Új hozzászólás Aktív témák

  • S1M0N

    senior tag

    válasz Puma K #20071 üzenetére

    Ezt az "inkább néznek egy virtuális női segget meg mellet" magyarázatot soha nem fogom megérteni, bár lehet, hogy azért, mert másképpen állunk hozzá az egész dologhoz.

    Én szeretem beleélni magamat a játékokba, az ott irányított szereplőt pedig a virtuálisan megálmodott/létrehozott másomnak tekintem (ez kihat a viselkedésre, jellemre is), nálam szóba sem jöhet a női karakter ott, ahol választható a karakter neme.

    Például a Mass Effect játékoknál képtelen voltam pár óránál tovább női karakterrel menni (pedig igen jó csajt csináltam), mert egyszerűen nem tudtam beleélni magamat így a játékba.

    De sok más címet is említhetnék, azonban nálam talán itt ütközött ki a legjobban.

    A Tomb Raidert értelmetlen idekeverni. Imádom a 2013-as játékot. A női karakter nem jelentett "gondot" (hiszen eleve egy kötött főszereplőről van szó, meghatározott nemmel), a játék hamar megfogott.

    Itt a beleéléssel nem volt gond a nem miatt, mert itt úgy éreztem, hogy külső szemlélő vagyok (tehát nem éreztem úgy, hogy egy fiatal csaj vagyok, aki éppen egy, az életét megváltoztató kalandban vesz részt), aki nyomon követi Lara egy kalandját, segíti őt.
    Nem igazán tudom ezt leírni, de a lényeg, hogy vannak játékok, ahol elfogadom, hogy női karakterrel a főszereplő, mert amúgy is a történet miatt érdekel az adott produktum.

    De ha lehetőség van nemet választani, akkor egyértelműen férfi karakterre voksolok. Képtelen lennék például női karakterrel férfivel flörtölni... számomra ez olyan lenne, mintha a saját nememhez vonzódnék, ami nem igaz.

    Nekem a beleélés a lényeg, és ez - néhány kivétellel - számomra csak velem azonos nemű karakterrel jön össze.

    De ez csak az én álláspontom.

Új hozzászólás Aktív témák