-
GAMEPOD.hu
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
Gondolom, Te is tisztaba vagy azzal, hogy meg kell talalni az egyensulyt a valosagos utkozes es a jatekelmenyt meghatarozo utkozes kozott. A IV-ben aranylag jo volt hiszen xarra torheted a jarmuvet megis mukodot es nem volt befojas a sebessegere (max. akkor ha deformalodot a futomu). A Burnout: Paradise-ban is eltszeruen tort a jarmu de, ott egy frontalis utkozosnel mar lehalt a kocsi. A IV-nel viszont az volt a gond, hogy olyanok voltak a jarmuvek mintha alufolibol lett volna a karosszeriajuk. A legkissebb kocanasnal is horpadt, mintha nem lett volna muanyag alkatresz a kocsikon.
Ahogy lattam a V-nel nehezeben torik a jarmu de ha torik akkor mar szinte meghalt a jarmu.
Viszont nem szabad elfeledni, hogy ez meg valtozhat, hogy ha direkt csinaltak, egyfajta drm-miatt (tehat lehet, hogy egy patch javitja majd ezt).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
Xerxész
őstag
Majd a modderek reálissá teszik a törést.
Nekem ez a fajta masszivitás az autók részéről már túl sok. Nekikoccolok egy másiknak, meg sem látszik...oké... Busszal odébblökök egy másik autót, meg sem látszik...oké... De hogy 100-150 km/h sebességgel nyomok egy frontális ütöközést, és szinte horpadás sincs, azt nem nyelem be.
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Videoteszt Milyen vasat rakjak a GTA V alá?
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- PHP programozás
- Home server / házi szerver építése
- LEGO klub
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...