Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #1599 üzenetére

    Picit azért nagyobb a különbség. Valóban vannak helyzetek, ahol a tradicionális DoF nem teljesít jól. A sebesség az erősen az implementációtól függ. Az AMD-nek már van olyan Diffuse DoF algoritmusa, ami -10% a hagyományos DoF-hoz képest. A Shogun 2-be ezt rakták. Nyilván -10%-ért már megéri. A Metro 2033 algoritmusán nem hiszem, hogy sokat dolgozott az NVIDIA. Elég tempós lehetett a fejlesztés, mivel kellett a játék a Fermi megjelenésére. Azért is maradhattak benne grafikai bugok. Egyszerűen ki kellett adni. Arra persze már nincs mentség, hogy ezek a bugok máig nincsenek javítva.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák