Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz batt #15773 üzenetére

    Egy csomó OpenGL-es játék használja. Tulajdonképpen ezt az NV találta ki még a GeForce FX idején. Az ATI ezt követte, hiszen keresztlicencszel megosztják a technológiákat. Ezzel lett egy szabványos OpenGL kiterjesztés rá, és mindenki boldog volt. A DX9-re szinten van egy hack, de a Microsoft a DX10-től kezdve szigorúbb rendszert állított fel a kiterjesztésekre, így a DBT gyakorlatilag a DX11.1-gyel vált elérhetővé. Itt sem lenne baj a régi hardverek támogatásával, ha az AMD nem úgy építette volna fel a kiterjesztést, hogy a GCN speciális mélységformátum kezelését használja. Semelyik régi tervezésű hardver sem képes 24 bites mélységformátumot belsőleg 32 bitesként reprezentálni, így bukják a DBT kiterjesztés támogatását. Azt a kiterjesztést, amit az OpenGL-ben majdnem minden termék támogat nyugodtan be lehetne vezetni DX11.1-be, és akkor nem csak GCN only lenne ez a fícsőr.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák