Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gV #1561 üzenetére

    Ha az AA be van kapcsolva, akkor semmilyen kártyán sem aktiválódik a legmagasabb textúraminőség. Sima AAA-val, vagy bármilyen AA nélkül a Radeonokon, és a DX10/10.1-es GeForce-okon igen. Ez amúgy a sebességre nincs hatással, mert a mintavételek száma nem változik, csak a textúra felbontása nő.

    A Metro 2033-ban a Diffuse DoF eszi arányaiban a legtöbb sebességet. Az egy nagyon komplex effekt. Ennek kikapcsolásával lehet a legtöbbet nyerni fps-ben. Ez egyébként tipikusan nem megy a Keplernek a Fermihez és a Terascale, valamint a GCN Radeonokhoz viszonyítva. A shader memory teljesítmény kevés hozzá. Az említett architektúrák közül a FLOPS-onként mért shader memory teljesítmény a Kepleren a legkisebb. Egészen pontosan 0,33 bájt/FLOP. A GF100/110-en 1 bájt/FLOP, míg a GF104/114/106/116/108/119-es Fermin 0,66 bájt/FLOP. A GCN Radeonokon 1,5 bájt/FLOP ez a tempó. A Terascale Radeonokon ez az adat sok dologtól függ, de lapkától függően 0,5 és 1 bájt/FLOP között alakul a shader memory teljesítmény.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák