Új hozzászólás Aktív témák

  • gyuszaa

    őstag

    válasz Puma K #4159 üzenetére

    Pont erről nyilatkoztak a legelsők között :

    „Az autók kicsit jobban tapadnak a talajhoz. Úgy gondoltuk, hogy a Grand Theft Auto IV-ben nagyok, és hajószerűek voltak, és úgy érezzük, ez nagy előreugráson ment keresztül, hiszen most már képesek vagyunk kicsivel több fizikát összpontosítani rájuk. Inkább olyannak hat a vezetés, mint egy versenyzős játék. Nem sok magas szintű autóversenyzős játék van jelenleg, és ez a probléma orvoslásra kerül ezáltal a játék által, méghozzá olyan módon, ahogy az eddig GTA-ban nem fordult elő.”

    Érdekes, lehet túl komolyan vették ezt az NFS-t :DDD na de az meg az ellentéte annak amit mondanak, majdnem licenszelt jármű szerű törés, remélem nem túl árkádosra készült, mert a magas szintű említésnél gondolom szimulátorra céloztak.

    Csak pár videót néztem de ott lassabb ütközésnél, fékezésnél úgy viselkedett mint egy "tégla", nem is tudom... mint ha nem látszódna annyira a futómű és a lengéscsillapító hatása az előddel szemben.

    Azt hozzátenném épp pár videóban láttam néhány másodperces, efféle jelenteket ezért nem veszek készpénznek semmit, na meg nézőpont kérdése.. majd ha a hivatalos játékkal játszok kedden.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák