Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gainwardgs #12495 üzenetére

    Geometry és vertex shaderben némileg gyengébb. Máshol erősebb, helyenként jelentősen. De a GCN egy új elvek szerint tervezett architektúra a feldolgozói CPU-sodtak. Emlékszel a Larrabee-re? Na kb. azt valósította meg a GCN, csak az AMD megoldása skálázódik. Egyébként sanszos, hogy az egész ötletet az AMD a Larrabee-ből emelte át, csak azt a héjat lerántották róla, amitől úgy gondolták, hogy nem működhet. Ennyi a GCN titka. A Larrabee alapötlete jól kivitelezve. Az Intel megspórolta az AMD-nek az R&D-t az irány vizsgálatánál. Ezért is rossz az a termékbejelentés, amit az Intel csinál, hogy évekkel előre megmutatják mit szeretnének. Ha nem jön be, akkor a jó ötleteket minden konkurens kilopja belőle.

    (#12497) gainwardgs: Ez sajnos jellemző. A TressFX valamiért nem jelenik meg jól NV-n. Beakadások, rossz és túlzott hajmozgás, néha el is tűnik a copf, vagy esetleg a homályosodás. Az Intel HD Graphics 2500/4000 és a DX11-es Radeonokra ez nem jellemző. Valami nincs rendben a kóddal, vagy a GeForce driverrel.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák