolved partnerprogram része legyen. Ezért is lett egy gyors patch a kiadás napján, mert szeptemberben dőlt el, hogy egy csomó minden meg fog változni, viszont az AMD nem tudta elvégezni az optimalizálást a gold kód lezárásáig, így egy patchbe tették bele. Persze még a patch-csel sincs kész, mert az MSAA bugos még ma is, ugyanakkor két hónap alatt nem lehet csodát tenni. Itt hamarabb kellett volna döntenie az Ubinak. Kicsit szürreális, hogy szeptemberben jöttek rá arra, hogy nem sikerül a kódokat jól optimalizálni, illetve esetleg az NV a compute shaderben nem segít nekik.
A mai gyártói partnerprogramok a dizájnért nem felelnek. Ezek lényegében csak programkódot adnak a fejlesztőknek. Akár kész implementációt is, attól függ, hogy mit ír elő a szerződés. A környezet kialakítása az művészi munka, a programozóknak ebbe nincs beleszólásuk, nem is értenek hozzá annyira, mint egy dizájn szakember, aki viszont programozni nem tud.(#9539) viktor82: A compute shader nem rak a játékba több objektumot (bokrot, fűt, fát, egyéb növényt). Az FC3-ban a compute shader a HDAO effektért és az élsimításért (FXAA/MSAA) felel. Semmi más nincs compute shaderben írva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Locutus
veterán
Azért a "nincs jobb" jelzőt kicsit gondoljuk át, főnek annak fényében, hogy egyáltalán várható e jobb?
Grafika ide vagy oda, a FarCry3 igenis kurvajó játék lett, el kell ismerni és kész. Nem kényszerből játszik vele annyi ember.
Gondolod hogy a GTA5-tel nem egy fos konzolportot kapunk? Vagy a WatchDogs-szal? Dehogynem... Azokra is ugyanez a fikázódás megy majd, csak azért mert 69 helyett 68 fps-el megy csak 680-on, vagy 13 fűszál helyett csak 12 van egy csomóban...
A FarCry3-at szerintem nyugodtan odatehetjük a topba, ami az utóbbi években megjelent. Gameplay ÉS grafika szempontjából is. És ezt igen kevés játék mondhatja el magáról. A BF3-at is csak azért nem taszítja le a trónról, mert a multija egy fos.Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
keIdor
titán
válasz Locutus #9560 üzenetére
Nyilván szubjektív ez, de én nem a grafika alapján ítéltem meg most. A Far Cry 3, mint maga a játék nálam nem lett rossz, olyan erős közepes, de messze nem év játéka kategória. Tavaly a Skyrim és a Batman: AC ezerszer ekkorát ütött, vagy a Battlefield 3.
Persze másnál lehet ez másképp, nincs is ezzel csak, de nálam ez az év gyenge lett.Mondjuk a Co-op az rohadt jó volt, csak bugos. Nálam igazából ez a gyűjtögetés meg vadászgatás miatt nem durrant akkorát. Az überkarakter, Vaas-t is túl hamar kinyírták.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz viktor82 #9558 üzenetére
Miért pont a hatékonyabban dolgozó architektúra miatt butítanák a grafikát?
(#9559) Keldor papa: Elképzelhető, hogy kevés a memória a mostani konzolokban. Ez valóban limitáló lehet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Asbee
veterán
Sziasztok!
Ilyen Palit 670-ről van valakinek tapasztalata? Mennyire melegszik? Mennyire hangos? (hangja mondjuk nem annyira lényeges)
-
Asbee
veterán
Most egy kicsit elbizonytalanodtam, ami ref teszteket találtam, ott azért 80 fokon tartották húzva. Lehet inkább többet költök jobb hűtésre.
-
asuspc96
senior tag
Helló!
Az lenne a kérdésem, hogyha a Win+P gomb kombinációjával hozok használatba két monitort, akkor miért kapcsol szét az sli ??
ez gondolom így több képernyős játéknál nem lenne valami megfelelő(tudtok esetleg még topikot ahol foglalkoznának ilyennel?)
-
WARZ
tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy van nekem egy asus dc2t 680-am es w7-nél mikor le lehet futatni az élmény indexet akkor nekem nyekereg vagy nem tom, hogy írjam le de valami halk hangon vinnyog! Játék alatt bf3, vagy assasin3 alatt semmi nyekergés! Szerintetek gariztassam?
A válaszokat előre is köszönöm! -
WARZ
tag
De nekem tuti nem a táp az és csak egy kártyám van
Kell aggódnom vagy sem, mert amúgy minden pörög ahogy kell nincs semmi más probléma!
Inkább ami zavar az az hogy eddig csak w7 élmény index elkészítésénél jön elő sehol máshol! -
-
SzlobiG
félisten
válasz ricshard444 #9591 üzenetére
Na erről beszélek nem hibás ott semmi se, csak gondolom hatalmas FPS számmal megy az a teszt és ezért cicereg.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SzlobiG #9590 üzenetére
Előfordulhat. Az ilyen nagy teljesítményű kártyákon elég nagy terhelést kapnak a tekercsek. Nem kizárt, hogy repedés keletkezik rajtuk. Amíg viszont a helyükön maradnak, addig működni fognak. A kisebb teljesítményű kártyákon kisebb a terhelés, így ott kicsi a valószínűsége, hogy ciceregni fog.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ÁdiBá
addikt
válasz ricshard444 #9591 üzenetére
Így van.
Erről mindig a CrySis jut eszembe mikor bejön az intro olyan 4-5 ezer képkockával. Na akkor szinte olyan a hangja a gépnek mint ha jó pár tücsök muzsikálna a gépházban.
Mai napig.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SzlobiG #9596 üzenetére
Pedig sajnos ez egy fizikai probléma. Igazából itt a funkcionális működésen van a kulcs. Amíg a tekercs a helyén van, addig a feladatát ellátja. Ha cicereg, akkor is ugyanúgy működik, csak kellemetlen hangot ad ki komoly terhelés mellett.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- MSI GeForce GTX 1050 Ti 4GB GDDR5 128bit GAMING X
- MSI GeForce RTX 3060 8GB GDDR6 Ventus 2X OC /újszerű/gyári/csavarmatricás/ (BESZÁMÍTÁS)
- ASUS RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó! 92.000.-
- Sapphire Nitro+ RX 6950 XT PURE GAMING OC 16GB - BONTATLAN!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs