Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ricshard444 #13271 üzenetére

    Inkább az a magyarázat, hogy az AMD-nek is végesek az erőforrásai. 2013-ra erősen túlvállalják magukat szerintem, hiszen lesz egy saját projekt, plusz egy csomó erőforrást elvisznek a fejlesztői igények, mint a TressFX a Tomb Raiderben, vagy a bilateral AO szűrő Bioshock Infinite-ben. És akkor még ott a Grid 2, amibe kell a forward+ új verziója, továbbá segíteni kell a CoH 2 fejlesztését, mert a THQ-s problémák miatt a PC-s grafikai optimalizálás kevés fejlesztői figyelmet kapott. Mindezek mellett ott az új Carmageddon is, aminek a megatextúrázásához be kell építeni a PRT támogatást a DirectX 11.1-be, és ez nem könnyű, mert el kell fogadnia az MS-nek, hiszen más gyártónak is támogathatóvá kell tenni, ha lesz rá hardverük. Egyszerűen elfogytak, így lesz olyan játék, amire nem tudnak majd maximálisan figyelni. Amikor készül a driveres optimalizálás, akkor elsődlegesen a saját játékok élveznek majd előnyt, és 2013-ban túl sok új dolgot építenek be, így folyamatosan dolgozni kell a driveres rutinokon.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák