Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiss_R

    tag

    válasz Krystal_s #89901 üzenetére

    Jó a videó, de még elfért volna benne jópár szemétség :DDD
    Ha opiról leugrasz, és úgy kapja be a rakétát, még simán meghalhatsz a blast radius miatt. A PvP olyan amilyen, a közösség teszi sokszor idegesítővé. Nyilván egy eladás felrobbantása bosszantó, vagy egy random fejbelövés, de ez még a játék része. A godmodeos, teleportos szivatás már más kérdés; ezeket sajnos eltűri a r*.
    Én a játéknak a PvE részét tartom nagyon unfairnek. Mivel egy idő után mocsok tápos a karaktered, így a küldetések nehezítését elég mocsok oldják meg a rockstarnál: 100% pontosság kispisztollyal 300m-ről (+ növelt tűzgyorsaság, sebzés), melléd/mögéd spawnol az enemy (főleg az utóbbi DLC-k küldetéseiben lett divat), spawn+lövés egyszerre történik, tehát eleve úgy teszi le az ellent a játék, hogy már lő rád, nyilván perfect célzással. Vagy a sűrű bokros területeken történő harc: semmit sem látsz, de az npc nyilván átlát a köztetek lévő 10 bokron is, és természetesen úgy is kilő, ha csak egy pixel lóg ki a karakteredből valami átlőhetetlen objektum mögül. Vagy ott van az, ha menekülsz egy gyors kocsival (pl Toreador boosttal), de kis túlzással egy faggioval is tartja a távolságot az üldöző npc, közben pedig szitává lő.
    De amiken már csak röhögni szoktam az az E/I: helikopterről bármilyen távolságból, bármilyen szögből eltalálnak, a forgalom is érezhetően ellened kezd dolgozni (autópályán keresztben jön a random npc csak azért, hogy a kocsidba csapódjon), vagy büntetőfékeznek, random eléd spawnol egy kocsi úgy, hogy esélyed se legyen kikerülni vagy megállni, ha előznél, jó eséllyel akit előzöl, be fogja húzni eléd a kocsiját.
    Azért ha sokat játszol, belefutsz minden disznóságba, és így tudni fogod legközelebb, mire számíts.

Új hozzászólás Aktív témák